Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Podciśnienie sterujące turbo - po regenarcji turbiny 1.8 did
Autor Wiadomość
kamil508 
Forumowicz

Auto: ASX 2011r 1.8 DiD 4WD 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Wrz 2020
Posty: 100
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 13-12-2020, 14:25   Podciśnienie sterujące turbo - po regenarcji turbiny 1.8 did

Witam,
mam pytanie do posiadaczy silnika 1.8 Di-D, czy sprawdził by ktoś czy po odpaleniu gruszka na turbosprężarce podciąga się do końca, inaczej mówiąc czy podciśnienie podciąga sztangę zmiennej geometrii do zderzaka turbo ?
Mam turbo po regeneracji i walczę z modyfikacja (chiptuning) ale zauważyłem że nawet na oryginalnej mapie podciśnienie nie podciąga sztangi do końca (zmierzyłem podciśnienie przy samej gruszce i jest tylko 0,3 bar-a, zmierzyłem zaraz za zaworkiem N75 i też jest takie małe, a przed zaworem 4x takie).
Zmierzyłem pompką podciśnieniową że sztanga to pełnego podciągnięcia potrzebuje 0,55bar-a.
Teraz nie wiem czy mam złą gruszkę założoną przy regeneracji (mechanik z ASO mitsubishi twierdzi że zamienniki gruszek źle działają i tylko oryginał ale nie można kupić oryginalnej tylko całe turbo) czy coś ze sterowaniem podciśnienia. Podmieniłem zaworek N75 z auta ze szrotu ale to samo, nic się nie zmieniło. Jak podreguluję sztangę aby się cała podciągała to na wyższych obrotach przeładowuje.

Chodzi o tą sztangę:
LINK DO FILMU

[ Dodano: 30-12-2020, 09:06 ]
Witam,
zamontowałem fabrycznie nowy zawór regulacji podciśnienia na turbosprężarkę (potocznie N75) - nowy oryginał z ASO.
Poprawy nie widzę, dalej podciśnienie przed zaworem 1,5 bar a za zaworem (na turbo) 0,45bar, co skutkuje nie podciągnięciem sztangi turbo do końca (do ogranicznika).

Mógłby ktoś zobaczyć a może nawet zmierzyć u siebie to podciśnienie na turbo w 1.8 di-d ?
 
 
Fredi1 
Forumowicz

Auto: Mitsubiahi Asx1.6DI-D 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2019
Posty: 70
Skąd: Niemcza
Wysłany: 03-03-2021, 20:48   

Sprawdź napięcie jakie masz na wtyczce od N75 może gdzieś jest zwarcie bo znam takie przypadki a nawet jeden co komp był winny . Niestety niemam takiego silnika jak ty to ci nie powiem .Może ktoś kto ma taki silniki to zmierzy i ci powie napewno będzie łatwiej bo nie każdy ma w domu vakumetr a miernik to raczej prędzej.
 
 
kamil508 
Forumowicz

Auto: ASX 2011r 1.8 DiD 4WD 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Wrz 2020
Posty: 100
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 04-03-2021, 08:12   

nowy zawór, ustawienie turbiny, aktualizacja ECU i na razie śmiga :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.