 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
3.5 V6 brak iskry na 2 cylindrach , brak zasilania na cewce |
Autor |
Wiadomość |
AndrzejM22
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 124 Skąd: Ełk -u okolice. :)
|
Wysłany: 04-01-2021, 23:32 3.5 V6 brak iskry na 2 cylindrach , brak zasilania na cewce
|
|
|
mam taki problem z Pajero II 3.5 V6 DOHC model na 3 cewkach zapłonowych ,
mianowicie na jednej cewce jest brak zasilania , sterowania czy jak to się tam nazywa , cewki sprawne moduł zapłonowy założony nowy i dalej nie chodzi na dwóch cylindrach.
Ale żeby nie było lekko to jak silnik chodzi na 4 cylindrach (to na tej cewce która podczas kręcenia nie wykazuje oznak dawania iskry )to jak silnik pracuje to iskra jakaś jest tyle ze nie wystarczająca do zapłony mieszanki .
Wymieniłem, świece ,przewody , moduł zapłonowy , sprawdziłem przewody wszystko dobrze a zasilanie na cewce brak.
Zostaje chyba tylko sterownik silnika , chociaż wizualnie wygląda dobrze ,bo tam tez zajrzałem .
No i jeszcze jest jedno pytanie czy jak podmienię sterownik z innego Pajero o Takim samym nr katalogowym to czy to będzie działać pomimo Immobilajzera
Będę wdzięczny za jakieś sugestie bo mi się pomysły skończyły,
A i to stało mi się po nocy dzień wcześniej autko smigało normalnie ,a z rana juz nie chodziło na wszystkich cylindrach , |
_________________ Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne |
|
|
|
 |
Marcin8005
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero ll 2.5td.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2021 Posty: 7 Skąd: Niemcza
|
Wysłany: 22-01-2021, 21:19
|
|
|
Witam. Przydał by się schemat sterowania silnika, i nie wiem ile pinów wchodzi do cewki. W większości samochodów na cewek jest stały plus i impuls masy, i to trzeba było by sprawdzić przy samym sterowniku silnika czy wychodzi na instalację do cewek jak tak to przerwany, przetarty przewód w instalacji. Ale jak już pisałem bez schematu to ciężko ale da radę po kolorach i miernikiem mierzyć na oporność. Co do sterownika i immo to nie wiem w tym aucie ale wymianę zostawił bym na koniec chyba że podmiana i sprawdzenie czy jest poprawa jak nie to uszkodzona instalacja. |
|
|
|
 |
|
|