Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szwajcarski elegant i japoński sumita
Autor Wiadomość
Trebor Arokis 
Forumowicz

Auto: 6A13 Avance tiptronic 01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2020
Posty: 192
Skąd: Wybrzeże
Wysłany: 16-02-2021, 21:18   

Super te JR myśle o takich samych tylko że czarnych...ile cali 17 czy 18...? Jaka szerokość...?
Masz je na równo z nadkolem...?
 
 
Ajron 
Forumowicz


Auto: EA5A 1999 AT i EC5W 1997 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 193
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2021, 21:49   

18"x7.5J ET40, opony 225, na pewno nie wystaje, pewnie jakiś mały dystans przelotowy mógłby wlecieć jeszcze, ale trzeba by było zmierzyć dokładnie, żeby nie zaczęły wystawać.
Zanosi się na to, że projekt u mnie na dłuższą chwilę stanie, ale mam już kilka "modów" gotowych, kwestia założenia ich.
 
 
Ajron 
Forumowicz


Auto: EA5A 1999 AT i EC5W 1997 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 193
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2021, 00:55   Part 26

Odświeżę trochę temat, bo i samochód trzeba było odświeżyć po zimie :) Poniżej krótka relacja z nocnej akcji.

86) Tak prezentują się koła w nocy, zdjęcie pod światło (bardzo podoba mi się taki kontrast):


87) A tak oświetlone (tu mi się za to podoba kolor budy):


88) Pod tym kątem wrzucałem już dużo zdjęć, bo według mnie Galant wygląda wtedy najlepiej:


89) Jeszcze raz to samo, ale z woskiem (szkoda, że telefon w nocy robi takie słabe zdjęcia, bo naprawdę fajnie wyszło):


90) No i na sam koniec uszkodzona strona:


Tak, wiem, że mi grill odstaje, ale kupiłem jakieś lewe spinki, które wychodzą z otworów i go w ogóle nie trzymają :c
Ostatnio zmieniony przez Ajron 15-10-2022, 12:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Trebor Arokis 
Forumowicz

Auto: 6A13 Avance tiptronic 01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2020
Posty: 192
Skąd: Wybrzeże
Wysłany: 26-02-2021, 16:42   

Ładnie się prezentuje całość...
Te felgi są obłędne zdradzisz gdzie je kupiłeś i jaki dokładnie to jest model JR...?
Czy piasty zmieniałeś bo widzę tam 5 śrub a jak wiadomo galant mają 4
 
 
Ajron 
Forumowicz


Auto: EA5A 1999 AT i EC5W 1997 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 193
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-02-2021, 18:52   

To JR11, kupiłem na stronie Wulmarex, bo akurat wtedy były tam taniej, niż bezpośrednio ze źródła - nie wiem, jak jest teraz, nie chce mi się porównywać.
Piasty z Eclipse'a drugiej generacji, hamulce przód z Hyundaia Santa Fe II (wymagany adapter), a tył z Mitsu Space Wagona III/Galant VIII VR-4.

Auto zaczęło mi z tych upałów wydawać dziwne dźwięki, to chyba jakaś rolka od paska alternatora/wspomagania, może tylko pasek za mocno naciągnięty (ale dziwne, że po takim czasie od wymiany alternatora się odzywa, więc jestem gotowy na gorsze problemy) - będzie badane w przyszłym tygodniu. Tymczasem Galant znalazł miejsce z dachem nad głową :)

PS. Widzę, że jednak wybrałem zły hosting, bo już została usunięta większość zdjęć :c Przyznam się, że nie czytałem, ile trzymają, a szkoda. Nie chce mi się od nowa tego wrzucać.

@Edit
Galant znów ma założoną przednią tablicę, do tego pomarańczowe kierunki w błotnikach, jak to było w egzemplarzach na rynek japoński, a jeszcze do tego znany już na forum mod tylnych lamp od Hugo - Skoda style + clear look + przyciemnienie :D Brzmi gorzej, niż wygląda, jeśli ktoś nie wie, o co chodzi :D

@Edit 2
Problem jednak jest z pompą wspomagania, jestem na etapie szukania nowej (ta, nowej...). Patrzyłem wcześniej na pasek, sprawdzałem, czy jest cały, czy się luźno obraca, a nie spojrzałem do zbiorniczka wyrównawczego płynu do wspomagania - po dolaniu objawów brak, ale wiadomo, że trzeba działać z przyczyną, a nie skutkiem. Dobrze, że od początku byłem nastawiony na gorsze problemy, niż tylko napięcie paska :D
Galant wreszcie ma odpowiednie sprężyny do zawieszenia na obu osiach, jest ogromna różnica, oczywiście na plus :)
 
 
Ajron 
Forumowicz


Auto: EA5A 1999 AT i EC5W 1997 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 193
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-03-2021, 19:25   

Tak na odświeżenie tematu - krótka wstawka z powrotu zimy. Przy okazji zobaczymy, czy Imgur okaże się lepszym darmowym hostingiem :P Może zreuploaduję wszystko, jak mi się zechce.

Jeszcze zamykając temat z ostatniego posta: okazało się, że pompa wspomagania ostała się bez większych obrażeń, ale skończyło się na regeneracji maglownicy, więc większy wydatek. Ważne, że już wszystko ok :)
 
 
Ajron 
Forumowicz


Auto: EA5A 1999 AT i EC5W 1997 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 193
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-04-2021, 23:03   

Ehh, siedzę na kwarantannie i dostałem info, że ktoś przy cofaniu wjechał mi w auto... Uszkodzona chyba tylko tablica rejestracyjna i ramka z przodu (tablica z dziurą na wylot od śruby, na której jest ramka). Oby faktycznie tylko tyle. Chyba znak, że trzeba szukać klapy USDM i zmieniać rejestracje na małe.
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 12-04-2021, 23:19   

Ajron,
Musisz zainwestować w:

Obstawić tym całe auto i może wtedy będzie można spać spokojnie :roll: .
 
 
Ajron 
Forumowicz


Auto: EA5A 1999 AT i EC5W 1997 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 193
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2021, 00:53   

Może lepiej nie, bo jeszcze ktoś od góry zaatakuje, a to się może gorzej skończyć :D

@Edit
Tak to wygląda, CHYBA nie ma tragedii, zobaczymy w weekend, co tam się dzieje dokładnie:



Może ktoś jest ogarnięty w temacie - czy choćby czysto teoretycznie mogą się bagietmajstrzy/diagnosta przyczepić o uszkodzoną w ten sposób tablicę?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11103
Skąd: Radomsko
Wysłany: 13-04-2021, 15:53   

Podprostować i będzie dobrze. Tablica jest czytelna.
_________________

 
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 13-04-2021, 17:35   

część osób żeby tablica nie odpadła montuję ją na wkręty, jeśli jest czytelna i hologram jest nie ruszony to niema problemu.
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
Ajron 
Forumowicz


Auto: EA5A 1999 AT i EC5W 1997 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 193
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-05-2021, 18:18   

Zbliża mi się serwis olejowy, no i tu pojawia się moje pytanko do Was: jakich filtrów oleju i paliwowych używacie?
Do tej pory udawało mi się kupować oryginalne części Mitsu, ale został mi ostatni filtr oleju (MD322508), a paliwowego już żadnego i nie udało mi się znaleźć w internetach (MR212200). Wybór padł na Knechta, zastanawiałem się też nad MANNem.
Można też inaczej to pytanie zinterpretować - czego nie kupować, jakiej marki unikać? :P
Ewentualne odpowiedzi możecie rozszerzyć także o filtr ze skrzyni.

PS. Na zderzaku nie było nawet śladu, ramka została ta sama, tablica wyklepana młotkiem, widać, że po przejściach, ale już trudno :D
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11103
Skąd: Radomsko
Wysłany: 12-05-2021, 21:16   

Ja kupuję Knechta.
_________________

 
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5357
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 12-05-2021, 21:20   

Używam Knecht a
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Ajron 
Forumowicz


Auto: EA5A 1999 AT i EC5W 1997 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 193
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-05-2021, 00:46   Part 27

Dawno nic nie wrzucałem, trzeba coś z tym zrobić, koniecznie!

91) Ciepło się robi, trzeba autko ożywić :)


92) Moje standardowe ujęcie:


93) Ale to zdjęcie dziś jest najlepszym:


@Edit

94) Konieczne było także ukazanie efektu pracy w świetle dziennym:


95) Budynek się odbija, jest ok!


Muszę zacząć suszyć felgi po myciu, biały kolor faktycznie ciężko utrzymać, jest gorzej, niż myślałem :P
Denerwują mnie też ramiona wycieraczek, trzeba będzie je pomalować. A jeszcze tyle innych rzeczy do zrobienia, ehh... A mało która konieczna :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.