Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
P0170, wysokie korekty - uszkodzona lambda?
Autor Wiadomość
ogrodnikmat 
Forumowicz

Auto: outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2020
Posty: 31
Skąd: skierniewice
Wysłany: 02-11-2021, 20:30   

witam, podepnę się pod temat bo mam podobny problem. outlander 2.0t b+g
błąd p0170 wyrzuca mi na gazie średnio raz na miesiąc. z tego co zauważyłem przy pomocy programu torque, korekty krótkoterminowe STFT1 na gazie sięgają 20-25, gdy na benzynie sięgają wartości około 5-10. przy obrotach około 1800obrotów korekty krótkoterminowe na gazie lecą poniżej 0.
zakres pracy sondy lambda od0,1-0,9 ale czasami spadają całkowicie do 0.
aby korekty krótkoterminowe na gazie zbliżyć do wartości na benzynie trzeba z gazownikiem się spotkać??? skoro korekty na benzynie i na gazie są różne rozumiem tak na chłopski rozum że nieszczelność dolotu mogę sobie odpuścić bo na benzynie jest wszystko ok. a może jestem w błędzie. z góry dzięki za sugestie wszystkie.
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 02-11-2021, 23:42   

Korekty +25 oznaczają ze masz za ubogo.. Jedz do ogarniętego gazownika niech zrobi porządny serwis z wymianą filtrów, na zakończenie strojenie z sonda AFR.
_________________
Turbocbr
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 03-11-2021, 19:53   

ogrodnikmat, zrobiłem o tym solidny wykład na moim kanale na YT.

Wszystko zależy jak masz założony LPG. Widziałem już bardzo często takie sytuacje że korekty leciały tylko na gazie. I nie wykluczaj tutaj nieszczelności. Wtryski benzyny masz ładnie w listwie a listwa w kolektorze ssącym. Czasem wtryski gazowe zasysają obok wkrętek, czasem wężyki są sparciałe czasem listwa jest nieszczelna. Bardzo fajnie to podejrzeć z plakiem lub samostartem w dłoni. Jeżeli wykluczysz mechaniczne uszkodzenia czy lewe powietrze to tak jak Krzysztof wyżej pisze, do gazownika i czas na korekcje dawek i strojenie.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
ogrodnikmat 
Forumowicz

Auto: outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2020
Posty: 31
Skąd: skierniewice
Wysłany: 04-11-2021, 18:28   

oglądałęm Twój filmik na yt. ale mi ten check zaczął się zapalać właśnie po wizycie u gazownika a było to w lipcu i wtedy zmniejszał dawki bo twierdził że zalewało silnik. i po 2 tygodniach wywaliło błąd. od tamtego razu 5razy skasowałem błąd. wiem teraz że wywala błąd na postoju lub jak do skrzyżowania dojeżdżam i obroty spadają na jałowe. w przyszłym tygodniu podjadę a w weekend poszukam nieszczelności bo i tak wymiana oleju mnie czeka.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 05-11-2021, 09:52   

To może być kwestia tego, że delikatnie zmieniło się ciśnienie na reduktorze LPG, dlatego łapie wysokie korekty :) Walczyłem z takim problemem blisko rok póki nie wymieniłem reduktora, bo to on był źródłem problemu
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.