Tylne zawieszenie, jakie części polecicie |
Autor |
Wiadomość |
killjoy
Nowy Forumowicz
Auto: outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2021 Posty: 1 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 15-05-2021, 17:38 Tylne zawieszenie, jakie części polecicie
|
|
|
Hej, kupiłem outlandera I w wersji 2.0 4x4 polska hybryda Okazuje się, że do wymiany mam w zawieszeniu tylnym: wahacz górny poprzeczny, wahacz dolny poprzeczny, tuleja wahacza wzdłużnego, łącznik stabilizatora tył, gumy stabilizatora.
Jakie marki części zamiennych polecicie? Na allegro jest cały zestaw firmy SRL lecz nie wiem czy tylni zawias długo wytrzyma na tych częściach.
Nie chcę wydać worka pieniędzy a chcę to zrobić dobrze. Czy jest jakiś kompromis ceny do jakości? |
|
|
|
 |
roger18sx
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2020 Posty: 82 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 19-05-2021, 22:43
|
|
|
Szczerze to te tanie wachacze z allegro to nic dobrego. Rok i do wymiany. To jest jak z zawieszeniem w audi wielowachacz. Oryginał potrafi dojezdzić do 300 tyś km a tanie zamienniki rok góra dwa. |
|
|
|
 |
h404
Forumowicz
Auto: Outlander Mk1 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2019 Posty: 39 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 19-05-2021, 23:38
|
|
|
Wahacz górny poprzeczny, jeśli nie masz luzów na górnych tulejach to wymień tylko te tuleje pływające na dole (40mm, u FEBESTa chyba MAB-CU20UP).
Dolne poprzeczne, u siebie zakładałem MEYLE, wyglądały przyzwoicie. Łączniki FEBI po półtora roku zaczynają stukać (przód, tył).
Jeśli zmieniasz śruby nie kupuj NTY, mają inny gwint. Przy wymianie dolnego poprzecznego uważaj na mocowanie wahacza, można je wyłamać przy wykręcaniu. |
|
|
|
 |
Zerwikaptur
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2017 Posty: 19 Skąd: 3miasto
|
|
|
|
 |
flower1976
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2,0 Benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2021 Posty: 23 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-10-2021, 13:10 zawieszenie tył
|
|
|
W końcu wziąłem się za doprowadzanie outka do stanu wzorcowego. Stwierdziłem że tył zdecydowanie ze 3 - 4 cm jest niżej niż być powinien - czy to może być wina sprężyn czy amorów? Wymieniać wtedy na fabryczne czy może musiałbym dobrać jakiś inny lekko dłuższy pasujący zestaw sklecić? |
|
|
|
 |
starzec 00
Forumowicz
Auto: outlander l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2019 Posty: 31 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 08-10-2021, 21:36
|
|
|
Rocznik do czerwca 2004 stał wyżej niż po czerwcu 2004 . Inna budowa wahacza i amortyzatora. |
|
|
|
 |
flower1976
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2,0 Benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2021 Posty: 23 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-10-2021, 23:35
|
|
|
Tak.. Tylko że mi dupa niżej leci niż przód 😉 |
|
|
|
 |
starzec 00
Forumowicz
Auto: outlander l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2019 Posty: 31 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 09-10-2021, 21:50
|
|
|
O tym napisałem. |
|
|
|
 |
flower1976
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2,0 Benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2021 Posty: 23 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-10-2021, 19:33
|
|
|
Tak właśnie teraz patrzę że amorki do 2004 miały dekiel na 15cm od tulei a te 2005-2006 11cm od tulei. Czy w takim razie do mojego 2006 jestem skazany na te niższe czy są one zamienne i jak zamontuje te z wyższe to też będzie pasowało??? |
|
|
|
 |
killerek41
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2018 Posty: 12 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 10-06-2024, 20:41 Tylne zawieszenie, jakie części polecicie
|
|
|
Nie kupujcie SRL badziew jakich mało |
|
|
|
 |
|