 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kapitalny remont silnika i dalej klepie |
Autor |
Wiadomość |
Szary
Forumowicz
Auto: Carisma II 1.8 GDI 99r.Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2010 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-08-2013, 09:52
|
|
|
A no właśnie był to ford escort w benzynie
Pozdro. |
|
|
|
 |
471
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma II 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 6 Skąd: Lbn
|
Wysłany: 12-08-2013, 10:19
|
|
|
A to ciekawe. Wygląda na to, że w paliwie była woda. Czasami się tak dzieje, zaraz po zlaniu paliwa z cysterny jak na stacji nie czyszczą na czas zbiorników. Woda, która jest cięższa zbiera się na dole, smok jest na pewnej wysokości powyżej dna zbiornika i jeśli wody nazbiera się odpowiednio dużo to zasysa również wodę. Chyba że nie wymieniał filtra paliwa baaardzo długo. Bo sama benzyna nie ma prawa zamarznąć nawet na syberii. Temperatura krzepnięcia benzyny jest na tyle niska, że nawet się jej nie oznacza w badaniach. Aby zaczęła wywoływać negatywne skutki to temperatura powietrza musiałaby spaść znacznie poniżej -50 stopni. |
|
|
|
 |
Szary
Forumowicz
Auto: Carisma II 1.8 GDI 99r.Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2010 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-08-2013, 10:26
|
|
|
Ale to był stary trup, filtra na pewno nie wymieniono |
|
|
|
 |
Peter Cielo
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2020 Posty: 2 Skąd: Pisz
|
|
|
|
 |
|
|