Skrzynia CVT w Outladerze III gen |
Autor |
Wiadomość |
Arczi73
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2020 Posty: 8 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 26-08-2020, 17:27
|
|
|
Panowie, ja zapytam czy jest tutaj na forum użytkownik który smigał po wysokich górach z autem z CVT??? Czy mógłby opisać swoje spostrzeżenia tudzież jak używać tej skrzyni przy podjazdach, zjazdach |
_________________ COYG |
|
|
|
 |
artisan
Forumowicz
Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 202 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 29-08-2020, 11:33
|
|
|
Nie będę specjalnie miarodajny bo w naprawdę wysokich górach O III nie byłem. Jeździłem po słowackich i polskich górach (niedawno nawet wróciłem z twoich stron czyli Beskid Sądecki) nie musiałem robić jakichś b. stromych podjazdów czy zjazdów, skrzynia dawała radę bez problemu. Latem zresztą nie ma to aż takiego znaczenia. Zalety tego auta ujawniają sie tak naprawdę w trakcie wyjazdów w góry zimą, wtedy naprawdę jest różnica miedzy autem z napędem na jedną oś a Outlanderem. Ja do tej pory nie musiałem jeszcze używać łańcuchów, napęd sobie radził, a inni na podjazdach już musieli wyciągać łańcuchy z bagażnika. |
_________________ Blog turystyczny
http://misienarowerze.blogspot.com/
Blog o małej Mitsu Bisi.
http://orzeszekzgabonu.blogspot.com/ |
|
|
|
 |
Variant
Nowy Forumowicz
Auto: O3 19'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2019 Posty: 15 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 31-08-2020, 16:47
|
|
|
Jeżdziłem po bardzo stronych górach cvt 4x4 i skrzynia troszke za nisko trzyma obroty i męczy się auto... więc posiłkowałem się łopatkami przy kierownicy i wtedy nie było problemu. teraz jak widzę pokażną górę dojazdową wrzucam na łopatki 1 bieg 3-4tys obrotów i pomału się wbijam na górę bez problemów.... |
|
|
|
 |
arokub
Forumowicz
Auto: OIII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 157 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-09-2020, 07:52
|
|
|
@Variant, a tak z ciekawości, próbowałeś wjeżdżać na L ? Jestem ciekaw różnicy w stosunku do przełączenia na 1. |
|
|
|
 |
artisan
Forumowicz
Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 202 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-09-2020, 20:59
|
|
|
arokub napisał/a: | @Variant, a tak z ciekawości, próbowałeś wjeżdżać na L ? Jestem ciekaw różnicy w stosunku do przełączenia na 1. |
No właśnie chciałem zapytać o to samo, jest jakaś różnica gdy wrzuci się L ? |
_________________ Blog turystyczny
http://misienarowerze.blogspot.com/
Blog o małej Mitsu Bisi.
http://orzeszekzgabonu.blogspot.com/ |
|
|
|
 |
JustMarBin
Nowy Forumowicz
Auto: Chrysler Pacifika 4.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2021 Posty: 5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 31-01-2021, 20:07
|
|
|
Witam Forumowiczów,
Ja planuje w tym tygodniu zakupić MOIII z "automatem" rocznik 2013 i mam pytanie: autka, które obserwuje mają w kolejności 189k km i 140k km przejechane. Planuje wymienić olej właśnie w automacie. Jak również rozrząd i tak dalej, po prostu po zakupie chcę znać od początku serwis. I tu pytanie:
1. jaki olej dać do skrzyni?
2. czy faktycznie są tak mocno awaryjne te CVT?
Pozdrawiam
JustMarBin |
|
|
|
 |
kubi2410
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3 2.0 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2021 Posty: 29 Skąd: Polska
|
Wysłany: 03-02-2021, 00:06
|
|
|
Olej masz napisane na bagnecie od poziomu pod maską Ravenol CVT F J1 lub J4.
Olej i filtr w chłodnicy oleju wymiana co 80tys. |
|
|
|
 |
spirosun
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017 Posty: 145 Skąd: Warszawa, Mazowieckie
|
Wysłany: 06-02-2021, 20:43
|
|
|
JustMarBin napisał/a: | Witam Forumowiczów,
Ja planuje w tym tygodniu zakupić MOIII z "automatem" rocznik 2013 i mam pytanie: autka, które obserwuje mają w kolejności 189k km i 140k km przejechane. Planuje wymienić olej właśnie w automacie. Jak również rozrząd i tak dalej, po prostu po zakupie chcę znać od początku serwis. I tu pytanie:
1. jaki olej dać do skrzyni?
2. czy faktycznie są tak mocno awaryjne te CVT?
Pozdrawiam
JustMarBin |
Nie są jak sie wymienia olej co 60k km i nie przegrzewa. Olej J4. Oryginał albo Ravenol. Oryginał 100zł/litr.
Jesli chodzi o benzyne to rozrzad na lancuchu. Nie co grzebać |
|
|
|
 |
kubi2410
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3 2.0 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2021 Posty: 29 Skąd: Polska
|
Wysłany: 17-02-2021, 20:33
|
|
|
Wycena wymiany oleju w Parexbud Lublinin czy jest w miarę ok.
Części :
- filtr + uszczelka = 173 zł
- olej 120 zł x około 5L = 600
- robocizna 400 zł |
|
|
|
 |
token13
Nowy Forumowicz
Auto: mitsuishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2017 Posty: 15 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 22-07-2021, 15:59
|
|
|
Witam wszystkich mam pytanie odnośnie skrzyni coś dłuższego czasu podczas ruszania i hamowania przy niskiej prędkości w kabinie i na zewnątrz auta słychać głośne „chrobotanie „ wymieniłem klocki przeczyscilem układ hamulcowy i nic czy to możliwe aby taki dźwięk powodowała właśnie skrzynia biegów ?
Z góry dziekuje za odpowiedz |
|
|
|
 |
rdkk
Nowy Forumowicz
Auto: OUTLANDER III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2017 Posty: 4 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 30-07-2021, 09:27
|
|
|
Cześć Ekipo,
Co ile należy wymieniać rozrząd w OIII 2.4 CVT? |
|
|
|
 |
M_6
Nowy Forumowicz M_6
Auto: Outlander 2.0 benzuna 2018
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2018 Posty: 3 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 03-10-2024, 14:03
|
|
|
Witam
Ja mam nalatane 200 tys. Nic się nie dzieje. Rocznik 2019. Sam tylko jeżdżę zazwyczaj w trasy. Też się zastanawiam ile wytrzyma. Olej wymienimy dynamicznie w serwisie na 80 tys. Drugi raz sam statycznie. S zdejmowałem miskę czyściłem wymieniałem filtry. Na 160 tys |
|
|
|
 |
|