Dymi na biało |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej30
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI OUTLANDER I turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2016 Posty: 31 Skąd: Targowisko
|
Wysłany: 07-03-2021, 22:25 Dymi na biało
|
|
|
Witam pozdrawiam wszystkich forumowiczów w nowym roku.
Od jakiegoś czasu O1t zaczął walić kłębami białego dymu, uszczelka pod głowicą odpada sprawdzona testerem, EGR nowy, wydech po modyfikacji trochę uwolniony 🤣 mocy nie brakuje w pełnym zakresie obrotów, oleju nie bierze. Znalazłem wczoraj delikatną nieszczelność chłodnicy u samej góry lecz płyn chłodniczy nie ubywa w ogromnej ilości. Oczywiście siedzi LPG wtryski landirenzo wymienione na nowe. Prośba o podpowiedzi gdzie szukać problemu z góry dziękuję za pomocne sugestie i życzę miłego wieczoru. |
|
|
|
 |
Turbocbr
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Paź 2019 Posty: 229 Skąd: brodnica
|
Wysłany: 08-03-2021, 08:49
|
|
|
Cześć. Pierwsze co to zmień chłodnice. Te testy na szczelność glowicy nie są w 100% pewne. Jeśli po wymianie wtrysków lpg i wywaleniu kata Ci tak robi , to obstawiam ze jest za bogato na lpg. |
_________________ Turbocbr |
|
|
|
 |
Andrzej30
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI OUTLANDER I turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2016 Posty: 31 Skąd: Targowisko
|
Wysłany: 08-03-2021, 12:39
|
|
|
Witam dzięki za wskazówkę dziś skatowałem drania na autostradzie. Po mrozach i ze starości chłodnica rozszczelniona prawie cała od góry. Zamawiać według nr. SA5 PA66-GF30 siedzi jeszcze fabryka Calsonik kasner ? |
|
|
|
 |
Turbocbr
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Paź 2019 Posty: 229 Skąd: brodnica
|
Wysłany: 08-03-2021, 13:26
|
|
|
Nr orginału MR993742. Jest strona taka jak Japancars.ru tam mozesz poszukać prawie wszystko po nr vin |
_________________ Turbocbr |
|
|
|
 |
starzec 00
Forumowicz
Auto: outlander l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2019 Posty: 31 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 08-03-2021, 19:39
|
|
|
Może zasysa za dużo lubryfikatora jeżeli takowy masz. |
|
|
|
 |
Andrzej30
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI OUTLANDER I turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2016 Posty: 31 Skąd: Targowisko
|
Wysłany: 09-03-2021, 01:27
|
|
|
Lubryfikatora nie posiadam, sytuacja jest taka sama na pb98 zamówiłem nową chłodnice cieczy na początek. Może kolektor wydechowy pękł ??? choć dziwnych hałasów brak. Ewentualnie sonda emulowana przed awg padła ale ECU wywalił by błąd. Jak na razie pomysłów brak może rzeczywiście upg zdechła ? Za wszelkie pomocne wskazówki w nakierowaniu na usterkę będę wdzięczny |
|
|
|
 |
nicolas
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Turbo 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2021 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-05-2021, 12:05
|
|
|
Co do chłodnicy to myślę że już do wymiany. Problem z nią jest taki że korodują wewnętrzne wzmocnienia króćców. Sprawdź czy nie masz zapchanego już wężyka od zbiorniczka wyrównawczego (dmuchnij w niego). U mnie się zapchał tą rdzą i rozszczelniło mi przez to chłodnicę na górze.
Kupiłem nową za 290 z Allegro. Niby ok ale jeden uchwyt wiatraka od strony rozrządu nie pasuje (brakuje). Ale całość dobrze "siedzi".
Apropo dymienia - też miałem i olej palił. Sprawdź zaworek PCV na odmie za korkiem wlewu oleju. Ja go wymieniłem na taki od paliwa 10mm zwrotny i problem ustąpił. (+redukcja wyjścia z pokrywy zaworów + wężyki).
Nowy ten zaworek 255 zł zdaje się. U chinola na Ali 45 cirke ale czuć taniość |
|
|
|
 |
|