[II 2.0 DID] Nierówne obroty silnika podczas zatrzymywania |
Autor |
Wiadomość |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 17-12-2019, 20:26
|
|
|
mi na szczęście udało sie naprawić outka |
|
|
|
 |
Maniek600
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018 Posty: 49 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 17-12-2019, 21:38
|
|
|
Pochwal sie co tam konkretnie wymieniles? |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 18-12-2019, 08:48
|
|
|
rozrząd ustawiłem, wymieniłem czujnik walu korbowego, dogiąłem konektory. Glowna przyczyna byl najprawdopodobnie zle ustawiony rozrzad podczas wymiany... |
|
|
|
 |
Maniek600
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018 Posty: 49 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 18-12-2019, 15:49
|
|
|
A wiesz o ile miales przestawiony rozrzad? Raczej niemozliwe ze tylu uzytkownikow ma zle ustawiony rozrzad, bardziej celowal bym w synchronizacje walkow rozrzadu, lub wlasnie ten czujnik walu. |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 18-12-2019, 20:35
|
|
|
Nie wiem ustawili na znaki, mi pomogło, miałeś rozrząd robiony? |
|
|
|
 |
Maniek600
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018 Posty: 49 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 18-12-2019, 21:44
|
|
|
Mialem robiony. Ustawiony na znaki. Przed wymiana i po wymianie bez zmian. Niestety przy wymianie rozrzadu nie da sie podejrzec ustawien kąta wtrysku i tu moze lezec problem. |
|
|
|
 |
Michal_A
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2017 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-12-2019, 16:24
|
|
|
A z ciekawości, sprawdzał ktoś kąt synchronizacji wałkow? |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 20-12-2019, 13:52
|
|
|
a moze to jest spowodowane spadkiem wydajnosci pompy VACU?
jesli sie zatrzymujemy cisniemy chamulec a wiec servo dziala
moze by odlaczyc servo,zakorkowac wezyk i zobaczyc jak silnik reaguje wtedy na zatrzymywanie (oczywiscie sila na pedal chamulca musi byc bardzo duza zeby uruchomic chamulce)
jesli silnik bedzie pracowac prawidlowo do walniete servo |
|
|
|
 |
jkuba
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2021 Posty: 1 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 29-01-2021, 19:57
|
|
|
Hej hej.
U mnie występuje to samo ?
Czy ktoś pokonał tą usterkę ? |
|
|
|
 |
|