Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G - 4G63] Ssanie dopiero po chwili
Autor Wiadomość
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2007, 19:44   [1G - 4G63] Ssanie dopiero po chwili

Odpalam autko i obroty sa na 500 dopiero po okolo 3-ech sekundach wskakują na 1700 i powoli spadają. Czyżby mi jednak ten krokowiec coś zaniemawiał? cewki na nim sprawne i leciutko chodzi.Pamieć wolnych obrotów też pozostawia wiele do życzenia, czasem 1300 czasem 750. Jakieś sugestie?
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 31-05-2007, 23:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2007, 22:26   

Może reset ECU? Odepnij i spróbuj procedurę uczenia obrotów ewentualnie czyszczenie przepustnicy wykonaj.
Pozdrawiam
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-05-2007, 23:29   

conti64 napisał/a:
Może reset ECU? Odepnij i spróbuj procedurę uczenia obrotów ewentualnie czyszczenie przepustnicy wykonaj.


Jeśli to nie pomoże to może czunie temperatury. Ale wszystko wskazuje na krokowca :(
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2007, 23:49   

Reset i czyszczenie było. Zadnych błędów od czujników nie ma a poza tym ssanie jest tylko opóźnione o 3 sekundy.Chyba jednak ten krokowiec sie odzywa......a tak go sprawdzalem.....Znowu ktoś na podmianke by się przydał.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-05-2007, 23:52   

:lol: wyśle Ci, ale po 18 czerwca - bede miał taki do testów :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 01-06-2007, 00:23   

równie dobrze mogą CI wtryskiwacze lać i nie przepala od razu całej mieszanki; zdrowe świece powinny nieco poprawić sytuację; jopy z obrotami masz gdy odpalasz tylko zimy silnik czy zawsze?
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2007, 07:26   

Świeczki mam katalogowe i calkowicie ok,przejechalem na nich okolo 500 km, Falowanie jest w calym zakresie temperatur.
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 01-06-2007, 13:15   

to faktycznie najlepiej zacząć od podmiany krokowca
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2007, 20:34   

Dzięki Adaho, zawsze można na Ciebie liczyć ale stety i niestety 14 czerwca wylatuje za ocean i wróce (jak mnie wcześniej nie deportują :mrgreen: ) na poczatku października.W sumie to chyba powoli musze zacząć odkładać sprawy Miśkowe na po wakacjach, może bede mial jakies środki do wykorzystania i całkiem nowe pomysły.Tak czy tak krokowca jakoś bede w miedzyczasie kołował.Dzieki za podpowiedzi!!
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-06-2007, 21:33   

mitutoyo, jeśli nie skołujesz przed wylotem, to po powrocie daj znać Ci pożycze :) A dopiero po 18 bo w tej chwili jest u nie w aucie, jest to silniczek od gala całkiem sprawny, ale mam ori od klipsa po reanimacji i założe ori, galowy zostanie na zapas w razie draki :) Galowy od klipsowego nie różni się niczym poza podłączeniem, otóż w klipsowym jest gniazdo bezpośrednio w silniczku, a w galowym jest gniazdo na kablu. No i galowy jest niestety nierozbieralny :(
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.