Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Drganie drążka zmiany biegów
Autor Wiadomość
Berius 
Nowy Forumowicz
Pajero 3

Auto: Pajero MK3 3,2 DiD Loooong
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Dąbrowa k. Opola
Wysłany: 30-10-2021, 15:18   Drganie drążka zmiany biegów

Czołem Wszystkim :)

Od niedawna jestem posiadaczem Pajero 3 3,2 DiD.
Zauważyłem, że podczas gaszenia drążek zmiany biegów bardzo drga. Wręcz nim rzuca!
Z doświadczenia wiem, że drgania podczas gaszenia mogą oznaczać koniec życia koła dwumasowego. Jednak nie towarzyszy temu ten charakterystyczny stukot jak przy dwumasie. Czy to może być tylko któraś z łap silnika? Szczerze mówiąc obawiam się awarii koła dwumasowego bo koszt sześciu tysięcy za nowe trochę mnie przerasta ;)
Podczas pracy silnika na jałowych obrotach też odczuwam wibracje. Nie tyle ja, co wszystkie plastiki w kabinie ;P
Czy ktoś z Was miał kiedyś podobny problem? Czy to może być tylko łapa, czy raczej nie łudzić się i od razu szukać kogoś mądrego, kto da radę zregenerować dwumasę?

Kupiłem Pajero by zmodernizować go pod kątem wyprawówki. W przyszłym roku planuję wyjazd nad Balaton a za dwa lata chciałbym ruszyć na Rosję.

Pozdrawiam, Mateusz
_________________
Buduję wyprawowe Pajero :)
 
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 31-10-2021, 11:05   

Sprawdź, czy zawór dławiący kanał powietrzny w kolektorze dolotowym działa poprawnie; niedomykająca się - po wyłączeniu zapłonu - przepustnica motylkowa skutkuje krótkim ale mocnym zakołysaniem silnika.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.