Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
qwerty
Autor Wiadomość
Ar3zQ 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CN9A | 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2022
Posty: 2
Skąd: Sanok
Wysłany: 15-01-2022, 17:42   qwerty

zxc
Ostatnio zmieniony przez Ar3zQ 18-05-2025, 19:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
darkanian 
Mitsumaniak
Darson


Auto: Lancer CK1A GLX '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 174
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-01-2022, 20:35   

Cześć,

na wszystkie pytania nie odpowiem bo aż tak bardzo nie siedzę we niuansach technicznych przekładek ale mam lancera CK1A 14 lat i trochę zdążyłem się o nim dowiedzieć.

ad 1) Nie wiem czy hample z gala podejdą, nigdy nie czytałem o takim swapie. Pewnie z evo byłoby dużo dłubania ale może z wersji lancer GSR - CM5A? Tylko trudne do dostania.

ad 2) 4G93 to dobry wybór. Najłatwiej o przekładkę. Najlepiej jakby udało Ci się namierzyć silnik DOHC z carismy MSX wtedy ma 140 KM. Sam o takim myślałem kiedyś. Co do opcji z gala to np. do coltów różne już cuda wkładali łącznie V6. Ale to już grubsza przeróbka jest.
Dziwne, że piszesz o sprzęgle na linkę bo mam lancera z 96' i sprzęgło mam hydrauliczne. Skąd go "ściągałeś"?

ad 3) ja w swoim założyłem felgi 6Jx15 ET40 i oponę 195/50 taką jak ma lancer GSR. Najmniejsze przekłamanie na liczniku prędkości i wygląda na nich bardzo dobrze. W niższy profil bym nie szedł bo czuć już wszystkie nierówności drogi a zawiecha lancera jest dość sztywna wiec na takim kapciu i tak jedzie jak po szynach.

Więcej o moim miśku możesz przeczytać w tym temacie:

KLIK

Pozdrowienia i trzymam kciuki za projekt. Niewiele już takich miśków zostało na naszych drogach.
_________________
Mój UŁAN.
 
 
Ar3zQ 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CN9A | 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2022
Posty: 2
Skąd: Sanok
Wysłany: 17-01-2022, 21:17   

darkanian, Auto było sprowadzone z Australii do Niemiec w 2000 roku. W 2012 przyjechało do polski gdzie przez 7 lat zrobiło całe 600km, bo właściciel wyjechał do Anglii.

Byłem krok od zakupu 4g93 DOHC z powypadkowego colta, ale sprzedający olał mnie gdy zapytałem o więcej zdjęć. https://youtu.be/9IFwrVLlZYw

Tak z ciekawości ile kosztował cię remont silnika?
 
 
darkanian 
Mitsumaniak
Darson


Auto: Lancer CK1A GLX '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 174
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-01-2022, 07:18   

Na tamtą część świata bardzo różne wersje silnikowe wychodziły, łączenie z 4G13 na gaźniku.

Za remont dałem ok 3tyś PLN (o ile dobrze pamiętam). Nie dotykałbym silnika gdyby nie pił oleju przez zapieczone pierścienie. Nie wiadomo kto tam co lał wcześniej do niego. Głowica, gładzie cylindrów i panewki były w dobrym stanie po przebiegu ponad 300.000 km.
Teraz zapominałem co to olej i dolewki. Na bagnecie nie ubywa nic.
_________________
Mój UŁAN.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.