Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Blokda tylnego mostu P4 3.2 did
Autor Wiadomość
miszazx 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi Shogun mk4
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 6
Skąd: Polska
Wysłany: 17-04-2021, 02:52   Blokda tylnego mostu P4 3.2 did

Witam serdecznie,

Staram się zglębić temat blokady tylnego mostu w P4 2008 rok. Znalazłem inf iż była montowana fabryczbnie lecz nie podloczona. Guzika do blokady niemam lecz w miejscu gdzie powinien się znjadować jest biała kostka do podłąćzenia.

Proszę o pomoc jak można sprawdzić czy jest i jak sie zabrać do ewentualnego polączenia.
Z góry dziękuję z awszelką pomoc.

---
Świeżak w temacie:)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 20-04-2021, 11:21   Re: Blokda tylnego mostu P4 3.2 did

miszazx napisał/a:
Witam serdecznie,

Staram się zglębić temat blokady tylnego mostu w P4 2008 rok. Znalazłem inf iż była montowana fabryczbnie lecz nie podloczona.

Nie ma takiej opcji, Jak był amontowana to jest guzik. Tą sa całkiem inne mosty z blokada a bez. poz atym rózniły by sie półosie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-04-2021, 15:47   

Musisz dołozyć E-locker... Eatona, robimy to w Tczewie :)

https://www.the4wdshed.co...ero-triton-rear
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.