 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] BŁĘDNE PRZEŁOŻENIE 5 BIEGU |
Autor |
Wiadomość |
Zbrojnik
Nowy Forumowicz
Auto: Pancero 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2021 Posty: 2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-05-2021, 09:17 [3.2 DID] BŁĘDNE PRZEŁOŻENIE 5 BIEGU
|
|
|
Siemanko,
Jestem 2 miesiące po zakupie Pancero 4 z 2007 roku i odkrywam powoli co w trawie świszczy.
Pojawił się taki problem i szukamy rozwiązania, może komuś coś takiego się przydarzyło.
Wygląda to tak:
Na fabryczne 18" założyłem opony BFG 255/70 R18 AT i się zaczęło.
Najpierw zaczęło mi wywalać kontrolkę przegrzewania się skrzyni, ALE - chłodnica skrzyni była u góry letnia, u dołu lekko ciepła, podobnie jak przewody. Olej w skrzyni lekko ciepły, czysty, poziom prawidłowy...
Po restarcie silnika, kontrolka znika, zapala się po jakimś czasie.
Teraz auto stoi w warsztacie, gdyż ponieważ, skrzynia zaczęła wchodzić w tryb awaryjny (mruga N - neutral), samochód się zatrzymuje. Po restarcie silnika, problem znika i pojawia się ponownie po przejechaniu X dystansu (ok. 1km).
O co caman ?
Czy to ma coś wspólnego z nowymi oponami ?
Za ciężko mu się zrobiło ? Jakoś nie wydaje mi się, aby to był case.
PS. komputer wypluł takie coś:
 |
|
|
|
 |
klapek
Forumowicz
Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 20-05-2021, 13:51
|
|
|
Mam ten sam rozmiar BF Goodrich (czwarty rok), nic Mi nigdy nie wyskoczyło takiego.
Czysty przypadek wg mnie i szukanie winy gdzie indziej...
Jak to nowy zakup, to obawiam się że trafiłeś na jakaś "minę". |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 20-05-2021, 14:56
|
|
|
Albo dogorywa skrzynia - ślizga się któreś sprzęgło, albo ktoś tam był i zamontował inną przekładnię planetarną niż oczekuje ECU - niewiele inną, ale wystarczająco, żeby w pewnych warunkach przełożenie "wyskakiwało" z oczekiwanych ramek....
Diagnozowałem Endeavora z taką przypadłością, okazało się, że ktoś zamontwał jedną z przekładni planetarnych od skrzyni o tym samym modelu, ale innych 4 ostatnich literach określających dokładny typ - występującej w Hyundai'u.... efekt identyczny do opisywanego przez Ciebie....
Trzeba pojeździć z MUTem, spisać prędkości na wałkach wejściowym i wyjściowym ze srzyni na każdym biegu, podzielić przez siebie te wartości i porównać je z przełożeniami poszczególnych biegów. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 24-05-2021, 08:08
|
|
|
Tylko ten błąd się pojawia? Czy on daje się kasować. Sprawdziłeś połączenia elektryczne? Np kostki na skrzyni?, Szczególnie na pozycjonerze? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|