 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A] Galant kręci, nie odpala, brak iskry |
Autor |
Wiadomość |
Kamsyyo
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2018 Posty: 32 Skąd: Konin
|
Wysłany: 16-07-2020, 12:11 [EA5A] Galant kręci, nie odpala, brak iskry
|
|
|
Cześć wszystkim, problem jest następujący, jechałem samochodem gdy szarpnał delikatnie z 2 razy, wcisnąłem sprzegło i auto zgasło, już nie odpalił. Kilometr od domu więc jeszcze się dało wrócić na holu. Niestety brak iskry, kupiłem używany aparat dzisiaj mechanik przełożył i iskry nadal brak. Zdjąłem tą jedną osłone rozrządu to pasek się kręci nie zerwany. Pytanie gdzie szukać dalej( nie ja mechanik), zaproponowałem czujnik wałka rozrządu. On mówi o elektryce i sterowniku. Jeszcze próbowałem na LPG wcześniej odpalać to też bez efektu.
Galant 2,5 V6 2003r. |
|
|
|
 |
abdul
Forumowicz

Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 415 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 16-07-2020, 15:20
|
|
|
A masz pewność, że aparat który kupiłeś jest ok? Jeśli aparat 100% sprawny to bym sprawdził jeszcze czujnik położenia wału. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kamsyyo
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2018 Posty: 32 Skąd: Konin
|
Wysłany: 16-07-2020, 20:33
|
|
|
Zamawiałem z FB od gościa co częściami go Galanta handluje to raczej dobry choc pewności nigdy nie ma. Ale czy 2 aparaty akurat by się trafiły padniete?
A takie moje pytanie jeszcze Galant ma cewke w aparacie? To z niej iskra wychodzi?
Ja w sumie aż tak się nie znam tylko podpowiedzi innych słucham i sie zastanawiam jak tam jest? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-07-2020, 22:10
|
|
|
V6 ma jedną cewkę, jak iskry brak to jej wina w 99%.
Czujnik wałka jest w aparacie, ale to czujnik wału odpowiada za to czy auto w ogóle odpali.
Kręć rozrusznikiem dłużej niż 5 sekund - jak się check engine zapali to czujnik wału padł, jak nie, to cewka nadal nie żyje. |
|
|
|
 |
Kamsyyo
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2018 Posty: 32 Skąd: Konin
|
Wysłany: 17-07-2020, 22:53
|
|
|
Zostanie ten check i pokaże błąd na komputerze? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 18-07-2020, 20:46
|
|
|
dopóki nie odłączysz akumulatora to tak, błąd zostaje na pewno a jego pokazanie zależy do czego zostanie podpięty, przy MUT II i III na pewno będzie OK |
|
|
|
 |
Kamsyyo
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2018 Posty: 32 Skąd: Konin
|
Wysłany: 22-07-2020, 19:45
|
|
|
Czujnik wału niby obroty pokazuje, mechanik twierdzi że prąd do aparatu dochodzi, ale nie idzie dalej. Błędów brak. Czekam za 3 aparatem, ale jeśli nie on to gdzie jeszcze mógłbym szukać? |
|
|
|
 |
|
|