 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Otwarty przez: Bzyk_R1 30-12-2020, 18:49 |
Czerwony outlander 2.0 T z Rzeszowa opinie. |
Autor |
Wiadomość |
gelo01lbn
Nowy Forumowicz
Auto: MOIII PB 2.0 150KM 4x4 cvt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2020 Posty: 16 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-01-2021, 20:36
|
|
|
nahar napisał/a: | Moj w 2017 kosztowal 23k. Wrzucone przez 3 lata jakies 15k na pewno moze troche wiecej. To auto jest drogie w utrzymaniu. Po prostu. |
Kurcze całkiem sporo kasy na utrzymanie - jak jest w OIII? Szczególnie w benzynie - z tego co tam poczytałem na forum, to chyba nie jest aż tak kosztownie? |
_________________ OIII 2.0 MIVEC CVT 4x4 TOKYO TEAM |
|
|
|
 |
rademenezer
Nowy Forumowicz
Auto: forester
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2016 Posty: 3 Skąd: polska
|
Wysłany: 01-01-2021, 20:43
|
|
|
Jeśli o mnie chodzi to zrecenzowałem swoje oględziny autka. Wymieniłem minusy nie zapomniałem o plusach, ceny nie komentowałem bo właściciel nic nie ukrywał a nawet zaproponował kompromis uwzględniający przyszłe naprawy. Bez hejtu poproszę myślę. że jak ktoś na forum zadaje pytanie to oczekuje realnej informacji kogoś kto widział auto. Sam mam Forestera w 1 generacji z turbo i znam koszty użytkowania jak i regeneracji blacharki tego typu i wieku aut.
Jeżeli chodzi o koszty utrzymania, to są to już wiekowe auta i szczególne jeśli chodzi o charakterystykę. Koszty rosną proporcjonalnie do wieku auta i zależą też od tego jak ktoś traktował dany egzemplarz. Jak ktoś upalał auto i nie dbał o regularny serwis i wymiany zużytych/uszkodzonych elementów to potem następny właściciel będzie regularnie zaskakiwany kosztownymi niespodziankami. Inną kwestią jest blacharka, która w japońskich autach z tych lat pozostawia wiele do życzenia. Z doświadczenia wiem, że utrzymanie blacharki w dobrym stanie w japońskich autach może okazać się kosztowniejsze niż kwestie mechaniczne, bo te drugie przy odpowiednim traktowaniu są bezproblemowe.
3 generacji Outlandera nie należy porównywać z 1 generacją a szczególnie z kosztami utrzymania uturbionych aut. |
|
|
|
 |
|
|