 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
2.0 Di-d 4x4 Intense 2007 - trzęsie przy dodawaniu gazu. |
Autor |
Wiadomość |
Barney71
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0 DI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2020 Posty: 1 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-09-2020, 19:15 2.0 Di-d 4x4 Intense 2007 - trzęsie przy dodawaniu gazu.
|
|
|
Witam forumowiczów !
Od miesiąca jestem dumnym posiadaczem Outka drugiej generacji którego sam sprowadzilem z Holandii. Po około 3tkm pojawił się problem, samochód wpada w drgania przy nawet delikatnym dotknięciu gazu, na każdym biegu. Trzęsie dosłownie całym samochodem...
Co najdziwniejsze problem nie występuje caly czas... pierwszym razem gdy pojawił się taki problem, po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu zniknął, auto jechało płynnie, bez żadnych nienaturalnych wibracji. Po około tygodniu bez problemów, w czasie normalnej jazdy samochód ponownie zaczął się telepać...
Jak myślicie, gdzie szukać przyczyny ? Od czego zacząć? Ktoś miał podobny problem ?
Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam ! |
|
|
|
 |
Raiz3n89
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Wrz 2019 Posty: 157 Skąd: Polwysep
|
Wysłany: 18-09-2020, 10:50
|
|
|
Na postoju też tez się trzęsie? Na początek sprawdź poduszki silnika i skrzyni. Jeśli tylko podczas jazdy to może być od którejś półosi albo podpory półosi. |
|
|
|
 |
Molo
Forumowicz
Auto: outlander 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2016 Posty: 182 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 30-09-2020, 13:24
|
|
|
miałem podobnie i wymieniałem wszystko po kolei: koła lato/ zima, nowe tarcze, prowadnice hamulców bo zapieczone, sprzęgło bo już się telepało. Znaczna poprawa, jednak cały czas trochę wibracje przy przyspieszaniu.
wtedy przeszedł czas na przeguby wewnętrzne (kupiłem całe obie półosie) - i się uspokoiło.
Krótko mówiąc wibracje powstają przy kumulowaniu się: krzywych tarcz (moje były krzywe chyba od zapieczonych zacisków) oraz przegubów wewn. |
|
|
|
 |
bart2888
Nowy Forumowicz bart2888
Auto: Outlander II, 3.0 automat, 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2021 Posty: 14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 04-02-2022, 17:08
|
|
|
Mam ten problem. Przeguby wewnętrzne mają luz. Drży kierownica przy około 120 km/h oraz stukają na dziurach (małe dziury typu kocie łby). Przy jakim przebiegu mieliście takie problemy i czy to normalne w naszych autach ?
Mój ma 120 tys km.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|