Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki akumulator 1,1 start-stop
Autor Wiadomość
Andrzej.62 
Forumowicz

Auto: Colt Vll 3DR 1.1- 3A91- 2012r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2019
Posty: 69
Skąd: Wlkp
Wysłany: 23-12-2020, 16:48   Jaki akumulator 1,1 start-stop

Witam. Siadł mi akumulator. Nie wiem czy obecny akumulator jest fabryczny, jest BANNER. Silnik 1,1 z systemem start-stop- to ponoć istotne. Czy ze względu na system start-stop akumulator musi być EBF czy może być zwykły kwasowo-ołowiowy ? Dodam że nie korzystam z start-stop, za każdym razem jak wsiadam do samochodu to go wyłączam.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 25-12-2020, 15:37   

z tego co wszystkie katalogi twierdzą - musi być EFB

ale możesz być pierwszym, który spróbuje wstawić zwykły - który pewnie jest o połowę tańszy :D
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Andrzej.62 
Forumowicz

Auto: Colt Vll 3DR 1.1- 3A91- 2012r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2019
Posty: 69
Skąd: Wlkp
Wysłany: 27-12-2020, 18:15   

W katalogach to sprawdzałem i wiem że podają EFB.Właśnie liczę na to że już ktoś jeździ na zwykłym aku. z systemem start-stop i podzieli się doświadczeniem, jak z trwałością aku. Zastanawia mnie czy parametry ładowania różnią się w wersji z stop-start, czy nie ?
Po to od tego zależy czy mimo że dezaktywuję start-stop to mogę zastosować zwykły aku. nie narażając go na szybkie zużycie, uszkodzenie.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 27-12-2020, 19:34   

to poczekaj na wpis, albo poszukaj na innych forach

może być tak, że jak włożysz nieEFB i padnie to reklamacja zostanie odrzucona
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Andrzej.62 
Forumowicz

Auto: Colt Vll 3DR 1.1- 3A91- 2012r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2019
Posty: 69
Skąd: Wlkp
Wysłany: 27-12-2020, 20:27   

No tak, zgadzam się. Dlatego szukam tutaj pomocy bo nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na mój dylemat. Jakby aku. EFB nie był dwa razy droższy ok.400zł. to bym kupił i się nie zastanawiał. Napięcie ładowania mam 14,4V czyli ok, sugerowałoby że można zamontować zwykły aku. Ale czy ten jeden parametr jest wystarczający by mieć pewność że nie musi być EFB to na 100% nie wiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.