Mitsubishi Galant Wagon - Trumna w budyniu |
Autor |
Wiadomość |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11168 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 23-05-2020, 10:33
|
|
|
Widzę tylko pierwsze zdjęcie, a reszta na zakazie stoi.
Nacz napisał/a: | Miską nie cieszyłem się zbyt długo, pierwsze w życiu pożyczenie auta ojcu skończyło się na dziurze w misce... a zarzekał się, że umi jeździć obniżonym. |
Po za miską nic nie ucierpiało ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-05-2020, 10:36
|
|
|
Fabrycznie są pod nakrętkami śrub mocujących tuleje wahaczy mimośrodowych podkładki sprężynowe. One powodowały bardzo bujanie tyłu auta? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-05-2020, 18:37
|
|
|
Nacz napisał/a: | uchylający bramę od garażu na 1/4 wysokości (bo kurz leci do środka) | to nie o kurz chodzi - liście mi wiatr nawiewa do środka a tego nie lubię
i o ile auto da się umyć to syf na rowerach czy innym sprzęcie to zwyczajnie mi się wycierać nie chce |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11168 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 24-05-2020, 00:53
|
|
|
Krzyzak napisał/a: |
Nacz napisał/a:
uchylający bramę od garażu na 1/4 wysokości (bo kurz leci do środka)
to nie o kurz chodzi - liście mi wiatr nawiewa do środka a tego nie lubię
i o ile auto da się umyć to syf na rowerach czy innym sprzęcie to zwyczajnie mi się wycierać nie chce |
Jednak masz zdrowo nategowane |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-05-2020, 12:46
|
|
|
i teraz nie wiem czy się na was obrazić czy nie... mordy wy moje |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10719 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-05-2020, 13:06
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | i teraz nie wiem czy się na was obrazić czy nie... mordy wy moje |
Jedni maja garaż i warsztat w jednym a inni garaż muzeum. Ja zyje z przeświadczeniem ze to trzeba używać ciąć metal i krzesać iskry ale to moje zdanie.
Ps. Zdjęć nie widać |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Nacz
Forumowicz Nacz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 146 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-05-2020, 17:56
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Widzę tylko pierwsze zdjęcie, a reszta na zakazie stoi.
Nacz napisał/a: | Miską nie cieszyłem się zbyt długo, pierwsze w życiu pożyczenie auta ojcu skończyło się na dziurze w misce... a zarzekał się, że umi jeździć obniżonym. |
Po za miską nic nie ucierpiało ? | Przepraszam, Google zmieniło chyba kodowanie zdjęć, trochę zajęło mi ogarnięcie jak teraz linkować.
Przy przebiciu miski nic nie ucierpiało, "na szczęście" dziura zrobiła się na polnej drodze pod samym domkiem. Smok jest prosty, olej zlał się do końca po zatrzymaniu na parkingu.
Hugo napisał/a: | Fabrycznie są pod nakrętkami śrub mocujących tuleje wahaczy mimośrodowych podkładki sprężynowe. One powodowały bardzo bujanie tyłu auta? | Wiem, że są fabrycznie, ale auto było w dwóch miejscach na ustawianiu geometrii i dopiero w trzecim gość ogarnął i powiedział, że to się wszystko cały czas kręci. Po wywaleniu podkładek problem się skończył, niestety raz na 3-4 miesiące muszę podjechać poprawić. Może to wina zamienników. Przy okazji zamówię org. z ASO, może to ostatecznie rozwiąże problem.
Krzyzak napisał/a: | i teraz nie wiem czy się na was obrazić czy nie... mordy wy moje | Darek Mordeczko, foszek rozkoszek w tym wieku? No weeeeź!
Marcino napisał/a: | Jedni maja garaż i warsztat w jednym a inni garaż muzeum. Ja zyje z przeświadczeniem ze to trzeba używać ciąć metal i krzesać iskry ale to moje zdanie. | Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ten sam garaż używać do jednego i drugiego |
_________________ Trumna w budyniu - Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon
Mitsu3Miasto
"Getting your hands dirty in the garage is always better than drinking the problems away (more expensive for sure, but still better…:) )" - Lasek |
Ostatnio zmieniony przez Nacz 25-05-2020, 18:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-05-2020, 18:04
|
|
|
Może to kwestia nieoryginalnych śrub mimośrodowych, u mnie są oryginalne, dałem podkładki sprężynowe i nic nie buja. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-05-2020, 20:02
|
|
|
Trochę jednak Marcino przesadzasz - ja normalnie używam garaż, w zimie to jest tam syf straszny jak błoto pośniegowe się roztapia i kapie. Jak robię jakiś remont, to też syf leci wszędzie, przecież silnik i skrzynię w E32 wyciągałem w garażu, dołem... tak samo tylna belka w całości, błota od groma.
Ale już późną wiosną, tak kwieceń, najpóźniej maj to zamiatam a potem zmywam naloty solne i później to już dość często zamiatam, bo zwyczajnie lubię się położyć na czystą podłogę a nie całą w piachu.
Może gdybym miał kanał to bym tak często tego nie robił. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10719 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 25-05-2020, 21:50
|
|
|
A to przepraszam nie byłem u ciebie. Ale to co napisałem nie było tylko do ciebie. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 25-05-2020, 22:55
|
|
|
Nacz, zdecydowanie zamów oryginalne śruby. Problem ten sam co w O1T. Zamienniki są po prostu z plasteliny i nie dokręcisz tego jak trzeba. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Vedrim
Nowy Forumowicz
Auto: EA5W'99 2,5V6 Tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2019 Posty: 1 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-07-2020, 01:14
|
|
|
Od kiedy trafiłem dziś na ten ogromny temat, japa nie przestaje mi się cieszyć, Nacz jesteś mistrzem! Posiadam prawie bliźniaczego gala pod względem ogólnym (czarna trumna kombi w budyniu po pierwszym lifcie, zrobiona na pseudo Legnuma, sprowadzona ze Szwajcarii, etc.) i czytając Twoje i kolegów wypociny, mam wrażenie, że trafiłem na istną instrukcję doprowadzenia mojego egzemplarza do perfekcji w mega czytelnej wersji. Nie wiem jak dziękować za tak dokładną dokumentację ze zdjęciami jak żyleta, sortowaniem wszystkich działań i dygresjami innych użytkowników. Z ogromną wdzięcznością podziwiam dotychczasowe dokonania, a ta lektura będzie mi towarzyszyć przez następne lata, bo tym autkom po prostu należy się ratunek. THX i pozdrowienia! |
|
|
|
 |
Mietek
Forumowicz

Auto: cs9w, ea5a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 101 Skąd: Owsiska
|
|
|
|
 |
|