 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Gwarancja i naprawy gwarancyjne MMC - lipa totalna. |
Autor |
Wiadomość |
luksky
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2018 Posty: 13 Skąd: Święciechowa
|
Wysłany: 07-02-2022, 23:59
|
|
|
Odkopuje temat w roku 2022!
ASO Mitsubishi i naprawy gwarancyjne to jakaś totalna katastrofa, celowe działanie na niekorzyść klienta i olewatorskie podejście. Nawet w VW się nie spotkałem z takim traktowaniem i podejściem do sprawy jak tutaj.
L200 kupione jako nowe w kwietniu 2020. W grudniu, przy przebiegu 58tys km nastąpiła awaria systemu SCR (AdBlue). Auto trafiło do ASO we Wrocławiu, 4 stycznia i przebywa tam do dziś. Czyli 6 tydzień. Auto oczywiście wykorzystywane we firmie ze względu na właściwości jezdne.
Termin naprawy jest odwlekany co tydzień na kolejny tydzień. To są jakieś jaja. Brak wiedzy technicznej, niekompetencja pracowników w Mitsubishi jest porażająca, żeby nie powiedzieć dosadniej. Po aferze o samochód zastępczy podobnej klasy, dostaliśmy auto do rozwożenia pizzy jakim jest ASX. Zrozumialbym gdyby to trwało kilka dni, ale sprawa leci w tygodnie. Od 2004 roku uważałem L200 za fajne, bezawaryjne kobyly do ciężkiej pracy. Teraz po zakupie nowego mówię wprost że to bubel o takim stopniu zaawansowania, że ASO nie ma pojęcia co robi. Szczęście w nieszczęściu, że nie zdążyłem kupić przedłużonej gwarancji. Żałuje bardzo że nie wziąłem Hiluxa lub Jimnyego z Vat1. Przynajmniej w ASO pracują tam ludzie o pojęciu technicznym a nie kelnerzy. Banda niekompetentnych ludzi i tyle. Konkluzja jest tylko jedna. Unikać ASO. Przeglądy nie muszą być u nich wykonywane, co prawda najlepiej im wychodzi wymiana oleju i czasami klocków hamulcowych, ale nic poza tym. Szybciej radzi sobie serwis nieautoryzowany z samochodem po wypadku, niż ASO w L200 usuwa usterkę AdBlue na gwarancji. Zainteresowanym chętnie udostępnienie rozmowy z Centralą. To jest jakaś parodia, lub program "Mamy Cie". |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-02-2022, 17:05
|
|
|
luksky napisał/a: | Jimnyego |
Suzuki? To często jest to samo ASO (przynajmniej w mojej okolicy) i mnie też ASO skutecznie zniechęciło do wszelakich kontaktów.
A problemy z naprawią nie implikują od razu skomplikowania konstrukcji... |
|
|
|
 |
luksky
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2018 Posty: 13 Skąd: Święciechowa
|
Wysłany: 08-02-2022, 20:41
|
|
|
krzychu napisał/a: | luksky napisał/a: | Jimnyego |
Suzuki? To często jest to samo ASO (przynajmniej w mojej okolicy) i mnie też ASO skutecznie zniechęciło do wszelakich kontaktów.
A problemy z naprawią nie implikują od razu skomplikowania konstrukcji... |
To benzyniak. Nie dość że tańszy w utrzymaniu, to i kelnerzy z ASO ogarną na gwarancji w przeciwieństwie do Mitsubishi, gdzie sprzedają auta o których nie ma pojęcia ASO.
Dziś się dowiedziałem z centrali Mitsubishi, że ich ASO po 6 tygodniach potrzebuje jeszcze kilka dni aby zdiagnozować auto. Diagnozują go od 4 stycznia. Kogo oni tam zatrudniają? Średnio rozgarnięte stado pawianów przez 6 tygodni by temat rozwiązało. To jakaś kpina, żenada. Pierwsze nowe Mitsubishi a zarazem ostatnie. |
|
|
|
 |
msokol
Mitsumaniak
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Kwi 2017 Posty: 273 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2022, 21:23
|
|
|
luksky,
Trzy tygodnie temu zamówiłem plastikowy wąż od odmy do O2 2.0 DID w AutoGT w Warszawie.
Nadal czekam na telefon, że część jest do odbioru |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20994 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-02-2022, 21:35
|
|
|
msokol, pewnie część płynie z Japonii.
Kiedyś czekałem ponad miesiąc na uszczelkę pod przepustnice bo nie mieli nawet na magazynie w Holandii.
Tylko tyle, że mi powiedziano przy zamówieniu mniej więcej ile to potrwa . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
msokol
Mitsumaniak
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Kwi 2017 Posty: 273 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2022, 21:51
|
|
|
Bizi78, Mówili, że za kilka dni będzie na miejscu i zadzwonią |
|
|
|
 |
luksky
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2018 Posty: 13 Skąd: Święciechowa
|
Wysłany: 09-02-2022, 00:49
|
|
|
Miło wspominam ASO Toyoty. Potrzebowałem nagrzewnice do J95 3.0 D4D. Poszedłem do ASO w lutym. Cena nowej 3600zl netto, będzie w maju.
Niech pan kupi sobie od Toyoty 4Runner. To to samo, kosztuje 200zl i jest od ręki.
Wyszedłem taki szczęśliwy. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 10-02-2022, 22:28
|
|
|
luksky, zrób jak rosjanin, który zrucil swoje G63 AMG z helikoptera. Co do Twojej opinii o ASO, pamietaj, że psy wiezasz na ludziach a nie na marce, bo to ludzie tam pracuja i oni stanowia wizerunek firmy, dla pocieszenia moge podkreslić że miałem podobne atrakcje zrowno w Mercedesie, Mazdzie, Nissanie, Toyocie, Audi mógłbym tak jeszcze wymieniac, ale tez nie moge na inne salony tych samych marek narzekać które bardzo mi pomogły - to nie produkt ponosi odpowiedzialność ludzkiego lenistwa, infantylizmu, etc |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|