Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 2 2,5TD 115KM
Autor Wiadomość
Orzechp1 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2 2,5 115KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2020
Posty: 9
Skąd: Andrychów
Wysłany: 27-08-2020, 21:33   Pajero 2 2,5TD 115KM

Witam,
To moə pierwszy post.
Proszę o podanie numerów oznaczeń elektrozaworów podciśnienia Turbiny i EGR umieszczonych na podszybiu/grodzi za intercoolerem. Jeśli ktoś posiada proszę o schemat podłączenia wężyków. Dodatkowo po wymianie elektrozaworów brązowego i czarnego na dolocie na lizie zaczęło pracować, tzn minimalnie otwierać się, zamykać cięgno od kierownicy turbiny do zaworu upustowego. Czy myślicie, że te zawory na grodzi mogą być przyczyną?
z góry dziękuję
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20996
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-08-2020, 22:26   

Numery OE możesz.sprawdzić po vinie w katalogu.
https://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Orzechp1 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2 2,5 115KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2020
Posty: 9
Skąd: Andrychów
Wysłany: 28-08-2020, 22:37   BArdzo dziękuję.

Dziękuję bardzo. Znalazłem schamt z popdięciem wężyków podciśnienia dzięki Tobie oraz numery oryginałów. Niestety na naszym allegro/olx elektrozawory posiadają inne oznaczenia, tzn zaczynają się od K5T...
Czy macie oznaczenia dla numerów 12421V 12421W według numerów zaczynających się od K5T?
Czy górny zawór to k5t80596, a dolny k5t43983? Takie miałem założone, ale nie wiem czy były ok?

Auto po zakupie wywaliło check engine. Bardzo słabo przyśpieszało, nie mogło złapać mocy. Kody błędów 43 Układ elektrozaworu Sterowania Rozrządu i 41 układ elektrozaworu głównej przepustnicy oraz 49 zbyt wysokie ciśnienie doładowania Wadliwe działanie układu czunika ciśnienia w obwodzie sterowania zmienną geometrią. . Rozruszaliśmy kierownicę turbiny, żeby zaczęła pracować.Po wymianie zaworów brązowego i czarnego z pokrywy silnika, zaczął samochód szarpać przy stałęj delikatnej prędkości , tzn na 4 biegu ok 1800-1900 obrotów. Po zaślepieniu poðciśnienia do EGR samochód jeździ płynnie, ale wywala "check engine". Wtedy kody błędów 43 Układ elektrozaworu Sterowania Rozrządu i 41 układ elektrozaworu głównej przepustnicy. P ponownym podłącznie EGR samochó nie ma błedu check engine, ale zaczyna szarpać w spokojnej równej jeździe na obrotach 1800-2200.
.

[ Dodano: 29-08-2020, 08:05 ]
Aha - te zawory 12421V 12421W to ich oznaczenia MD165142 oraz MR266313. A u nas pod jakimi numerami K5T80596 oraz K5T43983?
z góry dziękuję

[ Dodano: 31-08-2020, 20:49 ]
Witam,
po brązowym oraz czarnym elektrozaworze podciśnienia turbiny na pokrywie k5t 48272 oraz k5t46494, dzisiaj wymieniłem te kolejne 2 elektrozawory za intercoolerem, na grodzi, numery k5t43983 oraz k5t80596. Auto lepiej się wkręca na obroty i przyśpiesza. Ale dźwignia od turbiny w dalszym ciągu delikatnie otwiera i zamyka gruszkę od turbiny na wolnych obrotach, a teraz doszedł do tego taki sam delikatny ruch otwierania i zamykania EGR. Jednocześnie słychać delikatne stukanie w górnym zaworze na grodzi (k5t80596), jakby cały czas pracował. Czy to normalne?
z góry dziękuję
 
 
Azz 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sie 2017
Posty: 64
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 03-09-2020, 14:22   

Normalne, cięgno ma się tak poruszać ;) .
_________________
PAHERO Sport 2.5 TD 115 '01
PAHERO IV 3.2 DiD 170 '07
 
 
Orzechp1 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2 2,5 115KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2020
Posty: 9
Skąd: Andrychów
Wysłany: 03-09-2020, 21:55   

Pajero przy 100km/h na piątym biegu i przy wciśnięciu pedału gazy w dalszym ciągu wywala check engine i koniec jazdy.
Zmierzyłęm ciśnienie doładowania. Na luzie jest to 0,95 Bara, a przy 3500 obrotów wystrzeliło aż do 2,5bara.
Co może być przyczyną takiego az przeładowania?

[ Dodano: 28-09-2020, 18:06 ]
Proszę o pomoc w sprawie numerów ECU do Pajero II classic 115KM. Mam najprawdopodobniej uszkodzony sterownik numer MR577117. Proszę o pomoc w doborze zamiennika jakiegoś. Czy m.in MR577140 mógłby być?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.