 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Blokda tylnego mostu P4 3.2 did |
Autor |
Wiadomość |
miszazx
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi Shogun mk4
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Sty 2021 Posty: 6 Skąd: Polska
|
Wysłany: 17-04-2021, 02:52 Blokda tylnego mostu P4 3.2 did
|
|
|
Witam serdecznie,
Staram się zglębić temat blokady tylnego mostu w P4 2008 rok. Znalazłem inf iż była montowana fabryczbnie lecz nie podloczona. Guzika do blokady niemam lecz w miejscu gdzie powinien się znjadować jest biała kostka do podłąćzenia.
Proszę o pomoc jak można sprawdzić czy jest i jak sie zabrać do ewentualnego polączenia.
Z góry dziękuję z awszelką pomoc.
---
Świeżak w temacie:) |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 20-04-2021, 11:21 Re: Blokda tylnego mostu P4 3.2 did
|
|
|
miszazx napisał/a: | Witam serdecznie,
Staram się zglębić temat blokady tylnego mostu w P4 2008 rok. Znalazłem inf iż była montowana fabryczbnie lecz nie podloczona. |
Nie ma takiej opcji, Jak był amontowana to jest guzik. Tą sa całkiem inne mosty z blokada a bez. poz atym rózniły by sie półosie. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-04-2021, 15:47
|
|
|
Musisz dołozyć E-locker... Eatona, robimy to w Tczewie
https://www.the4wdshed.co...ero-triton-rear |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|