Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Nierówne obroty silnika podczas zatrzymywania
Autor Wiadomość
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 17-12-2019, 20:26   

mi na szczęście udało sie naprawić outka :)
 
 
Maniek600 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 49
Skąd: Koszalin
Wysłany: 17-12-2019, 21:38   

Pochwal sie co tam konkretnie wymieniles?
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 18-12-2019, 08:48   

rozrząd ustawiłem, wymieniłem czujnik walu korbowego, dogiąłem konektory. Glowna przyczyna byl najprawdopodobnie zle ustawiony rozrzad podczas wymiany...
 
 
Maniek600 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 49
Skąd: Koszalin
Wysłany: 18-12-2019, 15:49   

A wiesz o ile miales przestawiony rozrzad? Raczej niemozliwe ze tylu uzytkownikow ma zle ustawiony rozrzad, bardziej celowal bym w synchronizacje walkow rozrzadu, lub wlasnie ten czujnik walu.
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 18-12-2019, 20:35   

Nie wiem ustawili na znaki, mi pomogło, miałeś rozrząd robiony?
 
 
Maniek600 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 49
Skąd: Koszalin
Wysłany: 18-12-2019, 21:44   

Mialem robiony. Ustawiony na znaki. Przed wymiana i po wymianie bez zmian. Niestety przy wymianie rozrzadu nie da sie podejrzec ustawien kąta wtrysku i tu moze lezec problem.
 
 
Michal_A 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2017
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-12-2019, 16:24   

A z ciekawości, sprawdzał ktoś kąt synchronizacji wałkow?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 20-12-2019, 13:52   

a moze to jest spowodowane spadkiem wydajnosci pompy VACU?

jesli sie zatrzymujemy cisniemy chamulec a wiec servo dziala

moze by odlaczyc servo,zakorkowac wezyk i zobaczyc jak silnik reaguje wtedy na zatrzymywanie (oczywiscie sila na pedal chamulca musi byc bardzo duza zeby uruchomic chamulce)

jesli silnik bedzie pracowac prawidlowo do walniete servo
 
 
jkuba 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2021
Posty: 1
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 29-01-2021, 19:57   

Hej hej.
U mnie występuje to samo ?
Czy ktoś pokonał tą usterkę ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.