Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Galant 2.5 v6 - drgania, dławienie, ''spalenizn
Autor Wiadomość
Nieto 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2020
Posty: 10
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 28-11-2020, 21:50   [EA5A/W 2.5] Galant 2.5 v6 - drgania, dławienie, ''spalenizn

Witam,
to już mój drugi Gal, jak przy poprzednim, jestem mega zadowolony.
Od wczoraj mam z nim pewien problem a mechanikiem nie jestem niestety stąd ten wywód.

Na początku dodam, że mam go w LPG o ile ma to jakiekolwiek znaczenie. Skrzynia manualna.

Więc pojechałem na stacje zatankowac LPG. Po ruszeniu,po kilku chwilach, czułem takie dławienie, skakanie samochodu, rwanie (nie wiem jak to nazwac). Potem zapaliła się ta żółta kontrolka silnika i zaczałem czuć spaleniznę, zapach platsiku czy cos takiego.

Jak wrociłem do garażu i posłuchałem silnika to brzmi jakby miał sucho, jak stoje na światłach też delikatnie się dławi.

Czy może byc to spowodowane zbyt niskim poziomem oleju?
Czy może być to spowodowane zbyt niskim poziomem benzyny w baku?

help :)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 28-11-2020, 22:19   

Nieto napisał/a:
Na początku dodam, że mam go w LPG o ile ma to jakiekolwiek znaczenie.

Fundamentalne, ponieważ:

Nieto napisał/a:
Więc pojechałem na stacje zatankowac LPG. Po ruszeniu,po kilku chwilach, czułem takie dławienie, skakanie samochodu, rwanie (nie wiem jak to nazwac). Potem zapaliła się ta żółta kontrolka silnika i zaczałem czuć spaleniznę, zapach platsiku czy cos takiego.


Nie napisałeś, czy na benzynie również występuje ten problem.

Czy poziom oleju w silniku jest po niżej normy ?
_________________

 
 
 
Nieto 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2020
Posty: 10
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 28-11-2020, 22:22   

jacek11 napisał/a:
Nieto napisał/a:
Na początku dodam, że mam go w LPG o ile ma to jakiekolwiek znaczenie.

Fundamentalne, ponieważ:

Nieto napisał/a:
Więc pojechałem na stacje zatankowac LPG. Po ruszeniu,po kilku chwilach, czułem takie dławienie, skakanie samochodu, rwanie (nie wiem jak to nazwac). Potem zapaliła się ta żółta kontrolka silnika i zaczałem czuć spaleniznę, zapach platsiku czy cos takiego.


Nie napisałeś, czy na benzynie również występuje ten problem.

Czy poziom oleju w silniku jest po niżej normy ?


1. Na benzynie też bo zawsze na niej odpala
2. Byc może jest za niski poziom oleju bo po wczorajszej jezdzie sprawdziłem i był na równi lub ciut poniżej dolnego rowka.
Jutro pojde dolac 1l oleju i 10l pb i zobacze czy cos to da....chociaż znając moje szczęście to nie
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 28-11-2020, 22:27   

Sprawdź, czy nie masz wycieku spod tylnej pokrywy zaworów. Olej wtedy kapie na wydech, i to może być przyczyna zapachu spalenizny.
_________________

 
 
 
Nieto 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2020
Posty: 10
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 29-11-2020, 20:51   

hmm. Zadziwiające.

Poszedłem dziś, sprawdziłem poziom oleju, taki jak wczoraj , równo z dolnym rowkiem.
Dolałem lirt, dalej się świeciło. Podjechałem do Żabki, jak każdy, szanujący się obywatel w niedziele.
Po zakupach odpaliłem, kontrolka dalej świeci ale miałem wrażenie, że silnik już w miarę normalnie pracuje.
Więc zrobiłem kółko wokół domu, w trakcie którego kontrolka zgasła a galant zaczął śmigać jak wczesniej.

Wiec chyba kwestia byl niski poziom oleju tylko nie swiecila mi sie wczesniej kontrolka oleju :/

Pod silnikiem, część kokmory uwalona w oleju wiec moze jakis wyciek czy cos...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.