 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CS9 2.0DOHC] problem z pompa paliwa plus iskra |
Autor |
Wiadomość |
Peepe
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer cs_w,ct_w 4G63
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 29 Maj 2020 Posty: 3 Skąd: Nowe Guty
|
Wysłany: 05-07-2020, 22:30 [CS9 2.0DOHC] problem z pompa paliwa plus iskra
|
|
|
Siemanko wszystkim.
Wracalem pewnego dnia z pracy moim miśkiem 2.0 16v 135 2003r. Zerwal się rozrzad przy 7.5tys obr. Kupiłem druga glowice z auta 120tys km plus wzialem z tego dilnika (rozrzad) długi pasek, napinacz hydrauliczny rolki. Kupilem pasek balansowy, nowa pompe plus czujnik wału MEAT & DORIA bo stary zmielil pasek. Wszystko złożyłem na znaki pompa oleju balansowy wszystko się zgrywa co 3obrot bodajże. Jest spoko, wibracji nie ma nic. Wczoraj auto zgaslo i nie chce odpalic. Pokazuje blad czujnika walu p0355 na logike przy zgaszonym aucie ten czujnik powinien raczej zawsze wyświetlać ten błąd. Chyba ze sie mylę... nie mam iskry fhociaz położyłem tylko świece na pokrywie zaworów ale ona chyba jest alu.. czy nirmalnie powinno pokazać iskre? Po zdjęciu listwy wtr nie podaje paliwa.pompe moglem palcem utzymac i nie miała siły. Wyjąłemm pompe zawalona w opilkach czarnych syf od 2003r tam jest. Tak jak i rozrzad.. 192tys autko ma już. Podejrzewam ze przez pompe auto zgaslo ogólnie od kad je mam dławi sie tak od 3tys obrot. Wyczułem od razu ze cos jest nie tak, teraz już wiem ze pompa nie wydajna i zajezdzila juz sie. Pompa juz zamowiona. Pytanie czy ta iskra bedzie przykladajac do pokrywy czy ten czujnik odciął zaplon faktycznie? Wierzryc mi się nie chce bo patrzyłem kamerka czujnik jest cały nie ruszony znaki sie zgrywaja z pasowym kołem.. |
|
|
|
 |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 06-07-2020, 07:20
|
|
|
Nie koniecznie czujnik ma defekt równie dobrze może to być przetarty kabel,zaśniedziała wtyczka, i tym podobne historie.Jeżeli z jakiś przyczyn sygnał nie nie dociera do ecu to iskry nie będzie.
To jest czujnik indukcyjny wystarcz odłączyć w kostce przyłożyć multimetr i zakręcić rozrusznikiem.Powinien się pojawić impuls elektryczny. |
_________________ zbychu74 |
|
|
|
 |
Peepe
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer cs_w,ct_w 4G63
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 29 Maj 2020 Posty: 3 Skąd: Nowe Guty
|
Wysłany: 17-07-2020, 23:34
|
|
|
Witam. Okazało się że ta blasza z której sczytuje czijnik wału sygnał była za bardzo do środka wygięta i opierała o jedną czesc czujnikan i spaliła go. Zalozylem nowy czujnik podgiąłem ta blachę plus do tego nowa pompe. W pompie w filtrze bylo strasznie dużo syfu mało metal opiłki metalu.. podejrzewam od 2006 siedziała tam pompa plus filtr. Teraz auto płynnie sie rozpędza plus od 3 tys juz nie ma szarpania.. brakowało paliwa głośno brzęczała ta pompa. Myślałem ze normalne to jest i jeździłem tak, teraz cisza nic nie słychać. Kupilem mocniejszą 3.5bar. Plus jak na razie nie wyskakuje błąd P0170 Fuel trim bank1. 100%pompa. Nie wiem jak tu zdejecie dodać bo bym pokazal ile syfu i metalu bylo w filtrze. Masakra...
Temat do zamknięcia. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|