Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie
Autor Wiadomość
bodzio99 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 7
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2021
Posty: 6
Skąd: Polska Dzierżoniów
Wysłany: 11-02-2021, 23:02   Zawieszenie

Witam
Mam zapytanie staje w sytuacji obniżenia mojego lancerka w sedanie
I mam zagwozdkę jakie sprężyny wybrać i czy podejdą pod amortyzatory rozmyślam nad sprężynami H&R lecz jak to wpłynie z tego co słyszałem są to mega twarde czy ktoś ma i może podzielić się opinią albo jakie inne zakupić.
Ogólnie chce zamontować sprężyny na nowe Amortyzatory z firmy Ridex/Ashika
 
 
ohara
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2021, 06:51   

Ja wolałbym w drugą stronę,normalne zawieszenie a nie jeździć jak wozem drabiniastym szczególnie teraz w zimie.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-02-2021, 08:19   

Ale chcesz obniżyć 1,6 czy 2,0? Bo jak 1,6 to chyba najrozsądniej zawias z 2,0 przełożyć...

A jak 2.0 to nie polecam dalej obniżać, jedyne co to opony 205/45/16 - takie chyba były w RA stosowane. Jak dalej obniżysz to nie przejedziesz przez próg zwalniający...
 
 
bodzio99 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 7
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2021
Posty: 6
Skąd: Polska Dzierżoniów
Wysłany: 12-02-2021, 09:06   

Wersje posiadam 2.0 a zawieszenie chce robić po zimie by dozbierać by zrobić całe amory, a zastanawiam się nad sprężynami H&R ponieważ komplet przód/tył moge kupić za 600zł. Obniżenie jakie podaje producent to 35mm
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-02-2021, 09:34   

Żeby się nie okazało, że to jest to samo obniżenie co fabryczne.... A do tego jak będą nowe to żeby się nie okazało, że finalnie auto poszło o góry :P

Nikomu nie bronie, ale to chyba nie ma za bardzo sensu, samochód i tak jest niski.
 
 
bodzio99 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 7
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2021
Posty: 6
Skąd: Polska Dzierżoniów
Wysłany: 12-02-2021, 09:51   

Mam dokumentacje warsztatową całą, i według tego sprężyny w wersji Sport powinny mieć 321 a gdzie nie patrze to najnizsze mają 327
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-02-2021, 10:22   

No a tak od początku po co chcesz obniżać obniżone fabrycznie zawieszenie?
 
 
bodzio99 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 7
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2021
Posty: 6
Skąd: Polska Dzierżoniów
Wysłany: 12-02-2021, 10:48   

Pomysł mi przyszedł jak zobaczyłem na Autodocu sprężyny H&R zestaw przód tył za 650zł gdzie oddzielnie kupując sprężyny wychodzi ponad 800zł. I tak zaczełem rozmyślać.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-02-2021, 10:52   

Lepiej to 650zł wydać na wcześniejszą wymianę rozrządu niż wymieniać obniżone sprężyny na obniżone. Oczywiście jeśli sprężyny są w dobrym stanie, ale nie słyszałem o potrzebie wymiany.

Sprężyny to się wymieniało tylne przy butli gazowej bo zazwyczaj tył siadał i auto dziwnie wyglądało. Nawet podobno polski producent był zainteresowany zrobieniem takich sprężyny na tył, grubszych o 1mm.

Zauważ, że w nowszym Lancerze który ma większy prześwit standardowy i tam była większa pokusa obniżania część osób wymieniła sprężyny na niższe, ale finalnie zaraz po wymienia wysokość zużytych sprężyn fabrycznych i nowych obniżonych była zbliżona albo z -3cm wychodziło -1cm.
 
 
bodzio99 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 7
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2021
Posty: 6
Skąd: Polska Dzierżoniów
Wysłany: 12-02-2021, 11:29   

W zawieszeniu słysze stuki, bardziej z tyłu ale przód też chce zrobić ze względu, że przechodzą czasami dziwne wibracje na szybe przez z lusterka słychać jakby te wibracje. Oraz wydaje mi się, że z lewej strony jakby na zegarach kable zwierają lub coś bo miałem problem z alternatorem i zaczełem słyszeć jakby kable gdzieś zwierały znajomy twierdził,że dla niego to jakby wibracje gdzieś przechodziły, alternator zrobiłem a dzwięk dalej jest słyszalny. A z pod auta słychać ciągły pisk po chwili odpalenia silnika, zestaw paska wielorowkowego wymieniony z napinaczem i rolkami w alternatorze łożyska i regulator był wymieniany, a jak byłem u znajomego na kanale to pisk wydawał mi się jakby wydostawał się w okolicy katalizatora

[ Dodano: 12-02-2021, 11:38 ]
Więc z też pomysł był na zawieszenie a jak był ten zestaw H&R dlatego chciałem się o to popytać, więc jeśli jeszcze by ktoś się znał na tym co to moze być co wyżej opisałem było by fajnie bo ja nie mam pomysłu, mechanik pierw mówił,że to pompa paliwa ale wymieniona nawet 2 razy :/
 
 
ohara
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2021, 19:31   

Jak masz dokumentację to może podpowiesz czy się różnią amortyzatory przód wersja standard od sport?
 
 
bodzio99 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 7
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2021
Posty: 6
Skąd: Polska Dzierżoniów
Wysłany: 12-02-2021, 22:59   



[ Dodano: 12-02-2021, 23:03 ]
z tego co widze to jedynie sprężyną i osłonką na tą śrubę

[ Dodano: 12-02-2021, 23:04 ]
a jeśli potrzeba to mogę podać link do pełnej dokumentacji, która jest w języku angielskim
 
 
FaziRBK 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 32
Skąd: Rybnik
Wysłany: 13-02-2021, 07:26   

Jak chcesz obniżać i włożyć dobrą sprężynę a przy okazji pogubić plomby z zębów to sprawdź czy jest produkcja Weiteca do tego modelu. Czasem na zamówienie idzie je dostać, są dwa kolory zielony i żółty i te drugie są mocno twarde. Samochód prowadzi się świetnie ale na wybojach będziesz żałował tej decyzji :)
I tak przy okazji H&R nie będzie się różniła twardością od tych, które już są w sporcie. W wielu modelach aut, które mają właśnie obniżone zawieszenia o te -3, -4cm są fabrycznie montowane właśnie sprężyny firmy H&R.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.