Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3.5 V6 brak iskry na 2 cylindrach , brak zasilania na cewce
Autor Wiadomość
AndrzejM22 
Forumowicz


Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 124
Skąd: Ełk -u okolice. :)
  Wysłany: 04-01-2021, 23:32   3.5 V6 brak iskry na 2 cylindrach , brak zasilania na cewce

mam taki problem z Pajero II 3.5 V6 DOHC model na 3 cewkach zapłonowych ,
mianowicie na jednej cewce jest brak zasilania , sterowania czy jak to się tam nazywa , cewki sprawne moduł zapłonowy założony nowy i dalej nie chodzi na dwóch cylindrach.

Ale żeby nie było lekko to jak silnik chodzi na 4 cylindrach (to na tej cewce która podczas kręcenia nie wykazuje oznak dawania iskry )to jak silnik pracuje to iskra jakaś jest tyle ze nie wystarczająca do zapłony mieszanki .

Wymieniłem, świece ,przewody , moduł zapłonowy , sprawdziłem przewody wszystko dobrze a zasilanie na cewce brak.

Zostaje chyba tylko sterownik silnika , chociaż wizualnie wygląda dobrze ,bo tam tez zajrzałem .

No i jeszcze jest jedno pytanie czy jak podmienię sterownik z innego Pajero o Takim samym nr katalogowym to czy to będzie działać pomimo Immobilajzera

Będę wdzięczny za jakieś sugestie bo mi się pomysły skończyły,

A i to stało mi się po nocy dzień wcześniej autko smigało normalnie ,a z rana juz nie chodziło na wszystkich cylindrach ,
_________________
Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne
 
 
Marcin8005 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero ll 2.5td.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2021
Posty: 7
Skąd: Niemcza
Wysłany: 22-01-2021, 21:19   

Witam. Przydał by się schemat sterowania silnika, i nie wiem ile pinów wchodzi do cewki. W większości samochodów na cewek jest stały plus i impuls masy, i to trzeba było by sprawdzić przy samym sterowniku silnika czy wychodzi na instalację do cewek jak tak to przerwany, przetarty przewód w instalacji. Ale jak już pisałem bez schematu to ciężko ale da radę po kolorach i miernikiem mierzyć na oporność. Co do sterownika i immo to nie wiem w tym aucie ale wymianę zostawił bym na koniec chyba że podmiana i sprawdzenie czy jest poprawa jak nie to uszkodzona instalacja.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.