Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stacyjka.
Autor Wiadomość
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 21-02-2021, 11:16   

Sprawdź, czy pompa paliwa działa. Powinna podawać podczas kręcenia. Nie dobija ciśnienia po przekręceniu zapłonu, jak to robią niemieckie pojazdy.
_________________

 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-02-2021, 11:32   

Może świece zalane od próbowania zapalenia.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 22-02-2021, 09:22   


Tak patrzę na ten schemat i zastanawiam się czy nie ma to coś do rzeczy że od tego czerwonego przewodu odchodzi jeszcze jeden na bezpiecznik 10 A.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
sbknr1 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2020
Posty: 75
Skąd: Hołudza
Wysłany: 23-02-2021, 14:21   

No odchodzi bezpiecznik 10a w szoferce od tego ale niewiem co to może być może tam próbować napięcie puścić do tego bezpiecznika a później do stacyjki. Bo ja już sam niewiem co robić.

[ Dodano: 23-02-2021, 14:25 ]
Bizi78 ale na kolejny dzień też by były zalane nie odparowało by po nocy paliwo?

[ Dodano: 24-02-2021, 10:35 ]
Gal kolejne dni stoi nawet nie ma czasu pójść do niego zobaczyć czy może nie ma gdzieś imobilajzera jakiegoś. Ale powiedzcie mi koledzy i koleżanki czy kluczy ze zdjęcia może mieć IMO wbudowane jakieś.?

_________________
Nie jestem mechanikiem. Uczę się na własnych błędach.. Dumny posiadacz samochodu marzeń z dzieciństwa
GALANT 2.0 1999r 136km b+lpg
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-02-2021, 11:59   

Oczywiście, że ma wbudowaną pestkę immobilisera.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-02-2021, 12:01   

Pewnie że mają immo. Trzeba je wkodować do ECU, to kiedyś ok. 200zł w ASO kosztowało.
 
 
sbknr1 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2020
Posty: 75
Skąd: Hołudza
Wysłany: 24-02-2021, 14:18   

Dobra ok mają IMO ale rozkodowal by się przez ten kabel że nie miał napięcia? Czy coś innego trzeba szukać? Bo kocham Galusia i chce go mieć sprawnego a nie żeby stał tylko

[ Dodano: 24-02-2021, 19:24 ]
Dzisiaj po pracy poszedłem do Galusia i próbuje go odpalic. Po dłuższym kreceniu zapalił lecz gdy dałem gazu by go '' przebudzić do zywych'' niestety spaliło mi bezpiecznik na tym kablu co dosztukowalem od aku do stacyjki. Wymieniłem bezpiecznik ale znów galus nie chce zapalić. Coś mu dolega ale ja już sam niewiwm co. Jeśli uda mi się go jutro odpalic to odrazu jak przełączy się na gaz jadę z nim do mechanika niech mechanik walczy z galusiem. Bo ja już kompletnie odpadam pomysłów nie mam co mu jest.
_________________
Nie jestem mechanikiem. Uczę się na własnych błędach.. Dumny posiadacz samochodu marzeń z dzieciństwa
GALANT 2.0 1999r 136km b+lpg
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-02-2021, 07:02   

W dziale Download masz instrukcje naprawcze, pewnie elektryka też się znajdzie. Nie masz wyjścia - schemat, miernik i do dzieła.
Ori instalacja elektryczna jest w tym aucie i ogólnie w starych japończykach, całkowicie bezawaryjna, więc szukałbym jakichś customów lub może właśnie coś nie halo z samą stacyjką (takie problemy zdarzały się w Sigmie, ale EA to nie słyszałem).
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-02-2021, 07:40   

A auto nie jest po stłuczce/wypadku?
 
 
sbknr1 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2020
Posty: 75
Skąd: Hołudza
Wysłany: 25-02-2021, 18:27   

Dobra dzisiaj udało mi się uruchomić Galusia jutro z rana jak jeszcze będzie chłodno spróbuję go odpalic zobaczymy co mi galus powie. Zdam relacje jutro czy problem rozwiązany.

[ Dodano: 25-02-2021, 18:29 ]
Hugo z tego co mi wiadomo i po sprawdzeniu po Vinie nigdzie nie było jakiegoś wpisu a jakimś wypadku/stłuczce. A z tego co widzę po kablach to raczej wszystko w ori jest ponieważ są naklejki mitsu na peszlach kabli które są nienaruszone.
_________________
Nie jestem mechanikiem. Uczę się na własnych błędach.. Dumny posiadacz samochodu marzeń z dzieciństwa
GALANT 2.0 1999r 136km b+lpg
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 26-02-2021, 09:03   

Skoro spaliło bezpiecznik na przewodzie zasilającym to jest to trochę dziwne. Ale sprawdziłbym jeszcze czy jest dobra masa na silnik i na karoserii.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 26-02-2021, 10:27   

Ja bym się dodatkowo przyjrzał stacyjce.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
sbknr1 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2020
Posty: 75
Skąd: Hołudza
Wysłany: 26-02-2021, 20:32   

Witam problem rozwiązany. Puściłem kabel nowy przekroju 6 mm2 i bezpiecznik topikowy przy aku 25A i wszystko gra wcześniej spaliło mi bezpiecznik bo był tylko 10A a na prąd na stacyjke to za mało. I teraz jeszcze dobrze nie zakręci rozrusznik a Galusiek już odpalony.
_________________
Nie jestem mechanikiem. Uczę się na własnych błędach.. Dumny posiadacz samochodu marzeń z dzieciństwa
GALANT 2.0 1999r 136km b+lpg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.