Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zablokowane koła problem że skrzynia lub dyfrem
Autor Wiadomość
Konrad88 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 1 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2018
Posty: 1
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 26-07-2018, 01:38   Zablokowane koła problem że skrzynia lub dyfrem

Na początku chce wszystkich przywitać od pewnego czasu jestem posiadaczem outlander 2.4 niedawno pojawiło się wycie z okolic skrzyni biegów mechanik wymienił w skrzyni dwa łożyska na walkach i rozebral dyfer okazało się że zęby były uszczerbione w dyfer kupił używany przełożył do obecnego z dwóch zrobił jeden po wyjechaniu z warsztatu i przejechaniu paru km zblokowalo koła biegi wchodzą auto jest zblokowane bardzo proszę o pomoc
 
 
turbot 
Nowy Forumowicz
O1T

Auto: Outlander I Turbo, 2006
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2019
Posty: 20
Skąd: z internetu
Wysłany: 17-09-2020, 22:35   

Ciekaw jestem końca tej historii...
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 18-09-2020, 08:45   

Jestem ciekawy od jakiego modelu został założony dyfer.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
luk2501 
Forumowicz

Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 175
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 18-09-2020, 22:33   

Z tego co patrzyłem na manuala to nr dyfrów do wersji 2,0 i 2,4 są jednakowe 27-220 a sama przekładnia ma też ten sam numer. Chyba że źle patrzyłem. Nie znalazłem tylko nr do 2,0t.
 
 
roger18sx 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2020
Posty: 82
Skąd: Sanok
Wysłany: 20-09-2020, 21:04   

Może być i tak że po złożeniu dyfra ustawił za mały luz łożysk i po kilku km się spaliły i zablokowały. Wypada odkręcić wał od dyfra i sprawdzić czy przód się zablokował czy tył.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.