Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Na co zamieniliście lub zamienilibyście Space Stara
Autor Wiadomość
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 14-05-2020, 23:09   

Hugo, mam porównanie 4 kompletnych sprzęgieł - LUK (OEM na pierwszy montaż, z przebiegiem 320kkm), LUK (nowy OEM na ASO), LUK (zamiennik) i AISIN. AISIN wypada gorzej niż LUK zamiennik. Jakoś wykonanie za mną nie przemawiało. Poza tym musiałem trochę rozpiłować otwory, bo nie chciało wejść na kołki. Co więcej jakiś taki mięciutki AISIN jest. LUK jest trochę twardszy. LUK na ASO dobrze klei. Jest trochę twardszy niż niż ten na pierwszy montaż. LUK zamiennik - wykonanie całkiem dobre. Montaż bez problemu. Praca podobna jak ten na ASO.

Co do Valeo - to zależy na co trafisz i gdzie było robione. Podobnie jak świece NGK - masz robione w Japoni, nie masz z reguły problemów. Masz robione we Francji to potrafi kaprysić.
Ja do MSSa założyłem oryginalne świece :]

Robiąc samochody - naprawiając nauczyłem się jednego - nie można brać tanich części - to się mści. Jak tylko mogę to wkładam oryginały. A druga rzecz - jak chcesz mieć dobrze zrobione to - albo robisz sam, albo patrzysz mechanikowi na ręce, inaczej się nie da (choć mam dwóch mechaników, którym oddałbym swoją Primę z zamkniętymi oczami, i powiedział róbcie).

Ghostman, powiem Ci tak - nie przejmuj się wydatkami - takie są uroki samochodów. Widziałeś moje auto - i powiem Ci tak nawet nie chcesz wiedzieć ile siana zostało w nie wpakowane. Twoje 5kzł to jest nic.....
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15-05-2020, 04:50   

Panowie odbiegacie od tematu :evil: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
AidsD 
Mitsumaniak


Auto: Space Star 1.6 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 1866
Skąd: Racibórz
Wysłany: 19-05-2020, 17:05   

Hugo napisał/a:
Byle nie Valeo PHC, bo nie ma większego szajsu


W sprawie sprzęgła to specjalnie szukałem Aisina. Po otwarciu pieczątki na słoneczku Valeo. I bądź tu mądry z tego wszystkiego.

Co do kosztów w roku bieżącym to:
za wymianę rozrządu płaciłem 300 zł (części kupiłem już w zeszłym)
400 zł pochłonęła konserwacja podwozia
160 wyciągnięcie wgnieceń
123 zł olej, 102 zł filtry (włącznie z kabinowym) 40 zł wymiana
głośniki przód, tył i materiały pomocnicze 460 zł
40 zł za nowy mieszek wybieraka pod kolor siedzeń
Ponadto do tego trzeba doliczyć OC + przegląd więc też wcale nie mało.


A jako następca gabarytowo pasuje mi ASX albo Grandis.
Choć w sumie kupiłem Mazdę 323f serii BA i traktuje to jako małe sportowe pomykadełko (wygląda to przy MSS jak rozjechana żaba) [nie Bizi78 to nie aluzja do Twojego samochodu]
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-05-2020, 18:36   

AidsD napisał/a:
400 zł pochłonęła konserwacja podwozia
sam robiłeś? - bo konserwacja za 400zł to raczej tylko za materiały
 
 
AidsD 
Mitsumaniak


Auto: Space Star 1.6 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 1866
Skąd: Racibórz
Wysłany: 20-05-2020, 14:56   

Krzyzak napisał/a:
sam robiłeś?


mam kartę stałego klienta i paszport polsatu u blacharza.
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 22-07-2021, 23:21   

Kilka lat temu sprzedałem swojego MSSa 1.6 i do dzisiaj żałuję, że się z nim rozstałem. (na aktualne auto nie mogę narzekać, ale MSS był idealny na miasto i dojazdy do pracy).
_________________
Si vis pacem, para bellum.
 
 
AidsD 
Mitsumaniak


Auto: Space Star 1.6 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 1866
Skąd: Racibórz
Wysłany: 26-07-2021, 10:47   

Ja generalnie ostatnio coraz więcej jeźdźę Mazdą 323f ba z 98 roku i stwierdzam, że te 88 koni z 1.5 to jest za mało do tego samochodu. I tak na spejsowe 98 koni narzekałem ale tu z wyprzedzaniem ciężarówki trzeba mieć prostą długości pasa startowego
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 26-07-2021, 10:58   

Właśnie dlatego co by nie było poniżej 140 koni nie można schodzić :)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
AidsD 
Mitsumaniak


Auto: Space Star 1.6 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 1866
Skąd: Racibórz
Wysłany: 27-07-2021, 12:16   

Marcino, zgodzę się
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-07-2021, 12:57   

AidsD napisał/a:
Marcino, zgodzę się

Miałem 307sw 2.0 140 koni.... ale i tak silnik powoli wstawał. Nasze mitsu sa takie bardziej żwawe. No moze co innego nowe jednostki z Turbo, do miasta będą jak najbardziej ok.

A nowego Space stara nikt nie rozważa?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.