Lift przodu |
Autor |
Wiadomość |
adamo2309
Nowy Forumowicz
Auto: L200 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2022 Posty: 7 Skąd: Łomża
|
|
|
|
 |
pablo eldiablo
Forumowicz

Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 413 Skąd: WPI
|
Wysłany: 15-02-2022, 22:03
|
|
|
To nie jest zestaw do liftu, czyli do podniesienia zawieszenia, tylko do 'korekcji' po lifcie - dystans pomiędzy górny wahacz a sworzeń.
Jeśli nie masz nic robione z zawieszeniem i na seryjnych częściach jest za nisko, to po pierwsze pewnie pora na nowe sprężyny.. |
|
|
|
 |
adamo2309
Nowy Forumowicz
Auto: L200 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2022 Posty: 7 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 16-02-2022, 22:45
|
|
|
pablo eldiablo napisał/a: | To nie jest zestaw do liftu, czyli do podniesienia zawieszenia, tylko do 'korekcji' po lifcie - dystans pomiędzy górny wahacz a sworzeń.
Jeśli nie masz nic robione z zawieszeniem i na seryjnych częściach jest za nisko, to po pierwsze pewnie pora na nowe sprężyny.. |
Tylko ze u mnie nie ma sprężyn |
|
|
|
 |
pablo eldiablo
Forumowicz

Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 413 Skąd: WPI
|
Wysłany: 16-02-2022, 23:37
|
|
|
To się nie dziw, że nisko stoi 😂 |
|
|
|
 |
adamo2309
Nowy Forumowicz
Auto: L200 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2022 Posty: 7 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 17-02-2022, 21:30
|
|
|
Jak byś troszkę się znał to pewnie byś wiedział ze tam sprężyny nie idą. |
|
|
|
 |
pablo eldiablo
Forumowicz

Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 413 Skąd: WPI
|
Wysłany: 17-02-2022, 23:09
|
|
|
A co takiego odpowiada za resorowanie? Resory piórowe? Pneumatyka? Hydro?
Skoro sam piszesz, że koła prawie Ci trą o nadkola (a zakładam, że przy obecnym rozmiarze kół tak wcześniej nie było) - to masz zużyte sprężyny.
Możesz oczywiście kupić sobie te podkładki pod sworznie, tylko potem napisz na forum, ile 'liftu' Ci dały 😉 |
|
|
|
 |
adamo2309
Nowy Forumowicz
Auto: L200 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2022 Posty: 7 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 18-02-2022, 22:58
|
|
|
Jest cos takiego jak drążki skrętne, to one odpowiadaj za "resorowanie" samochodu. Poczytaj sobie o tym zanim dasz komuś "podpowiedz" i sprawdź czy piszesz na temat bo wprowadzasz ludzi w błąd.
Widzę że to ja tobie udzieliłem więcej informacji niż ty mi, mimo ze to ja szukam porady, ale spokojnie nie musisz dziękować po to jest forum żeby pomagać. |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
|
|
|
 |
mike608
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2022 Posty: 1 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 19-02-2022, 16:16
|
|
|
musisz podkręcić drążki żeby przód wyliftować, te podkładki wyrównują kat wachaczy,
tu masz kompletny zestaw z bodyliftem https://www.ebay.pl/itm/3...tEAAOSwzhdhGhZ1
jak widać dystansów sprężyn przednich nie ma, bo nie może być
[ Dodano: 19-02-2022, 16:25 ]
 |
|
|
|
 |
adamo2309
Nowy Forumowicz
Auto: L200 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2022 Posty: 7 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 20-02-2022, 10:12
|
|
|
Drogi kolego. faktycznie udowodniłeś ze występują sprężyny w modelu L200 ALE w wersji od 2005r. Naprawdę proszę upewnijcie się czy piszecie prawdę bo nie chce być uznany za trola już po pierwszym poście jaki napisałem na forum tylko dla tego ze ktoś inny się myli.
Żeby nie być gołosłownym to persze sprawdź co pisze w twoich linkach ( od 2005r) a dla porównania podsyłam link z KOMPLETNYM zawieszeniem 96-05
[ Dodano: 20-02-2022, 10:47 ]
https://www.youtube.com/watch?v=pRgxrKrGQFw a oto filmik który rozwieje wszystkie wątpliwości. I dla tych którzy twierdza ze są sprężyny w przednim zawieszeniu, i dla mnie jeśli chodzi o lift przodu. Mimo wszystko kilka dodatkowych rad od osób które już to robiły na pewno się przyda |
|
|
|
 |
pablo eldiablo
Forumowicz

Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 413 Skąd: WPI
|
Wysłany: 21-02-2022, 12:32
|
|
|
OK, mea culpa, masz drążki skrętne, a nie sprężyny śrubowe, co nie zmienia faktu, że jest to element resorujący, który Ci 'padł', skoro koła niemal obcierają o nadkola w normalnej pozycji auta.
Skoro chcesz postawić samochód prosto - czyli do pozycji fabrycznej, to musisz zająć się elementem resorującym, czy to sprężynami, czy drążkiem skrętnym, czy resorem, to bez znaczenia.
A te podkładki, które wkleiłeś w pierwszym poście służą do czegoś innego - one poprawiają kąt górnego wahacza i sworznia po lifcie PONAD stan fabryczny. Tyle w temacie. |
|
|
|
 |
adamo2309
Nowy Forumowicz
Auto: L200 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2022 Posty: 7 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 22-02-2022, 18:40
|
|
|
pablo eldiablo napisał/a: | A te podkładki, które wkleiłeś w pierwszym poście służą do czegoś innego - one poprawiają kąt górnego wahacza i sworznia po lifcie PONAD stan fabryczny. Tyle w temacie. |
Od tego powinniśmy zacząć. Dzięki za podpowiedz |
|
|
|
 |
|