 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Carisma] [Swap hebla]z jedno na dwu tłoczek |
Autor |
Wiadomość |
tofumax
Nowy Forumowicz
Auto: Volvo V40
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2020 Posty: 1 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-09-2020, 12:02 [Carisma] [Swap hebla]z jedno na dwu tłoczek
|
|
|
Witam
Nie posiadam Mitsu ale prawie jak mitsu Bo Volvo V40 T4 @200KM
Płyta Podłogowa z Carismy jak i inne rzeczy
Jeden z kolegów przebuszował to forum i znalazł ciekawy temat na swap hebla ,
Ja mam już zregenerowane zaciski dwu tłoczkowe od OUTlandera niestety źle dobrałem i mam jarzma na tarczę 294 kopałem już trochę i z tego co wiem chyba nie ma tarcz 300 z rozstawem 4x 114.3 jedyna opcja to dorabiać 3 otwory z outlandera lub z nissana murano (320)
Przerabiałem temat hebla tak że wymieniałem: pompy, serwa jak i spiąłem nawet bez Pompy ABS na trójnikach
Obecnie założona wielka pompa hamulcowa o przekroju 25,4(Popularne auto dostawcze) na seryjne serwo jak i zbiorniczek (Wymagan mod serwa ale dosyć prosty ) .
Najchętniej zakupił bym jarzma pod tarczę 276 pewnie komuś zalegają
wiem że jarzma powinny pasować od sigmy lub lancera cześć od Galanta .. jak i nie jestem pewny ze od jakiś starszych Outlanderów nr oe MR249962
Gadałem też z gościem z mitsu style ma jarzma ale zamiennik .//
Dzięki za wszelką pomoc |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-10-2020, 22:05
|
|
|
Masz zaciski z Outlandera, kupujesz te nowe jarzma NTY do zacisków dwutłoczkowych pod tarcze 276 mm i z rozstawem otworów na śruby mocujące do zwrotnicy 130 mm. Kupujesz tarcze do Galanta 276/24 mm i gotowe. tofumax napisał/a: | z tego co wiem chyba nie ma tarcz 300 z rozstawem 4x 114.3 | Są tarcze pod Mitsu o wymiarach 294/24 mm i 4-otworowe, czyli 4x114,3. Niestety w żadnym aucie nie były montowane seryjnie i są bardzo ciężko dostępne i chyba nawet robione na zamówienie. tofumax napisał/a: | jedyna opcja to dorabiać 3 otwory z outlandera lub z nissana murano (320) | Te otwory bardzo łatwo zrobić przy użyciu piasty 4x114,3. Co do tarczy z Nissana Murano to niestety nie pasują do piast Mitsubishi, za mały otwór centrujący na piastę. tofumax napisał/a: | Obecnie założona wielka pompa hamulcowa o przekroju 25,4(Popularne auto dostawcze) na seryjne serwo | I podeszła na szpilki w serwie bez rzeźby? Taką samą calową pompę hamulcową (25,4 mm średnicy tłoczków) ma każdy Galanta EA, czyli z lat 1996-2004 i pasuje P&P na każde serwo w Carismie i Space Starze. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-10-2020, 06:49
|
|
|
tofumax - pisałeś do mnie PW, parę rzeczy ci wyjaśniłem ale mam w ogóle inne pytanie - masz w volvo zaciski zapewne na tarcze 281 - takie jak carisma po lifcie czy renówki, która to był generalnie pomysłodawcą tego zestawu
chodzi o fakt, że wiele osób zmienia te zaciski z Galanta z tarcz 276 na zaciski z Carismy po lifcie, jednotłoczkowe Lucasy na tarczę 280(281)mm i robi to celem polepszenia hamowania
zastanawiam się, czy nie zrobisz sobie downgrade montując tarcze 276 i 2 tłoczki
fakt, że te zaciski lucasa są dziwne, bo jak miałem renówkę to klocek od tłoczka zużywał się 2x szybciej niż ten drugi, ale hamowało to bardzo dobrze, niebo lepiej niż Galant |
|
|
|
 |
|
|