2.8 jaki interfejs diagniostyczny |
Autor |
Wiadomość |
lwg5859
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2 2.8 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2020 Posty: 5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 01-02-2022, 20:49 2.8 jaki interfejs diagniostyczny
|
|
|
witam jakim interfejsem diagnostycznym mogę zdiagnozować 2,8 automat Delphi nie ogarnia modelu |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21000 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-02-2022, 20:57
|
|
|
MUT-em w ASO, ewentualnie może kabel vag kkl + evoscan.
Ogólnie co chcesz sprawdzić |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
lwg5859
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2 2.8 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2020 Posty: 5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 01-02-2022, 21:02
|
|
|
Głównie chciałbym sprawdzić skrzynie biegów bo coś jej nie pasuję wszystkie opcje już sprawdziłem i przed rozwaleniem całej instalacji chciałabym jeszcze spróbować czymś zdiagnozować |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21000 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-02-2022, 21:15
|
|
|
Skrzynia wywala jakiś błąd
Błędy można odczytać poprzez mostek w obd.
Parametry to raczej MUT3, choć nie wiem czy ASO taki rocznik ogarnie . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
lwg5859
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2 2.8 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2020 Posty: 5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 01-02-2022, 21:26
|
|
|
no wlasnie mruga kontrolka od temperatury oleju w w skrzyni na mostek nie ma żadnej reakcji zasilanie do obd dochodzi wszystko czujniki w skrzyni sprawdzone nowy olej filtr czujnik temperatury silnika tez sprawdzony skrzynia blokuje silnik wkręca sie tylko do 3tysi potem powoli leci w gore po odpięciu czujnika prędkości obrotowej w skrzyni wkręca sie do końca tylko ze jest 2 bieg zapięty |
|
|
|
 |
tremba
Forumowicz
Auto: Pajero II 2,8 Long AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 41 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-02-2022, 07:54
|
|
|
Mi kumpel ostatnio wyświetlał parametry przy użyciu TEXY. Czy na automat podziała nie wiem, ale okazała się pomocna przy zabawie z ABS. |
|
|
|
 |
Robert-kwi
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Classic 3D 2003 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2021 Posty: 1 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 27-05-2022, 08:04
|
|
|
Cześć,
Też mam problem ze świecącym Check Engine, Pajero Classic 2003 2.5TD 115KM - początkowo jak go kupiłem 10 miesięcy temu wywalał błąd pod odciążeniem długi podjazd pod górę lub autostrada i ponad 120km/h - tracił moc i ledwo jechał - po zaślepieniu EGR i kombinacjach z zaworkami brązowym i czarnym a później sprawdzeniu w ASO Auto Krak okazało się, że błąd 49 - przeładowanie turbiny - i podobno źle podpięte podciśnienia.
Chwile był spokój a teraz znowu zaczął wywalać Check Engine ale niekoniecznie pod obciążeniem albo po prostu nie gaśnie po nieuruchomieniu zapłonu i świeci 2-3 dni a potem znowu jest ok. Auto ma normalnie moc, silnik pracuje równo ale ten Check nigdy nie wiem kiedy się zapali znowu.
Jak mogę odczytać błąd bez wizyty w ASO? Pin 1 złącza diagnostycznego do masy? Czy mostkować pin1 z pin 4 - różnie piszą - jak to zrobić poprawnie? Poza tym możecie polecić kogoś z okolic Krakowa kto ogarnia ten silnik? Lubie moje Pajero ale ta pomarańczowa lampka zaczyna mnie irytować... |
_________________ Pajero Południe |
|
|
|
 |
|