 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Tarcze i klocki |
Autor |
Wiadomość |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-07-2020, 20:25
|
|
|
polsky napisał/a: | Brodzins napisał/a: | Bzyk_R1 napisał/a: | Brodzins, Nie mam pojęcia jak zachowuje się Outlander 3gen i czy dla Was hamulce są wystarczające. W Turbo zmieniamy masowo heble bo chłopaki podciągają moce pod 300 koni i 294/24 gną się na potęgę. Dlatego tak wtrąciłem tutaj swoje przemyślenia. |
Teraz rozumiem tak się zacząłem zastanawiać skąd potrzeba zmiany. Rozumiem, modyfikacja. |
Masz jakiś warsztat do Mitsu godny polecenia w Krakowie? |
Gwarancyjne tylko Autokrak - chyba że nie mówimy o ASO.
A jeśli chodzi o tarcze, klocki - to znajomy Pan Mietek.
Ale nie polecę go nikomu... za duże ryzyko że coś spierniczy
[ Dodano: 08-07-2020, 20:28 ]
Marcino napisał/a: | Tarcze w OIII sa 24 czy 26 mm?
Dziś montujemy znajimemu Ferrodo i są chyba 24mm, tak samo jak TRW wg katalogów |
24 mm. Bank. Takie wrzucałem w październiku 2019. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10767 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-07-2020, 09:11
|
|
|
Brodzins napisał/a: | Marcino napisał/a:
Tarcze w OIII sa 24 czy 26 mm?
Dziś montujemy znajimemu Ferrodo i są chyba 24mm, tak samo jak TRW wg katalogów
24 mm. Bank. Takie wrzucałem w październiku 2019. |
Potwierdzam. Wszytko wchodzi na styk - nowe tarcze i nowe klocki to tłoczki muszą być wcisniete na maxa. Niestety na nowych klockach Ferodo przód nie było podkładek, były tylko na tylne klocki. Na przodzie użyłęm podkłądek z ori klocków. Tarcze po ponad 60kkm doszły do minmum 22.5mm. Wczeniej w Grudniu same klocki przód już robiłem bo jeden hamował blachą.
Z tyłu tylko klocki - (stare jeszcze były z 4mm choć serwis chciał wymienić wszystko . Cała opearcaja z czysczeniem piast zajęła niecałe 2h.
Co ciekawe nowe tarcze Ferdo na przód całe polakierowane srebrzanka. NIe chciało to zejść zmywaczem wiec zostawiłem. Po kilku hamowaniach łądnie schodzi
Co do kosztów to nawet z tarczami na tył wyszło by 800zł, a tak zamknęliśmy się w 500zł.
W serwisie w Gdańsku same czesci chcieli 1800 zł z roboscizna 2700 pln. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
SZCZAW
Forumowicz
Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 09-07-2020, 18:22
|
|
|
a ja koledzy zamówiłem dzisiaj , na przód tarcze EBC i klocki EBC greenstuff, zobaczymy jak to będzie się sprawować cena za wszystko 900, obsługa sklepu zajefajna , dobrane po vin z uwagi iż to 3.0 v6 , grubość tarcz 26mm |
_________________ szczaw |
|
|
|
 |
polsky
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2012 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2017 Posty: 12 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-07-2020, 13:37
|
|
|
Brodzins napisał/a: | polsky napisał/a: | Brodzins napisał/a: | Bzyk_R1 napisał/a: | Brodzins, Nie mam pojęcia jak zachowuje się Outlander 3gen i czy dla Was hamulce są wystarczające. W Turbo zmieniamy masowo heble bo chłopaki podciągają moce pod 300 koni i 294/24 gną się na potęgę. Dlatego tak wtrąciłem tutaj swoje przemyślenia. |
Teraz rozumiem tak się zacząłem zastanawiać skąd potrzeba zmiany. Rozumiem, modyfikacja. |
Masz jakiś warsztat do Mitsu godny polecenia w Krakowie? |
Gwarancyjne tylko Autokrak - chyba że nie mówimy o ASO.
A jeśli chodzi o tarcze, klocki - to znajomy Pan Mietek.
Ale nie polecę go nikomu... za duże ryzyko że coś spierniczy
[ Dodano: 08-07-2020, 20:28 ]
Marcino napisał/a: | Tarcze w OIII sa 24 czy 26 mm?
Dziś montujemy znajimemu Ferrodo i są chyba 24mm, tak samo jak TRW wg katalogów |
24 mm. Bank. Takie wrzucałem w październiku 2019. |
Bardziej pogwarancyjny. Outlander z 2012. |
|
|
|
 |
gustdelf
Nowy Forumowicz gustdelf
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2018 Posty: 20 Skąd: Bajalandia
|
Wysłany: 21-08-2024, 13:02
|
|
|
Wrócę do tematu i zostawię dla potomnych, bo po prawie 5 latach musiałem odtwarzać temat co to ja zakładałem te 5 lat temu i ponad 80 tys km.Nie wiem jak w innych silnikach ale w 2.0 montowane oryginalnie są tarcze 24mm, po kupieniu auta w 2018 od dealera ( przebieg niby 10 tys) i przejechaniu 25 tys km w 1.5 roku, klocki się skończyły a tarcza biła przy hamowaniu, biła od samego kupna ale problem się nasilał. Nie wiem jak to zrobiłem prawdopodobnie wpisałem tarcze do Outlander i trafiłem na wątek ale out 1, jakoś tego nie zauważyłem i zamówiłem zgodnie z tamtym wątkiem tarcze ATE ale 26 mm. Przy montażu należy dodać pod jarzma podkładki 1 mm z każdej strony. Auto ma teraz 121 00 km przy jesiennej wymianie opon zmienię tarcze. Na pewno warto założyć grubsze tarcze, oryginalne 24 mm na tak duże auto to trochę nie porozumienie i lubią się giąć. |
|
|
|
 |
|
|