Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.8TD 4M40
Autor Wiadomość
Lotnik1414 
Forumowicz

Auto: Pajero II long 2.8 superselect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lis 2018
Posty: 204
Skąd: Strzebiń / Gdańsk
Wysłany: 09-11-2021, 14:40   2.8TD 4M40

Witajcie temat wrzucam tutaj ze względu na największa ilość silników 2.8TD w Pajero.
Zastanawia mnie sytuacja taka ze wiele spotkałem się z informacjami jakoby delica 2.8 miała 140km ale w tym samym miejscu moc w Nm jest identyczna jak w Pajero które ma 125km z czego to wynika? Czy były różne wersje 2.8 jeśli tak to czym się różniły i jak zrobić ze 125km 140?

Obstawiam ze turbo i pewnie wtryski ale orientuje się ktoś dokładniej?

Zapraszam do dyskusji
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 371
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 17-11-2021, 10:51   Re: 2.8TD 4M40

Lotnik1414 napisał/a:
Witajcie temat wrzucam tutaj ze względu na największa ilość silników 2.8TD w Pajero.
Zastanawia mnie sytuacja taka ze wiele spotkałem się z informacjami jakoby delica 2.8 miała 140km ale w tym samym miejscu moc w Nm jest identyczna jak w Pajero które ma 125km z czego to wynika? Czy były różne wersje 2.8 jeśli tak to czym się różniły i jak zrobić ze 125km 140?

Obstawiam ze turbo i pewnie wtryski ale orientuje się ktoś dokładniej?

Zapraszam do dyskusji


Coś mi świta, że 4M40 w Pajero bywał z pompą wtryskową mechaniczną i elektroniczną. Na pierwszy rzut oka można było poznać po filtrze powietrza - były inne.
Ale szczegółów nie pamiętam.
O ile dobrze pamiętam, to Discovery jest lepiej (ale bardziej myląco) oznaczone: model TD200 i TD300. Lepiej, bo wiadomo, co w środku siedzi, ale bardziej mylące, bo to dokładnie ten sam silnik, tylko różni się pompą.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.