Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
24-07-2009, 12:28
[EAxx] Stukanie w zawieszeniu
Autor Wiadomość
Pylek 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 23
Skąd: Maków Mazowiecki
Wysłany: 08-02-2018, 06:04   

Dziś jadę jeszcze raz do tego mechanika i niech szuka. Tylko nie potrzebnie wydałem tyle kasy na wahacze
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-02-2018, 22:58   

Jak wyciagacie tuleje metalowo gumowe w zwrotnicach z tyłu? Tulejka na wymiar + szpilka z gwintem i wyciagamy/wypychamy?
Jakaś inna metoda?
Da się bez wyjmowania zwrotnicy zrobić górne ?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
slawkoo94 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Nysa
Wysłany: 12-02-2018, 21:56   

Marcino, Dokładnie ta metoda z tym ze używałem nasadek pasowały idealnie. Jedna mniejsza druga większa i razem to wszystko skręcałem utwardzaną śrubą Wyszły bez najmniejszego problemu potem założyłem poliuretan i o tuleji juz 2 lata nie slysze.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-02-2018, 22:24   

ok. Dzięki.
Ale musze nowe sprezyny twarde na tył ogarnać. Na przednich skróconych z tyłu buja się bardzo.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
slawkoo94 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Nysa
Wysłany: 12-02-2018, 23:38   

Jak znajdziesz cos fajnego daj znac. U mnie jak siada 2 cięższe osoby z tyłu tu gal dupa do ziemi szoruje.
 
 
KlakierVIP 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 37
Skąd: Pruszków / Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 24-11-2021, 13:33   

Panowie podpowiedzcie…

Wymienione wszystkie wachacze, dolne oba, górny tez, po obu stronach bo skrzeczało, pukało, jeczalo… wszytsko wydaje się być spoko, auto zupełnie inaczej się prowadzi, zdecydowanie pewniej i sztywniej, nawet wspomaganie jakby zaczęło lżej chodzi ogólnie fajnie ale, zostało się jakieś pukanie w prawym kole - jak koło chodzi góra/dol odgłos jakby rozciągającej się blachy strasznie dziwny, przy kręceniu kierownica nie słychać… czy to mogą być łączniki ? Może poducha, amor sam już nie wiem…

Na szarpakach sztywny cały i nawet przez moment nie było tego dźwięku, wystarczy wyjechać skręcic kołem w któraś stronę i dać w podloge w momencie podnoszenia się auta jest metaliczny dzwiek jakby się coś rozciągało, idealnie to słychać jk się zjeżdża w parkingu podziemnym w dol i prawe koło schodzi jako pierwsze wtedy dźwięk jest praktycznie za każdym razem

Ktoś naprowadzi ?
 
 
maoper77 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2019
Posty: 3
Skąd: Sulęcin
Wysłany: 24-11-2021, 23:00   

Bardzo prawdopodobne że górny wahacz haczy o plastikowe nadkole i dlatego jest takie pykanie. Pewnie są one innej konstrukcji i dlatego tak się dzieje , że podczas większych ugięć akurat z prawej strony tak się dzieje. Jeżeli Ci nie szkoda to możesz je delikatnie podpiłować.

Ale zaznaczam że to nie jest pewniak może się okazać że dziwnym zbiegiem okoliczności zaczął ci strzelać przegub zewnętrzny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.