Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Temperatura silnika!!! Pomocy!!!
Autor Wiadomość
klapek 
Forumowicz

Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 150
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 10-09-2019, 08:18   

Spokojnie, to nie taka tragedia. Podniesienie głowicy i zawiezienie na test szczelności, to nie są wielkie koszty. Po teście szczelności, jak wyeliminują pęknięcie to na planowanie i z powrotem pod maskę.

:)
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 10-09-2019, 09:41   

Głowa do góry - fakt - doprowadzenie używanego auta do stanu używalności :) to zawsze kasa i kasa. Ale na pocieszenie PiV maja przynajmniej te cechę ze cos zrobione porządnie raz już nie wraca.
 
 
miqnet 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero DiD 3.2 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 27
Skąd: Krakow
Wysłany: 10-09-2019, 21:23   

Obawiam sie ze mnie tez to nie ominie. OMG

Wasyl dawaj znac jak progress prac i koszty - przyda sie
_________________

 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-09-2019, 15:02   

Cos wiadomo jak sytuacja?
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
Wasyl1969 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Parjero 4 3,2 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2017
Posty: 39
Skąd: pomorskie
Wysłany: 18-09-2019, 16:27   

Jestem przed naprawą. W piątek oddaje auto do warsztatu. Dam znać jak będzie po wszystkim.

[ Dodano: 09-10-2019, 19:54 ]
Naprawa wykonana w warsztacie specjalizującym się w autach japońskich w Rumi. Obsługa miła, bezproblemowa. Właściciel przed zleceniem wskazał części do wymiany, ich koszt oraz koszt robocizny. Dla uniknięcia niedomówień wskazał ewentualne widełki na poziomie +/- 500 złotych. Może dla niektórych to normalka ale ja w przeszłości spotkałem się z postawą typu "będzie pan zadowolony" ...i zwykłe niestety nie byłem zadowolony. Tu konkretnie i bez ściemy... Jako że właścicielem okazał się człowiek wcześniej pracujący w serwisie Mitsubishi mówiący we wskazanym temacie w sposób rzeczowy a cena naprawy wydała się atrakcyjna zdecydowałem się na naprawę u niego.
A teraz konkrety.
Do wymiany wg przekazanej mi specyfikacji w przedmiocie nieszczelności:
Uszczelka głowicy
Śruby głowicy
Uszczelniacze zaworów
Uszczelniacz wału przód
Płyn chłodzący
Olej silnikowy
Filtr oleju
do tego planowanie i sprawdzenie szczelności głowicy + robocizną
W przedmiocie ujawnionych usterek rozrządu zakupiono:
Komplet napędu rozrządu czyli łańcuch, napinacz oraz ślizgi + robocizną
W przedmiocie uszkodzonej wcześniej gumowej osłony przegubu zewnętrznego zakupiono i wymieniono tę część.
Łączny koszt naprawy zgadzał się z wcześniejszymi ustaleniami i wyniósł 4 860 zł. Na wykonaną naprawę dostałem 12 miesięcy gwarancji. Właściciel, co mnie mile zaskoczyło, sam zapytał czy ma wystawić fakturę czy wystarczy paragon😱. Narazie testuję i nie chcę chwalić dnia przed zachodem słońca ale mam wrażenie że znalazłem dobry serwis i w dodatku blisko mego miejsca zamieszkania.
Dla zainteresowanych na priv podam dane serwisu.
Proszę o komentarze co do ceny czy było warto?
_________________
Troszkę zwariowany (już po pobycie na oddziale newcicowym w Otwocku) posiadacz Pajero IV
 
 
miqnet 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero DiD 3.2 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 27
Skąd: Krakow
Wysłany: 09-10-2019, 20:17   

Dzieki Wasyl za szczegolowe informacje. Moje P3 uziemione u mechanika.
Niestety peknieta glowica na kanale wody. Wiecej szczegolow i kosztorys po naprawie.

Narazie nie komentuje ceny naprawy ale odniose sie do tego jak bede wiedzial wiecej
na wlasnym przykladzie

Pozdr.
_________________

 
 
Wasyl1969 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Parjero 4 3,2 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2017
Posty: 39
Skąd: pomorskie
Wysłany: 19-10-2019, 20:03   

miqnet napisał/a:
Dzieki Wasyl za szczegolowe informacje. Moje P3 uziemione u mechanika.
Niestety peknieta glowica na kanale wody. Wiecej szczegolow i kosztorys po naprawie.

Narazie nie komentuje ceny naprawy ale odniose sie do tego jak bede wiedzial wiecej
na wlasnym przykladzie

Pozdr.


Jak tam naprawą? Coś wiadomo?
_________________
Troszkę zwariowany (już po pobycie na oddziale newcicowym w Otwocku) posiadacz Pajero IV
 
 
miqnet 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero DiD 3.2 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 27
Skąd: Krakow
Wysłany: 19-10-2019, 20:13   

Czesc,

Grzechotnik (moj P III 3.2 DiD) wraca do zywych w przyszlym tygodniu.
Narazie nadal stoi w warsztacie bez czapki (glowicy) a wiadomo juz zimne poranki :-) Jak do dzis wiadomo ze:
- glowica byla pekniete na kanale wody (ma ok 300k km) - wymiana na nowa, przekladka reszty gratow,
- przy okazji wymiana rozrzadu /podstawowy zestaw/
- przy tak dlugim przestoju zrobilem tez serwis pompy wtryskowej

Czekam na zakonczenie prac.

cdn...

T.
_________________

 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-10-2019, 20:25   

miqnet napisał/a:
Czesc,

Grzechotnik (moj P III 3.2 DiD) wraca do zywych w przyszlym tygodniu.
Narazie nadal stoi w warsztacie bez czapki (glowicy) a wiadomo juz zimne poranki :-) Jak do dzis wiadomo ze:
- glowica byla pekniete na kanale wody (ma ok 300k km) - wymiana na nowa, przekladka reszty gratow,
- przy okazji wymiana rozrzadu /podstawowy zestaw/
- przy tak dlugim przestoju zrobilem tez serwis pompy wtryskowej

Czekam na zakonczenie prac.

cdn...

T.


A wiec juz kupiles 2 Pajero ;) ...;
Jesli kupiles 'nowa' glowice to uwazaj-99% na rynku to Chiny, do pierwszego przegrzania.
_________________
pozdr

Pahiero
Ostatnio zmieniony przez bluecd 07-11-2019, 21:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wasyl1969 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Parjero 4 3,2 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2017
Posty: 39
Skąd: pomorskie
Wysłany: 06-11-2019, 22:24   

No i co tam słychać po naprawie? Nic nie mówisz?
_________________
Troszkę zwariowany (już po pobycie na oddziale newcicowym w Otwocku) posiadacz Pajero IV
 
 
miqnet 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero DiD 3.2 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 27
Skąd: Krakow
Wysłany: 16-12-2019, 12:46   

Wasyl1969 napisał/a:
No i co tam słychać po naprawie? Nic nie mówisz?


Czesc,

Narpawa zakonczona z koncem pazdziernika ale dopiero teraz wracam do przegladania forum.

Napisze w skrocie. Jezeli ktos by potrzebowal wiecej szczegolow to prosze pytac.
Po szczegolowej diagnostyce udalo sie zabarwic plyn chlodniczy CO2, ale wymagalo to dosc duzego rozgania auta co w pazdzierniku juz nie bylo takie latwe.

Glowica po demontarzu i testach wodnych okazala sie peknieta! 2200 PLN na Alledrogo
Do tego komplet uszczelek, uszczelka pod glowice /original/ 330 i 430 odpowiednio
Przekladka gratow do nowej glowicy 450
sruby glowicy 190
termostat 118
ply chlodniczy 100
przy okazji: filtr oleju i olej 315

Ceny za robocizne nie podaje bo przy okazji zrobilem jeszcze rozrzad i przeglad pompy tak ze nie jestem w stanie zlapac ceny prac zwiazanych z wymiana glowicy

Calosc wykonalem u Leszka znanego na forum, speca od Mitsubishi z Malopolslki, za co chcialem mu tutaj podziekowac bo auto smiaga jak nowe.



Dzieki
_________________

 
 
cynq71 
Nowy Forumowicz

Auto: Hyundai Trajet 2.0crdi 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-12-2019, 14:02   

to grubsza corobic aby uniknac takich histroii ?? tak, pajero mam od dwoch tygodni i jest to nowszy bo 2011 3.2 ...
 
 
 
klapek 
Forumowicz

Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 150
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 17-12-2019, 15:29   

Nic nie zrobisz, jak ma strzelić to strzeli..
Mój z 2007 ma 366 tyś km i głowica fabryczna.
 
 
albertoo1 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 4 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 14
Skąd: białystok
Wysłany: 25-05-2020, 21:15   

Witajcie dodam teraz i ja od siebie a mianowicie szukam pomocy mój P4 3,2 zaczął przepompowywać płyn chłodniczy do zbiorniczka .Dzieje sie to tylko z przyczepą kempingową .Zbiorniczek sie zapełnia po 100 km.Na pusto mogę śmigać i nic,temperaturę na wskańniku mam zawsze w normie przewód górny jest twardy .test na CO jest ok .Korek i chłodnica jest nowa .Zastanawiam sie teraz aby zmienić korek z 0,9 na 1,1. nie mam innych niepokojących objawów poza wypychaniem płynu do zbiorniczka .Proszę o rady ....upały nadchodzą ....
 
 
miqnet 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero DiD 3.2 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 27
Skąd: Krakow
Wysłany: 25-05-2020, 22:13   

Czesc,

Moj mechanik tez mial problem z zabarwieniem testu na CO2, co nie znaczy ze nie ma przedmuchu. Przejechalem 3000km ciagnac przyczepe i dopiero ciagnac wiekszy ciezar problem sie pojawial. Przy podrozach bez dodatkowego obiciazenia brak objawow. U mnie byly dokladnie te same objawy co u Ciebie. Co 100-200km zbiorniczek sie wypelnial, chlodnica z ubytiem plynu, co powodowalo podgrzanie calego ukladu chlodzenia.

Niestety musi wystapic kilka kryteriow: - temp powietrza powyzej 20-25C, obiciazenie oporem i ciezarem przyczepy, podjazd lub dlugie zniesienie. Przy takich warunkach po przejechaniu wiekszej gorki zrob test co2.

Jezeli weze wody/cieczy chlodzacej za twarde co wskazuje na nadcisnienie w ukladzie nie ma co zmieniac korka bo i tak to nic nie da. Na 99% to jest problem z uszczelka/glowica. U mnie niestety glowica miala pekniecie na kanale wody

T.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.