Moje boje Z Mitsubishi - omowienie zmian w moim aucie |
Autor |
Wiadomość |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 18-05-2020, 01:49 Moje boje Z Mitsubishi - omowienie zmian w moim aucie
|
|
|
Witam
Dlugo nie bylo czasu na opisanie samochodu ale praca
Samochod kupiony w jednej firmie co sprowadza auta z zagranicy Zielona Gora
Przebieg przy ktorym zostal zakupiony 4760 mil na poczatku 2017
Zeczywisty przebieg 20 tys km
Outlander 3.0 GT pelne radar laser rockford elektryczna klapa lampy led
Zostanie tu omowione od a do z moje przebudowy auta
Zrobiono
- poziomowanie automatyczne
- oswietlenie wnetrza
- oswietlenie zew
- kamery 360 i zwiazane z tym problemy
- wymiana i rodzaje tunelu stodkowego
- optymalne zabezpieczenie pojazdu
- doswietlanie zakretow kiedy jest sens a kiedy nie ma
- wymiana ori nawigaxji na stacje sda malego i duzego typu (2020 czy jest sens)
- sposoby wyciszenia auta
- oswietleni przestrzeni na nogi
- podgrzewana kierownica
- ladowarka indukcyjna do telefonu
- funkcje i akcesoria poprawiajace funkcjonalnosc auta
- personalizacja auta
- wymiana foteli na fotele z PHEV i zwiazane z tym problemy
- domykanie szyb
- montaż BSW martwe pole
- male zmiany wizualne auta
- kalibracja lesera FCM radaru ACC i systemu rozpoznawania lini na drodze LDW
Omówienie problmow z rejestracja przegladami i co nas czeka gdy zagina dokumenty oraz wypadkowosc auta |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2020, 13:42
|
|
|
Czekamy |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 19-05-2020, 00:59
|
|
|
Poziomowanie reflektorów
W ver bogatszej kazdego auta z Kanady badz z USA kostka poziomowania reflektorow przy lampie jest uzupelniona wszystkimi pinami kabli w przeciwienstwie do niektórych ver 2.4
Zastanawialem sie jak zrobic poziomowanie automatyczne pomimo tego ze w aucie bylo poziomowanie reczne standartowo dla GT - dla ver 2,4 sa kable ale lampy europejskie nie beda dzialac trzeba zrobic mala przepinke kabli
Okazalo sie ze sposob jest dosc prosty:
1. Zakupic poziomowanie ktore jest zakladane na tylniej belce
2, W ver amerykanskiej i kanadyjskiej nie ma instalacji pod poziomowanie automatyczne trzeba dosrobic za pomoca trzech kabli podlaczonych centralnie do komputera pokladowego
3. Zaprogramowac
I to wszystko
Komputer Etacs ma w kodingu mozliwosc zaprogramowania poziomowania czujnikow przod/tyl, sam tyl, wcale. Wiec w moim przypadku sensor na tylniej belceustawia reflektory zaleznie od obciazenia z tylu auta
Czujnik np taki jak na tej aukcji
https://allegro.pl/oferta/czujnik-poziomowania-lamp-mitsubishi-outlander-iii-7769664324
[ Dodano: 19-05-2020, 23:55 ]
Ładowarka indukcyjna do telefonu i wreszcie miejsce na telefon
Jak wiecie OUYIII poliftowy utracil schowek na telefon ktory znajdowal sie przed skrzynia biegow przed kupkami
Za to otrzymalismy tunel piano black ALE utracilismu praktyczne miejsce i funkcjonalne
Po zmianie tunelu naszym oczom ukazal sie nowy frony panel zamiast schowka:
poniewaz trzymanie telefonu w miejscu na napoje z podlaczeniem do kadiwarki w gniazdku juz nie mowiac do USB w podlokietniku bylo uciazliwe postanowilem troche zrobic zmian.
Kupilem zlacze USB z AUX i wstawilem w miejsce gniazdka zapalniczki
i wyszlo cod takiego
jak juz powstal port usb/aux to wypadalo zrobic jakiejs miejsce na telefon
po dlugich poszukiwaniach udalo sie zrobic cos takiego
wada takiego rozwiazania jest to ze przyciski z srodkowego panelu nalezy przezucic na lewa strone ale przynajmniej wypelniam zaslepki ktore mnie denerwowaly w aucie
tu jeszcze zdjecie z poziomowaniem recznym ale zostalo pozniej zlikwidowane
Ponizej roznice panelu standartowego i po przerobce
a tak wyglada telefon przy podlaczeniu do USB we wlasciwym miejscu w aucie
  |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-05-2020, 08:38
|
|
|
tokyo napisał/a: | Kupilem zlacze USB z AUX i wstawilem w miejsce gniazdka zapalniczki
|
A robiłeś ładowanie induckyjne? Ma to sens zeby wyłozyć tym schowek? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 20-05-2020, 09:46
|
|
|
Tak pod spodem jest przykręcony/ wklejona moduł indukcyjny
Ma to sens
Telefon ma swoje miejsce, kabel usb nie musi iść przez cała długość Od podłokietnik do przodu by podpiąć się pod SDA |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-05-2020, 10:53
|
|
|
tokyo napisał/a: | Tak pod spodem jest przykręcony/ wklejona moduł indukcyjny
Ma to sens
Telefon ma swoje miejsce, kabel usb nie musi iść przez cała długość Od podłokietnik do przodu by podpiąć się pod SDA |
To jest dedykowany moduł do Outlandera czy coś uniwersalnego?
Bo chciałbym podobnie zrobić sobie ale w Tiguanie. Galantem mało jeżdze w długie trasy gdzie potrzebował bym łądowania. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
acent
Forumowicz
Auto: O3 lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sty 2019 Posty: 157 Skąd: szo
|
Wysłany: 21-05-2020, 13:29
|
|
|
Ładowarka indukcyjna - tak dedykowana, do kupienia u "maj friendów".
Co do czujnika poziomowania, to tylko będzie działać przy ustawieniu reflektorów na starcie. Niestety dla jazdy "pod górkę" lub jazdy "z górki" trzeba dodać czujnik z przodu. Bo będzie świecić wszędzie tylko nie na drogę. |
_________________ Pozdr Acent |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 21-05-2020, 21:58
|
|
|
tak ladowarka indukcyjna u friendow rowniez po przerobkach ale poziomowanie dziala prawidlowo po wyskalowaniu i ustawieniu pkt 0 w komputerze glownym = inicjalizacja czujnikow musi byc wykonana z kierujacym w srodku
Samo poziomowanie dziala w chwili rozruchu jak rowniez w czasie jazdy autem po kilkunastosekundowym skanowaniu czujnikow auta z pauza co 5 sec
Nie instalowalem dwoch czujnikow z prostego powodu , dwa czujniki wydluzaja ustawienie reflektorow przy bledzie poziomu +/-10% od 30 sec do 2 min i z tego tez wzgledu szybciej w czasie jazdy jest wlaczyc i wylaczyc swiatla by ustawily sie szybciej
A tak ustawiaja sie bardzo wolno raz gora raz dół probujac sie wstrzelic w odpowiedni poziom przy nierownosciach naszych drog
do twojego auta jest rowniez dedykowana ladowarka indukcyjna w postaci maty - mignelo mi to kiedys na allegro |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-05-2020, 23:05
|
|
|
acent napisał/a: | do kupienia u "maj friendów" | a nie w Chinach? |
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-05-2020, 07:39
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | acent napisał/a: | do kupienia u "maj friendów" | a nie w Chinach? |
Zgadza się, to jedno i to samo.
Kto handlował z Chińczykami doskonale zna ich sztandarowy tekst "of cours, my friend"...
Choć tego też nauczyli się panowie z krajów Muzułmańskich i Indii... co może być mylące |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-05-2020, 22:17
|
|
|
W IT majfrendy to Hindusi - oni tak zawsze mówią jak się pytasz czy understand |
|
|
|
 |
szeryf85
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 200 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-05-2020, 12:29
|
|
|
Pokażcie jak wygląda taka dedykowana ładowarka indykcyjna z Chin |
|
|
|
 |
acent
Forumowicz
Auto: O3 lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sty 2019 Posty: 157 Skąd: szo
|
Wysłany: 01-06-2020, 09:50
|
|
|
Jak bardzo trzeba rozwiercać gniazdo zapalniczki Poziomowanie świateł chyba sobie sprawię, fajna sprawa. |
_________________ Pozdr Acent |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 21-07-2020, 18:10
|
|
|
tylko troche
Zebralem wszystkie foty i na dniach nowy temat kamery 360 i zwiazane z tym problemy |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
przemo321
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Oultander III 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2019 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-03-2021, 15:22 Re: Moje boje Z Mitsubishi - omowienie zmian w moim aucie
|
|
|
"- wymiana foteli na fotele z PHEV i zwiazane z tym problemy"
Ja jestem już po przekładce foteli, boczków itd. z PHEV do wersji 7 osobowej. Trochę zabawy było, ale się udało. Tunel środkowy rozebrany, przełącznik podgrzewania podłączony. Przełożyłem również boczki i jest ok. Jedynie nie pasuje podłokietnik i jego raczej nie założę.
Zostało już mi tylko podłączenia bezpiecznika / przekaźnika w skrzynce bezpiecznikowej wewnątrz pojazdu.
Czy jest szansa na uzyskanie informacji, ewentualnie zdjęcia co trzeba w skrzyneczkę bezpiecznikową wpiąć?
Zaznaczam, iż po wpięciu w instalację włącznika już się podświetla. Fotele również wpięte w instalacje. |
|
|
|
 |
|