Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Phev i lpg
Autor Wiadomość
Bastex 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2021
Posty: 11
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-11-2021, 21:41   Phev i lpg

Zamontowałem staga.
Testuje
Pytanie. Są jakieś aplikacje oprócz whatsdog do łączenia po obd z parametrami?
I jest jakiś co odróżnia dane benzyny i lpg jako paliwa?
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 290
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 18-11-2021, 10:45   

Jakiego masz STAG-a?
Jeżeli qbox, qnext to one czytają dane z OBD. Wystarczy aplikacja do kompa gazowego i masz podgląd wszystkiego. No i pytanie czy gazownik podłączył staga pod OBD.
 
 
zu_mich 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander PHEV GG2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2021
Posty: 2
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 17-12-2021, 09:39   

Cześć
Zakładam, że temat lpg w phev już przeryty:
- czy zbiornik pod spodem?
- toroidalny - jaka pojemność?
- na którą stronę przerzuciłeś tłumik (jeśli nowy - to jaki)?
- graty w komorze sil. na grodzi czy po bokach?
- mam propozycję na tech'a z integracją z obd - czy to dobry pomysł?

Dzięki za info
pozdrawiam
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10661
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-12-2021, 09:41   

zu_mich napisał/a:
mam propozycję na tech'a z integracją z obd - czy to dobry pomysł?

Pewnie ze dobry. Przeszukaj forum tu sa fotki instalacji Lpg w Outkach
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24281
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-12-2021, 12:06   

zu_mich napisał/a:
na tech'a
bardzo dobre centralki, nie wiem jak się sprawują z silnikami z gównolitu, ale na starych żeliwnych blokach i gniazdach zaworów "jak dawniej" sprawdza się znakomicie
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10661
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-12-2021, 09:22   

Krzyzak napisał/a:
bardzo dobre centralki, nie wiem jak się sprawują z silnikami z gównolitu,

Budowa silnika nie ma znaczenia. Centralka ma za danie ogarnąć zapotrzebowanie silnika na paliwo.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24281
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-12-2021, 12:28   

Marcino napisał/a:
Budowa silnika nie ma znaczenia
nie wierzę, że to piszesz... gniazda z gównolitu i głowica do wyrzucenia...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10661
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-12-2021, 13:14   

Krzyzak napisał/a:
Marcino napisał/a:
Budowa silnika nie ma znaczenia
nie wierzę, że to piszesz... gniazda z gównolitu i głowica do wyrzucenia...

Ja tez nie wiem dlaczego ciągle sie upierasz przy starych konstrukcjach, Temat dotyczy sterownika LPG który ma dobrze obsłużyć dany silnik. A to czy on sie nadaje do LPG czy nie to jest zupłenie inny temat. Jak widać outlanderowcy zakładaja, sprawdzają luzy. liczą zyski i straty.
A ty ciągle swoje opinie na temat miękkich zaworów itp...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24281
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-12-2021, 08:39   

Marcino napisał/a:
nie wiem dlaczego ciągle sie upierasz przy starych konstrukcjach
właśnie odwrotnie - temat dotyczy sterowania LPG w O III, hybryda... może dlatego zwracam uwagę, że sam sterownik to nie wszystko
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10661
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-12-2021, 09:28   

Ale włąsnie phev ma 2.4L i to nie jest raczej to samo co 2.0. To konstrukcja jak na USA wiec bedzie chodził jak złoto
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Amstaf11 
Forumowicz
Amstaf11

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 149
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-12-2021, 12:13   

Witam
Miałem 4x O3 teraz mam 3xO3 w tym 1 PHEV
W wszystkich oprócz PHEV miałem LPG łączne przebiegi na lpg ok 180 000 brak problemów. Instalacja STAG Qbox. Nie interesuje mnie z czego jest głowica i zawory dopóki się nie psuje, a na razie się nie psuje. Wystarczy regularna opieka serwisowa i regulacja zaworów co 50 tys km. Teraz próbuję zagazować phev ale niestety w naszym kraju brak zbiornika lpg. Wchodzi pod auto b. mały rzędu 35l ale nigdzie nie ma.
Napiszcie proszę jaki macie założony tłumik ( od czego ) i jakiej wielkości zbiornik.
Z góry dziękuję
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10661
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-12-2021, 12:20   

Amstaf11 napisał/a:
Napiszcie proszę jaki macie założony tłumik ( od czego ) i jakiej wielkości zbiornik.
Z góry dziękuję

Już nie wiem czy tutaj czy na Forum LPG były fotki. Niestety zbiornik pod autem bedzie wystwał lekko. A wydech trzeba przerabiac.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 290
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 21-12-2021, 16:10   

Patrz pan LPG w OIII na głowicach ze sprasowanego ryżu :mrgreen:

https://lpg-forum.pl/post1049445.html?hilit=phev#p1049445
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10661
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-12-2021, 16:23   

CB4W_00 napisał/a:
Patrz pan LPG w OIII na głowicach ze sprasowanego ryżu :mrgreen:

https://lpg-forum.pl/post1049445.html?hilit=phev#p1049445

Trza sie zalogować aby zaobaczyc

[ Dodano: 21-12-2021, 16:29 ]
Tu jest wątek o PHEV
https://lpg-forum.pl/post982503.html#p982503

i tu:
https://lpg-forum.pl/mitsubishi-outlander-phev-t69527.html

https://lpg-forum.pl/post982488.html#p982488

A tutaj o OIII i lpg

https://lpg-forum.pl/mitsubishi-outlander-iii-jaka-instalacja-t77263.html

A tu załozona instalacja w NL

https://www.poulsbaarlo.n...hybride-op-lpg/
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24281
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-12-2021, 08:23   

Marcino napisał/a:
Ale włąsnie phev ma 2.4L i to nie jest raczej to samo co 2.0. To konstrukcja jak na USA wiec bedzie chodził jak złoto
zatem zwracam honor i jeśli jest to wolnossące 4G64 to na pewno będzie git
sam montowałem sterownik TECH i jest świetny - płynnie przechodzi z benzyny na gaz pojedyńczo włączając wtryski i nie ma żadnego dławienia czy szarpania jak to robi STAG (też mam i nie jestem w stanie ustawić pomimo wielu prób)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.