Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lift przodu
Autor Wiadomość
adamo2309 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2022
Posty: 7
Skąd: Łomża
Wysłany: 13-02-2022, 18:17   Lift przodu

Czołem grupa.

Siedzę na forum już od dłuższego czasu ale dopiero teraz pisze swój pierwszy post.

Mam mały problem z moim L200, mianowicie bardzo nisko "siedzi" przód. o ile tył jest wywindowany do góry tak z przodu brakuje kilku cm żeby koło zaczęło obcierać o nadkole.

I oczywiście pierwsza myśl to lift przedniego zawieszenie. znalazłem na Internetach taki zestaw



https://allegro.pl/oferta/dystans-wahacza-pajero-ii-l200-20mm-blaszki-11480274533?reco_id=e69ded38-8ced-11ec-93ec-0c42a1097c0e&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951

Jednak zastanawiam się trochę, ponieważ opuszczając koło w dół i poprawiając kąt pochyłu koła to dalej zostaje nam amortyzator który nie pozwoli wahaczowi aż tak sie opuścić. a może to nie jest kompletny zestaw?

ktoś z was już robił cos podobnego i ma jakieś sugestie? bardzo bym był wdzięczny za każdą rade :)
 
 
pablo eldiablo 
Forumowicz


Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 413
Skąd: WPI
Wysłany: 15-02-2022, 22:03   

To nie jest zestaw do liftu, czyli do podniesienia zawieszenia, tylko do 'korekcji' po lifcie - dystans pomiędzy górny wahacz a sworzeń.

Jeśli nie masz nic robione z zawieszeniem i na seryjnych częściach jest za nisko, to po pierwsze pewnie pora na nowe sprężyny..
 
 
adamo2309 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2022
Posty: 7
Skąd: Łomża
Wysłany: 16-02-2022, 22:45   

pablo eldiablo napisał/a:
To nie jest zestaw do liftu, czyli do podniesienia zawieszenia, tylko do 'korekcji' po lifcie - dystans pomiędzy górny wahacz a sworzeń.

Jeśli nie masz nic robione z zawieszeniem i na seryjnych częściach jest za nisko, to po pierwsze pewnie pora na nowe sprężyny..



Tylko ze u mnie nie ma sprężyn :|
 
 
pablo eldiablo 
Forumowicz


Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 413
Skąd: WPI
Wysłany: 16-02-2022, 23:37   

To się nie dziw, że nisko stoi 😂
 
 
adamo2309 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2022
Posty: 7
Skąd: Łomża
Wysłany: 17-02-2022, 21:30   

Jak byś troszkę się znał to pewnie byś wiedział ze tam sprężyny nie idą.
 
 
pablo eldiablo 
Forumowicz


Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 413
Skąd: WPI
Wysłany: 17-02-2022, 23:09   

A co takiego odpowiada za resorowanie? Resory piórowe? Pneumatyka? Hydro?
Skoro sam piszesz, że koła prawie Ci trą o nadkola (a zakładam, że przy obecnym rozmiarze kół tak wcześniej nie było) - to masz zużyte sprężyny.

Możesz oczywiście kupić sobie te podkładki pod sworznie, tylko potem napisz na forum, ile 'liftu' Ci dały 😉
 
 
adamo2309 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2022
Posty: 7
Skąd: Łomża
Wysłany: 18-02-2022, 22:58   

Jest cos takiego jak drążki skrętne, to one odpowiadaj za "resorowanie" samochodu. Poczytaj sobie o tym zanim dasz komuś "podpowiedz" i sprawdź czy piszesz na temat bo wprowadzasz ludzi w błąd.

Widzę że to ja tobie udzieliłem więcej informacji niż ty mi, mimo ze to ja szukam porady, ale spokojnie nie musisz dziękować po to jest forum żeby pomagać.
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-02-2022, 01:46   

Ciekawe rzeczy piszesz. Od kiedy drążki skrętne odpowiadają za resorowanie i amortyzację ??

Tu masz kompletne zawieszenie w L200
https://steeler4x4.com/kompletny-lift-zawieszenia-ome-mitsubishi-l200-2009-2015.html
Fakt, nowszy model, niż Twój, ale jakimś cudem z przodu są spręzyny, z tyłu resory.

http://dany4x4.pl/220-zaw...-1987-2006.html
Tu do starszych - to samo.

Następne :
https://store.carlexdesignlimited.com/pl/akcesoria/mitsubishi-l200/zestaw-lift-zawieszenia-pedders-mitsubishi-l200-detail

Więc coś te Twoje informacje są jakby nieszczególnie prawdziwe..
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
mike608 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2022
Posty: 1
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 19-02-2022, 16:16   

musisz podkręcić drążki żeby przód wyliftować, te podkładki wyrównują kat wachaczy,
tu masz kompletny zestaw z bodyliftem https://www.ebay.pl/itm/3...tEAAOSwzhdhGhZ1

jak widać dystansów sprężyn przednich nie ma, bo nie może być :mrgreen:

[ Dodano: 19-02-2022, 16:25 ]
 
 
adamo2309 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2022
Posty: 7
Skąd: Łomża
Wysłany: 20-02-2022, 10:12   

apg2312 napisał/a:
Ciekawe rzeczy piszesz. Od kiedy drążki skrętne odpowiadają za resorowanie i amortyzację ??

Tu masz kompletne zawieszenie w L200
https://steeler4x4.com/kompletny-lift-zawieszenia-ome-mitsubishi-l200-2009-2015.html
Fakt, nowszy model, niż Twój, ale jakimś cudem z przodu są spręzyny, z tyłu resory.

http://dany4x4.pl/220-zaw...-1987-2006.html
Tu do starszych - to samo.

Następne :
https://store.carlexdesignlimited.com/pl/akcesoria/mitsubishi-l200/zestaw-lift-zawieszenia-pedders-mitsubishi-l200-detail

Więc coś te Twoje informacje są jakby nieszczególnie prawdziwe..


Drogi kolego. faktycznie udowodniłeś ze występują sprężyny w modelu L200 ALE w wersji od 2005r. Naprawdę proszę upewnijcie się czy piszecie prawdę bo nie chce być uznany za trola już po pierwszym poście jaki napisałem na forum tylko dla tego ze ktoś inny się myli.

Żeby nie być gołosłownym to persze sprawdź co pisze w twoich linkach ( od 2005r) a dla porównania podsyłam link z KOMPLETNYM zawieszeniem 96-05

[ Dodano: 20-02-2022, 10:47 ]
https://www.youtube.com/watch?v=pRgxrKrGQFw a oto filmik który rozwieje wszystkie wątpliwości. I dla tych którzy twierdza ze są sprężyny w przednim zawieszeniu, i dla mnie jeśli chodzi o lift przodu. Mimo wszystko kilka dodatkowych rad od osób które już to robiły na pewno się przyda
 
 
pablo eldiablo 
Forumowicz


Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 413
Skąd: WPI
Wysłany: 21-02-2022, 12:32   

OK, mea culpa, masz drążki skrętne, a nie sprężyny śrubowe, co nie zmienia faktu, że jest to element resorujący, który Ci 'padł', skoro koła niemal obcierają o nadkola w normalnej pozycji auta.

Skoro chcesz postawić samochód prosto - czyli do pozycji fabrycznej, to musisz zająć się elementem resorującym, czy to sprężynami, czy drążkiem skrętnym, czy resorem, to bez znaczenia.

A te podkładki, które wkleiłeś w pierwszym poście służą do czegoś innego - one poprawiają kąt górnego wahacza i sworznia po lifcie PONAD stan fabryczny. Tyle w temacie.
 
 
adamo2309 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2022
Posty: 7
Skąd: Łomża
Wysłany: 22-02-2022, 18:40   

pablo eldiablo napisał/a:
A te podkładki, które wkleiłeś w pierwszym poście służą do czegoś innego - one poprawiają kąt górnego wahacza i sworznia po lifcie PONAD stan fabryczny. Tyle w temacie.


Od tego powinniśmy zacząć. Dzięki za podpowiedz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.