Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
To już jest koniec, nie ma już Mistubishi ASX.
Autor Wiadomość
pitt63 
Forumowicz
pitt63

Auto: Mitsubishi ASX 1,6 Blue Sky Ed
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 24 Lut 2020
Posty: 516
Skąd: Gliwice
Wysłany: 26-10-2021, 17:43   

sk0ras napisał/a:
pitt63 napisał/a:
sla napisał/a:
Przepraszam, ale jak na dzisiejsze czasy to straszny paździerz.
Może i jest tak jak piszesz. Co kto lubi. Jeżeli ktoś nie ma Mitsubishi, to nie powinien się wypowiadać na tym forum.


Ciekawe czy komentujesz mecze reprezentacji? Pewnie nie, nie grasz zawodwo na boisku, to nie możesz się na ich temat wypowiadać :D Pewnie na wiele tematów nie możesz się wypowiedzeć, mając taki światopogląd.

Btw, tak, Mistsu na dzisiejsze czasy to paździerz... niestety :(

Dlaczego nie zacytowałeś mojej wypowiedzi do końca? Może nie doczytałeś? Tak, masz rację nie wypowiadam się na temat meczy reprezentacji bo ich po prostu nie oglądam. Nie wypowiadam się również na tematy, o których nie mam pojęcia a to po to, żeby nie robić z siebie idioty.
_________________
piotr57
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-10-2021, 19:22   

pitt63 napisał/a:
Nie wypowiadam się również na tematy, o których nie mam pojęcia a to po to, żeby nie robić z siebie idioty.


Umhy.

pitt63 napisał/a:
Jeżeli ktoś nie ma Mitsubishi, to nie powinien się wypowiadać na tym forum.


Próba kneblowania usta tym co mieli Mitsubishi teraz mają co innego nie spowoduje, że Twoje auto będzie lepsze niż jest.

A lifting jak lifting, marka umiera to coś tam zmienili, ale dalej się to nie trzyma kupy. Nie tworzy całości, szczególnie w środku. I pomyśleć jakby mieli 2.0 w ~2018 roku to może bym jeździł ASX-em.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2021, 19:58   

Krzyzak napisał/a:
gorzej, jeśli krytykują osoby, które same posiadają jakieś stylistyczne paździerze :D - wtedy tłumaczy się oczywiście "o gustach się nie dyskutuje"..
Nie każdy ma tak wysublimowany gust żeby np. SS mu się podobał :mrgreen: Ale jak już pisałem, jeden się ubiera a drugi odziewa i nikt nie jest na golasa
Krzyzak napisał/a:
środek i tył tego auta mi się podoba

Już czuję smród tego tandetnego plastiku wewnątrz kabiny.
 
 
Pawelas 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2019
Posty: 14
Skąd: Małopolska
Wysłany: 26-10-2021, 20:34   

Jak dla mnie to nie jest to znowu taki paździerz.
Mam ASX-a i powiem że wole taki "paździerz" ale niezawodny niż najnowszy design w gorszym technicznie aucie.
Poza tym to jest jeszcze kwestia ceny tego auta - jak kupowałem swojego to cenowo nie było za bardzo konkurencji ( no poza Dusterem) - więc coś za coś.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2021, 20:44   

Pawelas napisał/a:
Jak dla mnie to nie jest to znowu taki paździerz.
Jak pojawił się na rynku w 2010 roku, to był jak na tamte czasy zupełnie poprawny i dobry samochód, ale czas jest niestety nieubłagany.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-10-2021, 08:33   

sla napisał/a:
Już czuję smród tego tandetnego plastiku wewnątrz kabiny.
a tu masz rację - w poprzedniej generacji miałem okazję siedzieć, to faktycznie smród był pierwszą rzeczą, która mnie odrzuciła - rzecz miała miejsce podczas próby zakupu nowego auta
ale np. kiedyś miałem próbę z nowy reno Scenic III generacji - tam dopiero śmierdziało... nic gorszego do tej pory (poza starym autem śmierdzącym wilczurem) nie czułem... plastik, ale taki, jakby się w środku spalał...

a poniekąd piłem do faktu, że np. design nowych mercedesów, gdzie z zewnątrz wygląda jak złamany a zwężający się i opadający tył wygląda jak karaluch albo kundel chowający zadek ze strachu, mnie odrzuca totalnie... jedne z najbrzydszych aut obecnie
do tego środek nawalony telewizorami jakby projektant miał jakieś upośledzenie na tym punkcie

sla napisał/a:
jak na tamte czasy zupełnie poprawny i dobry samochód
jedyny minus, że był głośny, odstawał mocno od konkurencji
generalnie jednak są miłośnicy klasyki a osobiście uważam, że wspomnianą multiplę w brzydocie już dawno przebiły taki takie twory jak citroen c4 czy c6, nissan joke, suzuki swift i dziesiątki innych
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-2021, 19:35   

Krzyzak napisał/a:
design nowych mercedesów, gdzie z zewnątrz wygląda jak złamany a zwężający się i opadający tył wygląda jak karaluch
Tu się zgodzę
Krzyzak napisał/a:
środek nawalony telewizorami jakby projektant miał jakieś upośledzenie na tym punkcie
A tutaj nie, bo uważam że fajnie i lekko to wygląda,
O wiele ładniej niż tablety przyklejone na środku konsoli, lub osłonięte kilogramem plastiku deski rozdzielczej.
 
 
Jarl 
Forumowicz

Auto: ASX 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 118
Skąd: W-wa
Wysłany: 01-11-2021, 17:42   

Koniec ASX, ale tylko w motoryzacyjnym skansenie eko-oszołomstwa, jakim jest UE. Tu głównie VAG-iny mają rację bytu i przepisy unijne są pod nich układane. W Stanach ASX (O. Sport) będzie póki co cały czas dostępny, z silnikami 2.0 i 2.4, i można zakładać, że obrotni w miarę ludzie którzy potrzebują solidny samochód do jazdy, a nie udowadniania czegokolwiek otoczeniu czy gonienia za pseudonowinkami, będą potrafili go stamtąd ściągnąć.

To jest miara głupoty UE, benzynowy silnik 2.0 czy 2.4, dość czysty bezproblemowy i wytrzymujący nawet 400 tys. jest "nieekologiczny", a trujący diesel, rozsypujący się zaśmiecający środowisko po 200 tys., jest OK i jest cały czas sprzedawany przez "wiodące europejskie koncerny". Świat na głowie.
 
 
joujoujou 
Forumowicz
łysy i brzydki.


Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 3441
Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 02-11-2021, 08:22   

Koniec mitsu w Irlandii, już w tym roku.

https://www.irishtimes.co...nd-it-1.4439457

Koniec mitsu w Europie, w przyszłości ewentualny powrót w postaci "przemalowanych" renówek.

https://www.carsireland.i...i-motors-europe
_________________
Pozdr,

jou

Gość, skomentuj niebieską corolkę.

Gość, skomentuj samochodzik na baterie!
 
 
albertnakali 
Nowy Forumowicz

Auto: AUDI
Kraj/Country: Canada
Dołączył: 03 Lis 2021
Posty: 2
Skąd: Rome
Wysłany: 03-11-2021, 16:12   

nie do końca rozumiem o co tu chodzi https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=113486&postdays=0&postorder=0&start=15
 
 
zbigniew77 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC 2018r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 208
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 05-11-2021, 21:32   

Jakoś nie czuję dyskomfortu z tego powodu ,że jeżdżę ,,paździeżem".ASX to niezawodne auto do praktycznej jazdy w różnych warunkach. Szczególnie jestem zadowolony gdy podjeżdżam na stacje paliw zatankować.Jakoś to trochę dziwne ,że te wypasione elektroniką super auta jak podjadą pod dystrybutor to bardzo długo tankują a na twarzach ich właścicieli często pojawia się zdziwienie zmieszane z przerażeniem gdy widzą wskazania dystrybutora. Bo miało.... tak MAŁO... palić a żłopie jak smok a książka serwisowa ilością zapisanych stron przez ASO dorównuje ilości stron w,,Trylogii" Sienkiewicza :-X .Moja żona ma Clio IV kupione miesiąc wcześniej od mojego ASX ale to właśnie moim ASX poruszamy się częściej bo pali na mieście i po drogach podmiejskich mniej niż Clio IV z silnikiem 1,2 choć jeździmy tymi samymi drogami.Natomiast wyposażenie Clio IV jest naprawdę świetne,, stacja multimedialna,nawigacja,bluetoothu,muzyka z pendrive,składane lusterka a w nich kierunkowskazy. I co z tego... skoro na mieście żłopie 9l/100km a auto ma przebieg 14000km i było diagnozowane w ASO pod kątem spalania 4 razy :( A ja spokojnie tankuję w Przemyślu a potem powtórnie w Szczecinie na drogę powrotną . I jestem pewien ,że po drodze nie odwiedzę stacji paliw chyba ,że na kawę.Natomiast prawdą jest to ,że osobiście wolę wygląd ASX tego starszego modelu bez tych niklowych ozdobnych elementów w przedniej części i to są wszystkie moje uwagi do tego auta.Co dziwniejsze mój kolega który mieszka w Anglii kupił Mazdę CX-3 i przyjechał na wakacje do Polski i pojeździł miesiąc ASX swojego brata po powrocie sprzedał wypasioną Mazdę i kupił ,,Pażdzieża" widać coś go urzekło ... może duch Samuraja niezłomnego Japońskiego wojownika zaklętego w ASX :)
_________________
Zbigniew

Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-11-2021, 18:47   

Jeżdżę samochodem już 40 lat, tankuję bardzo często, ale nikt nigdy nie pokazywał mi wtedy wpisów w książce serwisowej samochodu, dlatego nie wiem ile mają one zapisanych stron. Co prawda nigdy nie byłem w Przemyślu, a może jest to jakiś zwyczaj lokalny. :shock: Co do wymiany Mazdy CX-3 w pełnym wypasie na ASX, może nie wiedział że w Maździe duch Samuraja jest jeszcze większy :lol: A tak na marginesie np. w USA Mazda w przeciwieństwie do Toyoty, Hondy czy Mitsubishi uznawana jest za samochód Premium, czyli stopień niżej niż samochody luksusowe np. Audi, BMW, MB, Lexus czy Volvo . Ale Amerykanie to dziwacy. W Europie zaś Mitsubishi zaczyna konkurować z Dacią. A kiedyś to była taka wspaniała i innowacyjna marka, a ich Eclipse był moim niespełnionym marzeniem.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-11-2021, 11:04   

Jarl napisał/a:
a trujący diesel, rozsypujący się zaśmiecający środowisko po 200 tys., jest OK i jest cały czas sprzedawany przez "wiodące europejskie koncerny". Świat na głowie.

Nie zgadzam sie ze nowy diesel jest trujacy. Jeszcze nigdy nie widziałem ani nie poczułem nic z mojego VW. A z końcówki rury wydechowej po 3 latach u 55kkm mogę jeść taka jest czysta.

Powiem wiecej, odpalony DAF z z silnikiem MX13 czyli 12.9 l z DFP i ADblue nie smierdzi w garażu - oczywiście mówimy o sprawnych autach.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-11-2021, 11:50   

Marcino napisał/a:
oczywiście mówimy o sprawnych autach.


No spoko WLTP przeszedł. Ale:
- normy dla diesla są dużo luźniejsze niż dla benzyny
- ostatnio czytałem, że producenci legalnie mogą w oprogramowaniu umieszczać kody, który przy wykryciu lub wyliczeniu zużycia podzespołów odpowiedzialnych za ekologię mogą tą ekologię w :butthead: wsadzić. Np. dolewać coraz mniej AdBlue, EGR mniej otwierać itd itp. LEGALNIE. Czytałem przy okazji jak ostatnio wykryli, że Mercedes sobie tak za szybko to zużycie wyliczał bardziej jakby chodziło tylko o przejście WLTP (50km?), a potem elektronika sterująca ekologią zachowywała się jakby silnik był bardzo zużyty.
- kto by tam DPF wymieniał albo doprowadzał silnik do super sprawności. Przecież wystarczy wywalić DPF i zablokować EGR. Od razu silnik oddycha pełną piersią... Niestety takie są polskie realia. A w benzynie co wywalisz? Katalizator albo jakiś przemiły pan to zrobi za darmo w nocy. No i co z tego, jak to będzie i tak 100 razy lepsze niż diesel bez DPF. Problem jest jeszcze taki, że silniki diesla z DPF są tak projektowane, że sam silnik produkuj spore ilości sadzy więc to nie jest tak że ktoś wycina DPF i jest tak jakby w silniku zaprojektowanym pod brak DFP lata temu.
 
 
Laknat 
Forumowicz

Auto: ASM MY17
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 27 Lis 2018
Posty: 429
Skąd: Polska
Wysłany: 08-11-2021, 12:17   

W nowych silniach benzynowych też już jest DPF.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.