 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 06-04-2006, 22:43 |
[Carisma] FAQ diagnoza, odczyt, kasowanie, inspekcja błędów |
Autor |
Wiadomość |
koniszua
Forumowicz koniszua
Auto: mitsubishi carisma 1.6 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2017 Posty: 40 Skąd: Kamienna
|
Wysłany: 15-05-2020, 23:22
|
|
|
"Błąd 24 zlokalizowany i naprawiony, jak się okazało przy wtyce urwany kabel, połączony i licznik chodzi "
Błąd już nie wyskakuje bo impulsator włożony i podpięty. Niestety licznik nie chodzi a raczej chodzi sporadycznie bo chyba jest uwalone to kółeczko napędowe w skrzyni, sporadycznie na chwilę zaskoczy i stanie licznik.
Mam za to problem z kodem 11 czyli Lamda, wciąż się zapala po resecie kompa jakieś 50-60km i check
Właśnie walczę z ustawieniem instalacji LPG mam kabel i okazało się ze od 8lat mapy nie były robione w sterowniku LPG :O
Dziś podczas 2 adaptacji mapy (pierwszą zepsułem uczę się ) w sterowniku LPG znowu check wyskoczył i znowu Lamda.
Odczyt Lambdy w sterowniku od LPG na benzynie 3,65 (V?) po przetłaczaniu na Lpg 3,62 czyli za uboga mieszanka?
Czy też sonda po prostu enda robi i dlatego? Jak ją sprawdzić Ktoś wie?
Kat nowy, sonda przed katem jest. Po adaptacjach map autko zaczęło latać jak powinno na PB i LPG, tylko ten check 11 psuje sprawę |
|
|
|
 |
k0parq
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VIII EA3A 2.4 GDI 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2018 Posty: 6 Skąd: Wojkowice
|
Wysłany: 19-11-2020, 17:38
|
|
|
Witam wszystkich. To mój pierwszy post, chociaż przeglądam to forum odkąd kupiłem Glanta EA3A 2.4GDI 3 lata temu. Trochę było problemów, które się udało w końcu nie dawno zneutralizować.
Jednakże jedna rzecz mnie zastanawia - samochód wymrugał mi błędy: 46,56 i 92. Tylko jeden jest szkopuł w tym wszystkim - kodu 46 nie ma w manualu, albo przegapiam to jak go przeglądam. Druga sprawa - kod 46 mruga za pierwszym razem, a potem po 56 oraz 92 się zapętla i już go nie wyświetla. Jeśli ktoś chce to mogę nagrać filmik i podesłać linka na YT.
Zwarłem piny 1 i 4, przekręcam kluczyk i kolejność jest taka: 46,56,92 -> 56,92 -> 56,92 -> 56,92 itd...
Kody 56, 92 raczej możliwe, bo ostatnio naprawiłem pompę WC i mogłem dać mu za małe ciśnienie na regulatorze (chyba że to nie o to chodzi), no a przepustnice też wyciągałem i czyszciłem itd, może coś źle podpiąłem. Kody odczytałem, bo samochód w trakcie przyspieszania nic nie pokazywał, tylko na biegu jałowym włączała się kontrolka Check Engine, jednak przy nawet lekkim muśnięciu gazu wyłączała się.
Jeśli ktoś może pomóc o co chodzi z tym błędem 46 to będę bardzo szczęśliwy.
Pozdrawiam wszystkich fanów Mitsubishi |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20981 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 19-11-2020, 18:57
|
|
|
k0parq napisał/a: | Jeśli ktoś może pomóc o co chodzi z tym błędem 46 to będę bardzo szczęśliwy. |
Ogólnie to jak piszesz, w GDi nie ma błędu 46.
Najlepiej nagraj filmik i zapodaj linka, może źle liczysz . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
k0parq
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VIII EA3A 2.4 GDI 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2018 Posty: 6 Skąd: Wojkowice
|
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20981 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 12-03-2021, 17:42
|
|
|
56 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
k0parq
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VIII EA3A 2.4 GDI 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2018 Posty: 6 Skąd: Wojkowice
|
Wysłany: 13-03-2021, 11:46
|
|
|
czemu ja tego nie widzę jak mruga za pierwszym razem? Czy zawsze trzeba przyjąć, że pierwszy raz jak mruga to +1 długie mrugnięcie? Dzięki wielkie za odpowiedź, przynajmniej nie muszę się obawiać, że to jakiś kod w stylu 46 = autozłom |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20981 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 13-03-2021, 14:16
|
|
|
Błąd, błędy są powtarzane w pętli, czyli trzeba trochę poczekać i liczyć. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
koniszua
Forumowicz koniszua
Auto: mitsubishi carisma 1.6 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2017 Posty: 40 Skąd: Kamienna
|
Wysłany: 20-07-2021, 21:11
|
|
|
Pytanie techniczne... czy próba odpalenia Carismy z immobilizerem kluczykiem bez niego da błąd "54. immobilajzer"?
Czy samo włączanie stacyjki takim kluczem może dać ten błąd bez odpalania auta?
Bo mam 2 jeden z imo a drugi z imo ale nie łączy ono (sprawdzone testem) używam tego z imo a wywaliło mi kod 54 tylko czasem włączam stacyjkę tym bez działającego imo (teraz nie ma wcale w obudowie) jak coś robię przy aucie i potrzebuję mieć włączona stacyjkę (dla bezpieczeństwa bo często odchodzę od auta po coś a jest na podwórku) a nigdy nie miałem problemów z odpalaniem.
Druga sprawa to pewne info odnośnie interfejsu i ciekawej informacji:
"Tak potrzebny vag kkl na ftdi + program hiscan lub deltascan
Z tym że musi Pan go modyfikować my takiej modyfikacji nie robimy."
Niby są 2 działające progi o podanych nazwach z carismami tymi co mrugają kontrolki i reset można zrobić przez odpięcie aku na 10-15min, ale trzeba je "zmodyfikować" aby działały... Ktoś coś w temacie?
Info padło w rozmowie o kablu pod carismę od firmy co sprzedaje interfejsy, Ciekawa informacja! |
|
|
|
 |
|
|