 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pajero 2 2,5TD 115KM |
Autor |
Wiadomość |
Orzechp1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2 2,5 115KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2020 Posty: 9 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 27-08-2020, 21:33 Pajero 2 2,5TD 115KM
|
|
|
Witam,
To moə pierwszy post.
Proszę o podanie numerów oznaczeń elektrozaworów podciśnienia Turbiny i EGR umieszczonych na podszybiu/grodzi za intercoolerem. Jeśli ktoś posiada proszę o schemat podłączenia wężyków. Dodatkowo po wymianie elektrozaworów brązowego i czarnego na dolocie na lizie zaczęło pracować, tzn minimalnie otwierać się, zamykać cięgno od kierownicy turbiny do zaworu upustowego. Czy myślicie, że te zawory na grodzi mogą być przyczyną?
z góry dziękuję |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20996 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Orzechp1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2 2,5 115KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2020 Posty: 9 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 28-08-2020, 22:37 BArdzo dziękuję.
|
|
|
Dziękuję bardzo. Znalazłem schamt z popdięciem wężyków podciśnienia dzięki Tobie oraz numery oryginałów. Niestety na naszym allegro/olx elektrozawory posiadają inne oznaczenia, tzn zaczynają się od K5T...
Czy macie oznaczenia dla numerów 12421V 12421W według numerów zaczynających się od K5T?
Czy górny zawór to k5t80596, a dolny k5t43983? Takie miałem założone, ale nie wiem czy były ok?
Auto po zakupie wywaliło check engine. Bardzo słabo przyśpieszało, nie mogło złapać mocy. Kody błędów 43 Układ elektrozaworu Sterowania Rozrządu i 41 układ elektrozaworu głównej przepustnicy oraz 49 zbyt wysokie ciśnienie doładowania Wadliwe działanie układu czunika ciśnienia w obwodzie sterowania zmienną geometrią. . Rozruszaliśmy kierownicę turbiny, żeby zaczęła pracować.Po wymianie zaworów brązowego i czarnego z pokrywy silnika, zaczął samochód szarpać przy stałęj delikatnej prędkości , tzn na 4 biegu ok 1800-1900 obrotów. Po zaślepieniu poðciśnienia do EGR samochód jeździ płynnie, ale wywala "check engine". Wtedy kody błędów 43 Układ elektrozaworu Sterowania Rozrządu i 41 układ elektrozaworu głównej przepustnicy. P ponownym podłącznie EGR samochó nie ma błedu check engine, ale zaczyna szarpać w spokojnej równej jeździe na obrotach 1800-2200.
.
[ Dodano: 29-08-2020, 08:05 ]
Aha - te zawory 12421V 12421W to ich oznaczenia MD165142 oraz MR266313. A u nas pod jakimi numerami K5T80596 oraz K5T43983?
z góry dziękuję
[ Dodano: 31-08-2020, 20:49 ]
Witam,
po brązowym oraz czarnym elektrozaworze podciśnienia turbiny na pokrywie k5t 48272 oraz k5t46494, dzisiaj wymieniłem te kolejne 2 elektrozawory za intercoolerem, na grodzi, numery k5t43983 oraz k5t80596. Auto lepiej się wkręca na obroty i przyśpiesza. Ale dźwignia od turbiny w dalszym ciągu delikatnie otwiera i zamyka gruszkę od turbiny na wolnych obrotach, a teraz doszedł do tego taki sam delikatny ruch otwierania i zamykania EGR. Jednocześnie słychać delikatne stukanie w górnym zaworze na grodzi (k5t80596), jakby cały czas pracował. Czy to normalne?
z góry dziękuję |
|
|
|
 |
Azz
Forumowicz
Auto: Pajero Sport I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sie 2017 Posty: 64 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 03-09-2020, 14:22
|
|
|
Normalne, cięgno ma się tak poruszać . |
_________________ PAHERO Sport 2.5 TD 115 '01
PAHERO IV 3.2 DiD 170 '07 |
|
|
|
 |
Orzechp1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2 2,5 115KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2020 Posty: 9 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 03-09-2020, 21:55
|
|
|
Pajero przy 100km/h na piątym biegu i przy wciśnięciu pedału gazy w dalszym ciągu wywala check engine i koniec jazdy.
Zmierzyłęm ciśnienie doładowania. Na luzie jest to 0,95 Bara, a przy 3500 obrotów wystrzeliło aż do 2,5bara.
Co może być przyczyną takiego az przeładowania?
[ Dodano: 28-09-2020, 18:06 ]
Proszę o pomoc w sprawie numerów ECU do Pajero II classic 115KM. Mam najprawdopodobniej uszkodzony sterownik numer MR577117. Proszę o pomoc w doborze zamiennika jakiegoś. Czy m.in MR577140 mógłby być? |
|
|
|
 |
|
|