Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Odgłosy przy jeździe na 4HLc
Autor Wiadomość
Ijon.Foden 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 18
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 03-09-2020, 16:56   [3.2 DID] Odgłosy przy jeździe na 4HLc

Część. Od 2 tygodni mam Pajero. Salon Polska 2015. Podczas zakupu sprawdziłem działanie wszystkich napędow i było ok. Przy zmianach kontrolki działają prawidłowo. Jednak ostatnio przy jeździe na zablokowanym centralnym defrze (4HLc) co kilkanaście sekund słychać dziwne "szczękniecie" - (dźwięk jakby ktoś napinał kawałek blachy i puszczał).
Nie mam doświadczenia w samochodach terenowych i obawiam jeździć przy takich dźwiękach, aby nie rozwalić czegoś do końca (szczególnie gdzieś w środku lasu :D ).

Dajcie proszę znać czy ten dźwięk to może być uszkodzenie mechaniczne? Czy mogę z tym jedzic?
Będę wdzięczny za polecenie warsztatu w Warszawie lub okolicy, który zna się na napędach Pajero, aby to obejrzeć i zdiagnozować.

Pozdr
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-09-2020, 13:37   

Pozycje 4Llc i 4 Hlc można tylko jeżdzić na wprost pod mniekim.
jesli skręcałeś kołami albo jechałeś na twardym to to sa npręzenia.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Ijon.Foden 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-09-2020, 20:19   

zbyszekm2 napisał/a:
Pozycje 4Llc i 4 Hlc można tylko jeżdzić na wprost pod mniekim.
jesli skręcałeś kołami albo jechałeś na twardym to to sa npręzenia.


Dzięki za info. Jechałem leśna droga typu „droga pożarowa” na Mazurach. Wyglądało to na szuter, , ale rzeczywiście były fragmenty mocniej utwardzone. Jak bardzo miękkie podłoże powinno być, żeby sprawdzic czy wszystko ok? Płaska trawiasta łąka wystarczy czy szukać piachu czy innego błota?

Btw. Na razie opony mam szosowe, wiec nie chciałem sie porywać na zbyt trudny teren :P .
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-09-2020, 09:30   

Ijon.Foden napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
Pozycje 4Llc i 4 Hlc można tylko jeżdzić na wprost pod mniekim.
jesli skręcałeś kołami albo jechałeś na twardym to to sa npręzenia.


Dzięki za info. Jechałem leśna droga typu „droga pożarowa” na Mazurach. Wyglądało to na szuter, , ale rzeczywiście były fragmenty mocniej utwardzone. Jak bardzo miękkie podłoże powinno być, żeby sprawdzic czy wszystko ok? Płaska trawiasta łąka wystarczy czy szukać piachu czy innego błota?

Btw. Na razie opony mam szosowe, wiec nie chciałem sie porywać na zbyt trudny teren :P .

Tam gdzie koło ma mozliwość uślizgu.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Ijon.Foden 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-09-2020, 22:03   

Głupio to zabrzmi moze, ale tylko krowa sie myli :P
Poczytałem instrukcje, protestowałem na spokojnie na piasku i wyglada, ze wszystko jest ok. Przy zapięciu wszystkich blokad czuć i słychać uślizgi tylnich kół 🙂

Dzięki Zbyszek za cierpliwe odpowiedzi
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-09-2020, 08:50   

Ijon.Foden napisał/a:
Głupio to zabrzmi moze, ale tylko krowa sie myli :P
Poczytałem instrukcje, protestowałem na spokojnie na piasku i wyglada, ze wszystko jest ok. Przy zapięciu wszystkich blokad czuć i słychać uślizgi tylnich kół 🙂

Dzięki Zbyszek za cierpliwe odpowiedzi

Nie ma za co :)
Możesz kliknąć przycisk że pomogłem :)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.