 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C51A 1.3] latające obroty na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
DaniOOO [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2007, 23:39 [C51A 1.3] latające obroty na zimnym silniku
|
|
|
Siema wszystkim! Mam taki problem - mianowicie auto podczas odpalania rano (na zimnym silniku) nie odpala dopiero za drugim razem, normalnie włącza się autom. ssanie, ale jak już schodzi z obrotów to nieraz jest tak, że gaśnie (nie zawsze), aha i obroty falują aż do czasu, kiedy silnik złapie już odpowiednią tem. Moje auto to colt 1.3 12v 1989-1990r. |
|
|
|
 |
romek555
Mitsumaniak 00292/KMM

Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Wrz 2006 Posty: 145 Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
|
Wysłany: 02-06-2007, 10:09
|
|
|
czyszczenie przepustnicy i regulacja wolnych opisane są wzorowo na stronie KRZYŻAKA
http://mitsubishifan.webpark.pl/
pozdrawiam |
_________________ Pozdrawiam
Romek
był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-06-2007, 11:11
|
|
|
romek555, kolega ma silnik 1,3 na gaźniku, procedury ze strony Krzyzaka nie podejdą |
|
|
|
 |
romek555
Mitsumaniak 00292/KMM

Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Wrz 2006 Posty: 145 Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
|
Wysłany: 02-06-2007, 21:15
|
|
|
chyba za dużo postów na raz czytam i coś mi się pomieszalo, josie dzięki za sprostowanie
pozdrawiam |
_________________ Pozdrawiam
Romek
był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM |
|
|
|
 |
DaniOOO [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2007, 11:46
|
|
|
świetnie panowie! ale co w końcu poradzić na tę przypadłość - może sprawdzić sondę lambda, albo kondensatory w ecu? Tylko kurcze nie wiem gdzie to ecu jest - podobno na słupku od strony pasażera, ale ja tam nie widze żadnej puszki z kondensatorami |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-06-2007, 14:11
|
|
|
ECU jest nad prawą stopą pasażera, 2 śuby na klucz 10. Blaszana pucha 20/25/3 cm
Wina sondy to nie jest - ona zaczyna pracować jak silnik się zagrzeje - u Ciebie problem występuje na zimnym.
Moim zdaniem to kwestia regulacji gaźnika |
|
|
|
 |
DaniOOO [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2007, 15:32
|
|
|
Być może, tyle że gaźnik był niedawno regulowany regenerowany etc więc wszycho powinno grać (wszystko było dobrze póki nie zacząłem odpalać go na gazie, ale teraz już nie jeżdzdże na LPG'u bo parownik jest zwalony i obroty szalały), a jednak.... Czy to może być wina świec zapłonowych - dziadek który robił mi gaźnik powiedział, że mają słabą iskre, kazał wymienić i wtedy jak coś podjechać....? |
|
|
|
 |
|
|