Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS3A 1.6] skorodowane nakrętki w wydechu
Autor Wiadomość
kuba!!! 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 98km 2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 348
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-01-2021, 19:38   [CS3A 1.6] skorodowane nakrętki w wydechu

Witam
Ktoś może wie jaki jest gwint w nakrętce nr. MR571083 jest ona wkręcana w szpilkę która łączy katalizator i tłumik środkowy. mowa o kombi 1.6.
Wczoraj zaglądałem pod samochód ponieważ czeka mnie wymiana tłumika środkowego i o ile może uda mi sie wykręcić te nakrętki to już na pewno nie bedą sie nadawały do powtórnego montażu. Mam nadzieje że nie będę musiał tych szpilek wybijać z katalizatora bo może to skomplikować pracę. W najgorszym wypadku trzeba będzie rozwiercać i na śruby skręcić.
Ma ktoś może patent na wybijanie tych szpilek?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 13-01-2021, 06:55   

Jeśli w rozmiarze M8 to gwint pewnie standardowy 1.25. Jeśli nakrętki odkręcisz to gwint szpilek nie powinien być strasznie uszkodzony, kup nakrętki w jakimś markecie tylko o twardości minimum 8.8.
 
 
kuba!!! 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 98km 2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 348
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-01-2021, 11:44   

Po dokładnym obejrzeniu lączenia katalizator - tłumik środkowy konieczna okazała się wymiana flanszy przy katalizatorze gdyż była ona tak skorodowana ze mozna ją było wyginać kombinerkami.
Za tłumik wraz z rurą zapłaciłem 180zl ferroz. a za wymianę 150zł wraz z flanszą.
Niestety brak spawarki uniemożliwił mi samodzielną wymianę.

pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.