Phev i lpg |
Autor |
Wiadomość |
Bastex
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2021 Posty: 11 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-11-2021, 21:41 Phev i lpg
|
|
|
Zamontowałem staga.
Testuje
Pytanie. Są jakieś aplikacje oprócz whatsdog do łączenia po obd z parametrami?
I jest jakiś co odróżnia dane benzyny i lpg jako paliwa? |
|
|
|
 |
CB4W_00
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 290 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 18-11-2021, 10:45
|
|
|
Jakiego masz STAG-a?
Jeżeli qbox, qnext to one czytają dane z OBD. Wystarczy aplikacja do kompa gazowego i masz podgląd wszystkiego. No i pytanie czy gazownik podłączył staga pod OBD. |
|
|
|
 |
zu_mich
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander PHEV GG2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2021 Posty: 2 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 17-12-2021, 09:39
|
|
|
Cześć
Zakładam, że temat lpg w phev już przeryty:
- czy zbiornik pod spodem?
- toroidalny - jaka pojemność?
- na którą stronę przerzuciłeś tłumik (jeśli nowy - to jaki)?
- graty w komorze sil. na grodzi czy po bokach?
- mam propozycję na tech'a z integracją z obd - czy to dobry pomysł?
Dzięki za info
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10661 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-12-2021, 09:41
|
|
|
zu_mich napisał/a: | mam propozycję na tech'a z integracją z obd - czy to dobry pomysł? |
Pewnie ze dobry. Przeszukaj forum tu sa fotki instalacji Lpg w Outkach |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24281 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-12-2021, 12:06
|
|
|
zu_mich napisał/a: | na tech'a | bardzo dobre centralki, nie wiem jak się sprawują z silnikami z gównolitu, ale na starych żeliwnych blokach i gniazdach zaworów "jak dawniej" sprawdza się znakomicie |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10661 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-12-2021, 09:22
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | bardzo dobre centralki, nie wiem jak się sprawują z silnikami z gównolitu, |
Budowa silnika nie ma znaczenia. Centralka ma za danie ogarnąć zapotrzebowanie silnika na paliwo. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24281 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-12-2021, 12:28
|
|
|
Marcino napisał/a: | Budowa silnika nie ma znaczenia | nie wierzę, że to piszesz... gniazda z gównolitu i głowica do wyrzucenia... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10661 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-12-2021, 13:14
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Marcino napisał/a: | Budowa silnika nie ma znaczenia | nie wierzę, że to piszesz... gniazda z gównolitu i głowica do wyrzucenia... |
Ja tez nie wiem dlaczego ciągle sie upierasz przy starych konstrukcjach, Temat dotyczy sterownika LPG który ma dobrze obsłużyć dany silnik. A to czy on sie nadaje do LPG czy nie to jest zupłenie inny temat. Jak widać outlanderowcy zakładaja, sprawdzają luzy. liczą zyski i straty.
A ty ciągle swoje opinie na temat miękkich zaworów itp... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24281 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-12-2021, 08:39
|
|
|
Marcino napisał/a: | nie wiem dlaczego ciągle sie upierasz przy starych konstrukcjach | właśnie odwrotnie - temat dotyczy sterowania LPG w O III, hybryda... może dlatego zwracam uwagę, że sam sterownik to nie wszystko |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10661 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-12-2021, 09:28
|
|
|
Ale włąsnie phev ma 2.4L i to nie jest raczej to samo co 2.0. To konstrukcja jak na USA wiec bedzie chodził jak złoto |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Amstaf11
Forumowicz Amstaf11
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2017 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-12-2021, 12:13
|
|
|
Witam
Miałem 4x O3 teraz mam 3xO3 w tym 1 PHEV
W wszystkich oprócz PHEV miałem LPG łączne przebiegi na lpg ok 180 000 brak problemów. Instalacja STAG Qbox. Nie interesuje mnie z czego jest głowica i zawory dopóki się nie psuje, a na razie się nie psuje. Wystarczy regularna opieka serwisowa i regulacja zaworów co 50 tys km. Teraz próbuję zagazować phev ale niestety w naszym kraju brak zbiornika lpg. Wchodzi pod auto b. mały rzędu 35l ale nigdzie nie ma.
Napiszcie proszę jaki macie założony tłumik ( od czego ) i jakiej wielkości zbiornik.
Z góry dziękuję |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10661 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-12-2021, 12:20
|
|
|
Amstaf11 napisał/a: | Napiszcie proszę jaki macie założony tłumik ( od czego ) i jakiej wielkości zbiornik.
Z góry dziękuję |
Już nie wiem czy tutaj czy na Forum LPG były fotki. Niestety zbiornik pod autem bedzie wystwał lekko. A wydech trzeba przerabiac. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
CB4W_00
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 290 Skąd: Złotoryja
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10661 Skąd: okolice Tczewa
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24281 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-12-2021, 08:23
|
|
|
Marcino napisał/a: | Ale włąsnie phev ma 2.4L i to nie jest raczej to samo co 2.0. To konstrukcja jak na USA wiec bedzie chodził jak złoto | zatem zwracam honor i jeśli jest to wolnossące 4G64 to na pewno będzie git
sam montowałem sterownik TECH i jest świetny - płynnie przechodzi z benzyny na gaz pojedyńczo włączając wtryski i nie ma żadnego dławienia czy szarpania jak to robi STAG (też mam i nie jestem w stanie ustawić pomimo wielu prób) |
|
|
|
 |
|