Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z zapalaniem
Autor Wiadomość
cruck
[Usunięty]

  Wysłany: 04-06-2007, 09:02   Problem z zapalaniem

Witam. Dostałem maila, że się nie udzielam na forum i zostanę wykopany. W sumie to bardzo dobrze, że go dostałem bo udzielono mi tu już fachowo i b.szybko pomocy, więc szkoda byłoby. Ale ja nie o tym. Auto które stoi w moim garażu pięknie zapala gdy jest zimne, po rozgrzaniu silnik "szaleje" : gaśnie po puszczeniu pedału gazu. szarpie, a gdy zgaśnie to kłopot z zapaleniem, kręci, kręci, kręci i ........ akumulator pada. A na "popych" to po dwóch obrotach silnika zapali. Ja dałbym radę ale to niby żona ma jeździć a to kobieta w końcu. Jak ostatnio jechały z koleżanką i nie zapalił to nawet olej sprawdziły ! Niestety nie pomogło :lol: . Pewnie po wymianie gaźnika, akumulatora, rozrusznika i paru innych części wszystko byłoby OK, ale niestety wiadomo o co chodzi. Może ktoś ma jakiś pomysł mniej drastyczny dla mojego portfela. Pozdrawiam serdecznie MitsuManiaków Piotr.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21956
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-06-2007, 09:13   

cruck, po pierwsze:
Jaki to model, jaki silnik?
Po drugie:
Ja też dostałem tego maila a trochę się udzielam :wink:
Po trzecie:
Świece wymienione? Objawy pasują jak ulał. Wiem to z autopsji.
 
 
cruck
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2007, 07:07   

nie mam pojęcia jaki to model i jaki silnik bo to składak a świec nie wymieniałem pewnie od tego zacznę. A jak można sprawdzić model silnika czy po numerze coś się da dojść ? nadwozie jest z roku 1987 a w dowodzie mam 1996 :) silnik o poj 1183
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 05-06-2007, 10:09   

cruck, musisz wyregulowac poziom paliwa w komorze plywakowej
rozkrecasz gaznik jest tam plywak i blaszka ktora reguluje pozom paliwa musi miec 90 stopni
musisz sprawdzic uklad ssania czy nie zawiesza sie przepustnica tzn odpalasz sprawdzasz przepustnica
powinna byc przymknieta po nagrzaniu powinna sie otworzyc na pelno
jezeli nie to sprawdzasz na cieplym czy jest to kwestja wyrobionych tulejek przepustnicy czy uklad bimetaliczny nie nawala
uklad bimetaliczny jest ogrzewany plynem chlodzacym musisz sprawdzic czy dochodzi do gaznika do komory bimetalu... prawa strona gaznika
trzeba skontrolowac tez uklad dzwigienek i manetke gl przepustnicy oraz uklad podcisnienia.
Sprawdz sprez tzn czy jest kompresja czy niema kwestji z zaworami.
zamieszcze jeszcze odnosniki do watkow gaznikowych:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.