Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsu 01T by Piotrek
Autor Wiadomość
Piotrek_crx 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2018
Posty: 26
Skąd: Tczew
Wysłany: 10-03-2019, 08:19   

Dzięki Bzyk_R1 za info :) uparty czasem tak hehe ale też z tym pod korek to problem właśnie bo rura nieszczelna za bardzo i trzeba wymieniać 8)
Dziś sprawdzę opcje z butla, jeśli pomoże jadę do mojego stroiciela działać :shock:

Pozdro
 
 
Piotrek_crx 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2018
Posty: 26
Skąd: Tczew
Wysłany: 22-10-2019, 21:04   

Odgrzewam kotleta 8)
O1T cały czas dzielnie wozi tyłek do pracy i nie tylko. Ogólnie nie dzieje się nic poza standardowymi bolączkami O1T:
- śmierdzi paliwem, nawet po wymianie baku,
- miska już dwa razy uszczelniana i dalej leci
i jako że na śmierdzące paliwo to mi już opadają ręce :evil: , to miska już zakupiona nowa OEM z ASO + olej Valvoline VR1 (zmiana po 2 tys km bo z michy leci) + OEM olej do skrzyni biegów + OEM olej do tylnego mostu.
Osttnio miałem wrażenie że O1T zamula i w drodze z pracy spotkałem kolegę w Mustangu 4.0 i to że wygram to było raczej pewne, ale że aż tyle to sie nie spodziewałem :mrgreen: banan na twarzy w drodze do domu, aż się przypomniały czasy TypeR 8)
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 22-10-2019, 21:24   

No i gdzieś się podziewał tyle czasu? 2 razy w tym roku byłem nad morzem a flaszki nie piłem w Tczewie...

Nie zapomnij o oleju do transferu jeszcze.
A i co Ty Outlandera do forda porównujesz... :mrgreen:
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Piotrek_crx 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2018
Posty: 26
Skąd: Tczew
Wysłany: 22-10-2019, 21:50   

Praca i praca i szkoła i praca trochę pochłonęły... Na zlot liczyłem ale w delegacje wysłali i tak to jest.. Olej do transferu też jest, skleroza na starość hehe
Pytanko, czy jak rura od wlewu paliwa walnieta to będzie smierdziec tylko przy tankowaniu czy po jeździe też? Bo ja już nie mam pojęcia skąd to leci...
 
 
tościk 
Forumowicz


Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 622
Skąd: z nienacka
Wysłany: 23-10-2019, 11:10   

Piotrek_crx napisał/a:
- śmierdzi paliwem, nawet po wymianie baku,


Ze przodu, czy ze tyłu smierdzi?
Bo jest jeszcze ten magiczny system odprowadzania oparów paliwa z baku.
U mnie po wymianie baku i wlewu sie okazało, że jest przytkany i robił nadciśnienie.
Były czyszczone zaworki z tego układu. Ostatecznie podobno wychodzi u mnie na to, że jeden zawór jednokierunkowy wiszący nad puszką z filtrem do tego systemu daje ciała jak turbo dmucha.
Z jednej strony ma to sens, bo benzynę czuję najmocniej po jeździe autostradą, gdzie turbo non-stop dmucha, ale z drugiej jeszcze się nie zebrałem do podmiany zaworka, więc nie wiem na 100%.
Jak coś, to komplet puszka z zaworkiem w ASO ok 600 zł brutto.

Piotrek_crx napisał/a:
Pytanko, czy jak rura od wlewu paliwa walnieta to będzie smierdziec tylko przy tankowaniu czy po jeździe też?


Powiedziałbym, że przy dobrych wiatrach to nawet na postoju będzie czuć :mrgreen:
 
 
Piotrek_crx 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2018
Posty: 26
Skąd: Tczew
Wysłany: 06-11-2019, 21:23   

[quote="tościk"]

dzięki za info :) no to wezme się za wymianę wlewu jeszcze i zobaczę. Śmierdzi i coś tam się poci na baku od strony wlewu i z tego co widziałem to rura wlewowa na końcu przy samym baku nie jest już pierwszej świeżości :mrgreen:
Mitsu jest już po wymianie miski olejowej i od tygodnia sucho, jak to mało do szczęścia potzeba hehe nowy olej w skrzyni skutkuje lepszą praca lewarka zmiany biegów a nowy olej w dyfrze hmm większej różnicy nie czuć...
Dziś była kontrola gazu bo zaczęło śmierdzieć gazem i trzeba było wymienić opaskę na przewodzie przy reduktorze. Przy okazja wymiana wszystkich filterków i strojenie.

Ale żeby nie było kolorowo to do wymiany jest wózek (sanki) przedni, też ma swoje najlepsze lata już za sobą. Kupiłem nowe i w przyszłym tygodniu będzie montaż- mam nadzieje że będą pasować bo inaczej będzie :butthead:

Działamy aby było w jak najlepszej kondycji przez kolejne lata 8)
 
 
Piotrek_crx 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2018
Posty: 26
Skąd: Tczew
Wysłany: 23-12-2019, 14:04   

Mały UpDate..

Sanki przednie wymienione na nowe, nowe wahacze przód z tulejami, swożniami + końcówki stabilizatora zmienione, także zawieszenie przód jest praktycznie całe nowe :) Prowadzenie auta zmieniło się mega na plus, jest sztywno i auto jedzie jak po sznurku :) opłacało się wywalić worek $$ na nowe części 8)

Teraz do wymiany został jeszcze reduktor od gazu bo membranka zaczęła puszczać i chyba przez to Outek czasami dłużej pokręci zanim zapali na zimnym silniku.
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 23-12-2019, 22:02   

czesc . Pewnie że się opłacało napewno sie lepiej prowadzi :mrgreen: i jaki ładny widok od dołu jest wszystko nowe :mrgreen: . :D przy tym wszystkim nowy reduktor To juz nie taki duży wydatek .
_________________
Turbocbr
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 23-12-2019, 22:06   

Boli tylko na początku a potem radość i pewność w prowadzeniu wszystko wynagradza. Swoją drogą gdzie foty podwozia??
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Piotrek_crx 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2018
Posty: 26
Skąd: Tczew
Wysłany: 01-04-2020, 12:33   

Mały update,
W drodze do pracy usłyszałem dziwne stukanie, jakby spod samochodu. Po odjęciu gazu lub wysprzęgleniu stukania brak. Przy jeździe na wprost także cisza. Na zakrętach lub przy jeździe pod górkę stukanie słychać. Tak jakby coś stukało podczas obracania się.
Od razu wjazd na podnośnik w celu poszukania przyczyny :twisted:
Szybkie oględziny i:
- podpory wału przód i tył już mają dość
- czuć luz i słychac stuki przy okręcaniu wałem, hałas wydobywa się ze środka wału, w miejscu łączenia pomiędzy przednią i tylną podporą
zakupiłem więc dwie nowe podpory + przegub kompletny wału + krzyżak wału:

https://zapodaj.net/fe3ba50392a66.jpg.html

Mam nadzieję że po wymianie będzie cisza i spokój :roll:

Dodatkowe info, pomału przymierzam się do sprzedaży O1T (potrzebuję większy bagażnik 8) ) także jakby ktoś szukał O1T to zapraszam do kontaktu 8)

Stay tuned
 
 
Piotrek_crx 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2018
Posty: 26
Skąd: Tczew
Wysłany: 09-11-2020, 22:01   

Po długim czasie mały update.
Mitsu ciągle jeździ i ma się dobrze 8) po wymianie podpór wału i krzyżaka jest cisza i spokój :D w piątek był przegląd techniczny i problemów żadnych nie było, jakiś delikatny luz na końcówkach drążków i podpadał prawy drążek kierowniczy wiec wpadł od razu zestaw 555 made in Japan :lol:



Montaż w tym tygodniu + ustawienie zbieżności 8)
Dodatkowo dwa tygodnie temu pękł przewód metalowy hamulcowy pod autem, na szczęście był mały przeciek wiec udało sie zatrzymać 8) zostały zamontowane nowe przewody miedziane pod całym autem na nowe :D
Pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.