Ładowanie po utopieniu auta |
Autor |
Wiadomość |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 31-05-2021, 17:55 Ładowanie po utopieniu auta
|
|
|
Witajcie. Nie pamiętam i nie mogę nigdzie znaleźć. Co jest przyczyną nie świecenia kontrolki ładowania po przekręceniu kluczyka do on?
Ładowania nie ma mieryłem 11.5V na odpalonym auto było utopione po lusterka, po tym zdarzeniu brak ładowania + brak kontrolki, nie działa wskaźnik temperatury. Od czego zacząć szukanie przyczyny.
Pacjent P2 1998 2.5 TD.
Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
Lotnik1414
Forumowicz
Auto: Pajero II long 2.8 superselect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lis 2018 Posty: 204 Skąd: Strzebiń / Gdańsk
|
Wysłany: 03-06-2021, 11:11
|
|
|
może umarł alternator...
co do kontrolki ładowania sprawdź żarówke...
w środku też była woda po lusterka? |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 03-06-2021, 13:11
|
|
|
Oczywiscie ze była woda. Jeśli dobrze pamiętam że szkoły to brak kontrolki oznacza brał zasilania wzbudzenia. Tylko nie pamiętam jak to sie sprawdzało. Nikt nie podpowie więcej? |
|
|
|
 |
Lotnik1414
Forumowicz
Auto: Pajero II long 2.8 superselect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lis 2018 Posty: 204 Skąd: Strzebiń / Gdańsk
|
Wysłany: 03-06-2021, 19:11
|
|
|
no ja się bardziej nie znam... elektryka nie mój klimat... |
|
|
|
 |
dyzioo
Forumowicz Pozdro600
Auto: Pajero II 2.5TD SuperS 1996 3d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 132 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 08-06-2021, 19:56
|
|
|
Mój 2 tygodnie temu po zalaniu wodą zdechł. Ale u mnie nie paliły sie zadne kontrolki, ładowanie bylo znikome. Musiałem oddać alternator do regeneracji. (250zł z wymianą szczotek i prostownika i regulatora napięcia) - demontaż i montaz sam
Sprawdź a na wyjściu z alternatora jakie jest ladowanie..jezeli tam na wyjściu masz poniżej 13.8V... to kupa. Powinno być o ile sie nie myle.. od 13.8 do 14.5 V na wolnych obrotach przy zapalonych światłach.
Ściągnij prawe koło, tam będziesz miał fajny dostęp i zmierz tam na wyjściu. |
|
|
|
 |
|