 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pinin 1.8 GDI |
Autor |
Wiadomość |
m4ci3k91
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2020 Posty: 5 Skąd: Szczawnica
|
Wysłany: 19-01-2021, 20:19 Pinin 1.8 GDI
|
|
|
Witam.
Pacjent pinin 1.8 GDI 88kW 99r automat. Mechanicy rozkładają ręce. Sprawa wygląda następująco. Spalanie wysokie 17l po miescie. Przeplywka zmieniona (nowy zamiennik NTY), sonda nowa bosch, nowe swiece, przepustnica i egr wyjete wyczyszcone, tps ustawiony na 0.50v na zamknietej przepustnicy. Silnik pracuje ładnie i rowno. Na desce swieci sie CE. Po podpieciu pod komputer błąd ten sam co na dwoch starych przeplywomierzach - czujnik cisnienia atmosferycznego. W dodatku samochod tak jak by słaby jadac pod górę cos jak by go trzymało, nie chce przyspieszać nawet na w biegu. Dodakowo po podpieciu pod komputer pokazuje temp oleju -65 niezaleznie czy cieply czy zimny. Zdaje mi się ze tu chodzi o czujnik w skrzyni automatycznej bo silnik czujnika temp. oleju chyba nie posiada. I teraz nie wiem czy to ma tez zwiazek z tym ale skrznie ciezko doprosic zeby wrzucila 5ty bieg. Czasem dopoero po przejechaniu 40km przypomni sobie zeby wrzucic 5tke a czasem i pozniej. Olej zmieniłem statycznie 2 razy. Ktos ma jakąś radę? |
|
|
|
 |
|
|