Skrzynia automatyczna p4 |
Autor |
Wiadomość |
malarek [Usunięty]
|
Wysłany: 21-05-2019, 18:08 Skrzynia automatyczna p4
|
|
|
Witam jaka moze byc przyczyna szarpniec przy zmianie biegu z 4 na 5 zauwazylem ze ten objaw jest tylko gdy na zewnatrz jest chlodniej ponizej 10 stopni. Moze to miec wplyw ze olej jest wtedy gesciejszy i jakies zaworki w mechatronice ciezej pracuja?Olej wymieniony w skrzyni.Gdy olej sie rozgrzeje objaw niewystepuje.
[ Dodano: 14-08-2019, 12:29 ]
witam nikt niema takiego objawu ? |
|
|
|
 |
Patant
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV 3,2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2018 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-08-2019, 13:02
|
|
|
Wymiana z filtrem czy bez dynamiczna czy zwykła ?? |
|
|
|
 |
malarek [Usunięty]
|
Wysłany: 19-08-2019, 13:46
|
|
|
wymiana z filtrem zwykla |
|
|
|
 |
klapek
Forumowicz
Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 19-08-2019, 15:23
|
|
|
Miałem przez chwilę wyciek z AT, oleju z rurki prowadzącej do chłodnicy.
Poziom mieścił się w granicach MIN-MAX na bagnecie, ale odczuwalne było "ciągnięcie", gdy stałem w korku na D. Gdy wymieniłem rurkę na nową i wyciek zlikwidowałem, to skrzynia wróciła do normy.
Jeśli nie było problemu przed wymianą, a nieszczelności żadnej również nie ma to może zły olej (nie dedykowany do tych skrzyń) wlałeś..? |
|
|
|
 |
malarek [Usunięty]
|
Wysłany: 19-08-2019, 19:10
|
|
|
Przed wymiana tez byl ten problem . Olej oryginalny . Tak jak napisalem ze objaw ten wystepuje przy nizszych temperaturach najbardziej w okresie zimowym.
[ Dodano: 23-10-2019, 21:54 ]
a czy moze miec wplyw jakis luz na wale i dlatego wystepuje niekiedy to szarpniecie? |
|
|
|
 |
klapek
Forumowicz
Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 24-10-2019, 08:15
|
|
|
Luz na wale... korbowym?
Luz na krzyżakach czy też wieloklinach - raczej słyszałbyś z daleka. |
|
|
|
 |
dandek88
Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2019 Posty: 35 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 24-10-2019, 10:49
|
|
|
Luz na wale powodowalby chyba szarpniecie na kazdym biegu. Najlepiej wejsc pod auto i sprawdzic luzy. Popatrz tez na tuleje mostu (te na plecach mostu), lom w reke i ruszaj czym sie da jak gdzies luz wymienic i sprawdzic. Problem jednak obstawiam w skrzyni. Jest poradnik pare postow nizej jak zrobic dynamiczna wymiane w domu moze sproboj tego. |
|
|
|
 |
malarek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2019, 17:35
|
|
|
wiec zakladam ze w skrzyni cos musi zle sterowac |
|
|
|
 |
KrzysiekC
Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2018 Posty: 75 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-11-2019, 09:49
|
|
|
Proszę podaj jaki przebieg ma samochód??
Kiedy wcześniej był wymieniany olej w skrzyni ??
W jakich warunkach był mierzony poziom oleju w skrzyni ?? |
_________________ Krzysiek CarMitsu |
|
|
|
 |
pilot.fn
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2015 Posty: 2 Skąd: ZS
|
Wysłany: 27-02-2021, 23:01
|
|
|
Odświeżę temat. Mam to samo, skrzynia V5AWF olej raczej nie był wymieniany przebieg 150tys. auto z 2011r. Szarpie z 4 na 5 (taki strzał) jak zimny olej w skrzyni (temperatura poniżej 5stopni) po rozgrzaniu problem nie występuje. Ktoś coś więcej może podpowiedzieć. Skrzynia czy jakaś tuleja,poduszka mocowania??? |
|
|
|
 |
|