Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pytań odnośnie Outlandera 2.0 benzyna
Autor Wiadomość
Witek05 
Nowy Forumowicz

Auto: Hyundai
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2020
Posty: 3
Skąd: Stolp
Wysłany: 05-06-2020, 21:55   Kilka pytań odnośnie Outlandera 2.0 benzyna

Witam.
Przymierzam się do zakupu Outlandera II generacji po lifcie z silnikiem benzynowym 2.0 w związku z tym mam kilka pytań.
Dotychczas użytkuje Hyundai Tucsona 2.0 benzyna z gazem, czy te silniki są do siebie konstrukcyjne zblizone ??
1. Jak wygląda regulacja zaworów w tym silniku ?? w Tucsonie mam regulację płytkowa
2. wiem że na rozrządzie jest łańcuch jaka jest trwałość takiego łańcucha, co ile powinno się sprawdzać naciąg lub szykować na wymianę ?
3 Czy ten silnik nadaje się do gazu i jaką ewentualnie instalację gazową wybrać włoską czy niemieckiego Staga ??
 
 
m_przemek 
Forumowicz

Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Lut 2017
Posty: 80
Skąd: Łuków
Wysłany: 07-06-2020, 10:56   

Witam.
Czy silniki są bliźniacze konstrukcyjnie tego nie wiem bo nie miałem hyundaia ale:

1. Outlander ma szklanki

2. Mój ma nalotu 140 tyś na lpg brak niepokojących objawów ze strony silnika więc nic tam nie grzebię puki co. Kupiłem go w 2019r z pełną dokumentacją serwisową i założonym gazem stag w 2018r przez poprzednią właścicielkę. Pochodzi z Niemiec i miał wcześniej zainstalowaną oryginalną instalację gazową" Autogasanlage ECE 115" z racji tego że nikt z gazowników nie posiadał oprogramowania do niego zmieniła na Staga

3. Żadnych problemów z LPG nie mam "choć było kilka ALE" oczywiście po skończeniu się gwarancji, żadne błędy się nie pokazują mam instalację bez lubryfikacji: komputer stag qnext plus, reduktor/parownik kme silver do 217KM wymieniłem w tym roku bo poprzedni stag red do 150KM po 40tyś/km nie trzymał ciśnienia i jak skończył się gaz to przełączenie na benzynę przy 140km/h wyglądało jakbym uderzył w jakieś zwierzę teraz przełączenia w ogóle nie czuć, wtryski listwa LPGTECH Dragon Silver 4 cylindry schowane pod plasikową osłoną silnika, z racji tego, że nie ma ich w spisie programu staga gazownik(czyt. gość który naprawdę zna się na instalacjach gazowych i nie partacz) wybrał ustawienie dla "hana 2000 red" jakby ktoś pytał. Wtryski zmieniłem w tym roku bo poprzednie "stag AC W01 BFC" puszczały gaz i po nagrzaniu silnika ponowne odpalenie/kręcenie rozrusznikiem i odpalenie trwało dosyć długo teraz jest ok pali można powiedzieć na widok kluczyka :wink: . Przewody gazowe firmy faro, butla stako 50L gazu wchodzi trochę ponad 40l to zależy od temperatury i pogody, ale to wiesz bo masz gaz w swoim aucie podwieszona w miejscu koła, wlew pod klapką wlewu benzyny poruszam się z prędkością ok 110km/h + normalna jazda po mieście spalanie lpg to 11litrów/100km przycisk w kabinie to led 401 filtry stosuję z firmy Czaja wymieniam co 10tyś koszt 12zł.

Mam nadzieję że rozwiałem chociaż kilka wątpliwości swoją wypowiedzią :D

Silnik zdecydowanie nadaje się do LPG(znanej firmy i zamontowanej poprawnie nie jakiś wynalazek) pomimo wątpliwych opini i wypowiedzi w internecie osób które w ogóle nie posiadały tego auta
Ostatnio zmieniony przez m_przemek 07-09-2020, 08:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
76magg 
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2019
Posty: 56
Skąd: Banino GKA
Wysłany: 16-07-2020, 19:29   

Dorzucę kilka swoich jeśli można. A w zasadzie jedno:
Może mi powiedzieć ktoś, kto jeździł O1T i O2 w benzynie (a może nawet ten 220KM), czy zawieszenie w obu jest podobne?
Czy może jakimś cudem w O2 będzie bardziej miękkie i będzie można skakać przez progi bez uderzania głową o sufit?
_________________
Jednego O1T mi "Zły Pan" rozbił, ale poszedł w dobre ręce i będzie jeszcze śmigał.
Drugiego O1T kupiłem, bo nie znalazłem niczego lepszego na rynku.

Montaż kamerki:
https://www.youtube.com/watch?v=5VhdZQspInA
 
 
miron 
Forumowicz

Auto: 2,4 mivec cvt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 326
Skąd: Świlcza
Wysłany: 16-07-2020, 21:31   

O1T jest twarde w O2 (2,4) dupa jakby uciekała takie moje odczucie.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 17-07-2020, 06:31   

sprawdz laczniki stabilizatora na tyle
moze maja luzy
koszt na[rawde ich jest niewieliki i wymiana bardzo prosta (zalezy jaki typ zalozony)

O2 jest wyzsze od O1 wiec mozesz miec takie odczucie :wink:
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.