Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Awaryjność skrzyń automatycznych - ankieta

czy miałeś awarie automatycznej skrzyni biegów ?
TAK
28%
 28%  [ 38 ]
NIE
71%
 71%  [ 94 ]
Głosowań: 132
Wszystkich Głosów: 132

Autor Wiadomość
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 08-11-2015, 20:12   

polift ma tez inna charakterystyke silnika "łagodniejszą" co ma też jakies znaczenie
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
McCoy 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi SE 2,5V6 /99
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 249
Skąd: okolice Monachium
Wysłany: 08-11-2015, 21:59   

Rozmawialem kiedys w serwisie mitsu w monachium.I oni tam twierdza ze do tej skrzni gala nie powinno sie zalewac transmax z lecz transmax e ..teraz chyba multi cos tam.Czemu tak?nie wiem bo az tak biegle to ja nie gadam w jezyku wroga.Powiedzieli takze ze w ramach gwarancji wyminiali cos w skrzyniach ale w tych autach kotre byly u nich zakupione i serwisowane.Jak bylem to wlsanie stal u nich czarny avance w tip troniku przebieg 89 tys km i zmienilai olej na castrola multi cos tam mimo iz widzialem u nich takze transamax Z.Taka specjalna maszyne mieli do wymainy tego oleju.Dwa zbiorniki w jednym brudny olej a w drugim czysty i to podpiete pod skrzynie.
_________________
Oczy są interfejsem duszy
 
 
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-11-2015, 08:10   

Hejka.Czy wie ktoś jaki jest numer Ori tego wałka konwertera?
 
 
MisiekK 
Forumowicz

Auto: Galant'99 2,5V6 A KOMBI WE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 56
Skąd: Gdynia-Szczecin
Wysłany: 03-01-2016, 22:22   

Galant:
Rok produkcji auta: 1998
Silnik: 2,5V6
Tiptronic: nie
Przebieg: ok. 220 tys km
Auto posiadam od: 124 tys km
Ostatnia wymiana oleju przy przebiegu: 130 tys km
Rodzaj ostatnio zalanego oleju: Castrol Transmax-Z
Przebyte usterki: konwerter, przy ok 160tys km
Orientacyjny koszt naprawy: 1000zł skrzynia od GDI, 500zł wymiana konwertera+ dorobienie tulejki, 50zł mycie skrzyni
Uwagi: Dzięki Bartkowi pozbyłem się problemu raz na zawsze. Wieloklin od GDI jest dłuższy i pracuje bez problemu. Wymaga dotoczenia tulejki za 10zł do średnicy koła zamachowego.
Skrzynia GDI została na części, specjalista od skrzyń zażyczył sobie umycia i przy okazji przełożył kosz I biegu bo był w lepszym stanie. Resztę wymiany robiłem w lokalnym warsztacie.
_________________
Galant 2,5V6 AT KOMBI WE
 
 
michalina27 
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5'98 EA5A autom+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 23 Lis 2008
Posty: 115
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-03-2016, 19:52   

Galant:
Rok produkcji auta: 1997
Silnik: 2,0V6
Tiptronic: nie
Przebieg: ok. 262 tys km
Auto posiadam od: 186 tys km
Ostatnia wymiana oleju przy przebiegu: 252 tys km
Rodzaj ostatnio zalanego oleju: ATF
Przebyte usterki: konwerter, przy ok 260tys km
Orientacyjny koszt naprawy: sprzęgło Wandlera 800 zł, wymiana konwertera 600zł
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
Fiat 125p x 4 uśpione.
Citroen ZX, Galant 2,0 EA2W
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-03-2016, 21:37   

wracając do wymiany oleju w skrzyni A/T. Jeśli poziom jest ok oraz brak szarpnięć to wymiana raz na ile km/lat ? I w końcu transmax Z czy E ?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-03-2016, 21:46   

dmi napisał/a:
to wymiana raz na ile km/lat


60 tyś
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-03-2016, 21:51   

deejay napisał/a:
60 tyś


Dzięki. Teraz drugie pytanie, bo już ogłupiałem, jaki w końcu lać olej.....będę robił wymianę dynamiczną w tym roku.
 
 
MisiekK 
Forumowicz

Auto: Galant'99 2,5V6 A KOMBI WE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 56
Skąd: Gdynia-Szczecin
Wysłany: 22-03-2016, 07:52   

dmi napisał/a:
deejay napisał/a:
60 tyś


Dzięki. Teraz drugie pytanie, bo już ogłupiałem, jaki w końcu lać olej.....będę robił wymianę dynamiczną w tym roku.


Ja zawsze stosuję zalecany do skrzyń z tamtego rocznika Transmax Z, nie wiem skąd E...
_________________
Galant 2,5V6 AT KOMBI WE
 
 
b182 
Nowy Forumowicz

Auto: Ford mondeo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020
Posty: 2
Skąd: Gorlice
Wysłany: 12-11-2020, 07:00   

Witam czy problem konwertera dotyczy rowniez modeli z 1992-1996 roku czy modeli od 1997 wzwyż?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11180
Skąd: Radomsko
Wysłany: 12-11-2020, 21:32   

b182 napisał/a:
Witam czy problem konwertera dotyczy rowniez modeli z 1992-1996 roku czy modeli od 1997 wzwyż?

Osobiście znam jeden taki przypadek, ale miał miejsce w mocniejszej wersji silnika 2.0.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.