 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
2.8TD 4M40 |
Autor |
Wiadomość |
Lotnik1414
Forumowicz
Auto: Pajero II long 2.8 superselect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lis 2018 Posty: 204 Skąd: Strzebiń / Gdańsk
|
Wysłany: 09-11-2021, 14:40 2.8TD 4M40
|
|
|
Witajcie temat wrzucam tutaj ze względu na największa ilość silników 2.8TD w Pajero.
Zastanawia mnie sytuacja taka ze wiele spotkałem się z informacjami jakoby delica 2.8 miała 140km ale w tym samym miejscu moc w Nm jest identyczna jak w Pajero które ma 125km z czego to wynika? Czy były różne wersje 2.8 jeśli tak to czym się różniły i jak zrobić ze 125km 140?
Obstawiam ze turbo i pewnie wtryski ale orientuje się ktoś dokładniej?
Zapraszam do dyskusji |
|
|
|
 |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 371 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 17-11-2021, 10:51 Re: 2.8TD 4M40
|
|
|
Lotnik1414 napisał/a: | Witajcie temat wrzucam tutaj ze względu na największa ilość silników 2.8TD w Pajero.
Zastanawia mnie sytuacja taka ze wiele spotkałem się z informacjami jakoby delica 2.8 miała 140km ale w tym samym miejscu moc w Nm jest identyczna jak w Pajero które ma 125km z czego to wynika? Czy były różne wersje 2.8 jeśli tak to czym się różniły i jak zrobić ze 125km 140?
Obstawiam ze turbo i pewnie wtryski ale orientuje się ktoś dokładniej?
Zapraszam do dyskusji |
Coś mi świta, że 4M40 w Pajero bywał z pompą wtryskową mechaniczną i elektroniczną. Na pierwszy rzut oka można było poznać po filtrze powietrza - były inne.
Ale szczegółów nie pamiętam.
O ile dobrze pamiętam, to Discovery jest lepiej (ale bardziej myląco) oznaczone: model TD200 i TD300. Lepiej, bo wiadomo, co w środku siedzi, ale bardziej mylące, bo to dokładnie ten sam silnik, tylko różni się pompą. |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
|
|