Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY8A 2.0DID] Tarcie i zarywanie przy przyśpieszaniu
Autor Wiadomość
sk_44 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer, 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2021
Posty: 1
Skąd: Google
  Wysłany: 08-03-2021, 10:41   [CY8A 2.0DID] Tarcie i zarywanie przy przyśpieszaniu

Cześć,

Nigdzie nie znalazłem podobnego tematu dlatego zaczynam nowy. Postaram się jak najdokładniej opisać co się dzieje w moim Miśku. Posiadam Lancera Sportback rocznik 2009, silnik 2.0 DID.

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że przy przyśpieszaniu, mniej więcej na drugim/trzecim biegu (ok. 1700-2000 obrotów) coś zaczyna trzeć. Straszny, charakterystyczny, metaliczny dźwięk. Przy przyśpieszaniu jak zaciera zdejmuję nogę z gazu i ustępuje. Jak nie zdejmuję nogi z gazu to dźwięk narasta i po sekundzie czy dwóch jest takie jakby "puszczenie", zatrzęsie autem i przez chwilę jedzie normalnie. Nie ukrywam, że jak usłyszę ten dźwięk od razu zdejmuję nogę z gazu. Przyspieszam pulsacyjnie. Boli samo to jak słyszę to tarcie :| Na luzie przy dodawaniu gazu, przy hamowaniu silnikiem i na postoju nie ma tego dźwięku. Jedynie przy ruszaniu, ogólnie przy nabieraniu prędkości.

Na początku pomyślałem, że to turbina. Przy jeździe stałą prędkością samochód "czka" i traci moc. Ogólnie słabo ciągnie gdy te problemy występują. Około dwa miesiące temu zauważyłem, że problem ustaje gdy auto zatankuje. Problem pojawia się jak jest w baku coraz mniej paliwa, a na rezerwie to praktycznie nie da się normalnie jechać. Zawsze staram się tankować co najmniej do połowy baku, ale ostatnio próbowałem potwierdzić moje spostrzeżenia i rzeczywiście jest tak, że im mniej paliwa tym bardziej trze, przerywa, czka. Niestety powtarza się to bardzo często przy normalnej jeździe i jest to uciążliwe.

Dlatego moje podejrzenia, że to turbina nieco się oddaliły. Podejrzewam problem z układem paliwowym. Może zatkany filtr paliwa? Może pompa?

Czy ktoś z Was miał podobny problem? Czy ktoś jest w stanie pomóc z powyższym problemem?
_________________
____________________
Pozdrawiam,
SanKub49
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.