 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Nierówne obroty na luzie |
Autor |
Wiadomość |
jack20
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2020 Posty: 1 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 03-01-2021, 13:19 Nierówne obroty na luzie
|
|
|
Witam . mam problem z moim Outlanderem 2.0 did a mianowicie:
Auto kupilem kilka miesiecy temu z problemem przy opalaniu na zimnym silniku- kręcił kilka sekund po czym zapalił. pierwsza diagnoza to wtryski i pompa, filtry, oleje. Nie pomoglo. potem okazało sie ze jest cos upalne w komputerze -wymiana i dalej brak efektu. nastepnie zrobilem rozrusznik alternator po raz drugi ustawiany rozrzad oraz mechanik namierzyl wode w oryginalnym chipie Mitsubishi, po usunięciu chipu auto po wyrzuceniu na luz az do momenty całkowitego zatrzymania sie ma falujace obroty. Po zatrzymaniu sie wszystko wraca do normy. Z odpalaniem jest lepiej ale nie idealnie . na ciepłym pali od tyku . jezeli Macie jakies pomysły bede wdzieczny |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 05-01-2021, 00:13
|
|
|
Co to orginalny czip? |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
gifek
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-03-2021, 12:55
|
|
|
czy działa tempomat? myślę o czujniku położenia wałka rozrządu.
zalej filtr paliwa (nie do baku) preparatem do czyszczenia wtrysków liqui moly. (ale skoro były regenerowane to raczej nie to)
sprawdź jak wygląda sitko w baku przy pompie - tam też może się zapchać.
Czy był sprawdzany EGR?
Jakieś dodatkowe atrakcje w trakcie jazdy? dymienie, szarpanie w określonym przedziale obrotów? |
|
|
|
 |
|
|